MotoGp се возат на патеки каде се вози и Ф1, туринг кар, камиони и ред други авто спортови што се на четири тркала. Значи една патека нема или не постои наменета само за мотори ама ширината да биде како за нив. На сите патеки што се возат моторите може комотно да има трки и на четири тркала!!!
Ф1 болидите стартуваат со 2 болиди во еден ред. Моторите колку стартуваат? 4-5?
Во еден свиок може комотно да ги собере 4-ца.
Нека ги стеснат патеките како што се тесни за трките на четири тркала и после пиши како ќе гледаш на МотоГП-то. Ама што е тука е, за мене е многу повеќе возбудливо да го гледам Хамилтон, Фетел, Алонсо како ги кочи сите позади на десетта позиција со најтапа болид, Верстапен, Рикардо... па во гаражите сите ги знаете Џејмс Алисон, Адријан Њуи, Алдо Коста, и ред други тимски директори кои го прават спортот каков што треба да биде. Дизајнери, PR, тимови со преку 500 вработени, пренос преку медиуми... емисии се вртат за време на зимскиот период, а не па за време на сезона. Самата Ф1 како продукт е многу поголем во сите сфери отколку МотоГП.
Наведи едно име од МотоГП да не се Роси, Маркез, е познат во гаражите?
За брзината да не правиме пак муабет. Барем извади некаков факт, а не само да пишеш колку да се пише. Се тркаат на патеки каде може да има трки и на четири тркала. Бројот на кругови на моторите е далеку помал од Ф1 трка. Просекот на еден круг во една трка е далеку поголем на моторите отколку на Ф1 болидите.
Silverstone 2012 - MotoGP vs F1
MotoGP - 20 laps @ 41:16.429 ---> AVG per lap = 123.8 secs
F1 - 52 laps @ 1:25:11:288 ---> AVG per lap = 98.2 secs
Phillip Island lap records from wiki
Formula 4000 1m25
Formula 5000 1m30
MotoGP 1m30
Moto3 1m38
Formula Ford 1m38
Те молам брзини не спомнувај помеѓу овие два спорта. Башка се тркаат и со искршени раце или нозе. Ова во Ф1 не само што не поминува, туку не е изводливо.
Инаку Ф1 гледам можеби дупло подолго од тебе, можеби затоа што сум дупло постар!