Автор Тема: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC  (Прочитано 15191 пати)

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #30 на: 30 Ноември 2017, 14:29:51 pm »
Ќе ми го објасни некој кој е тој филинг, да купиш кола и да смениш пола од деловите на неа??? Дремењето на мајстор ви е толку кул?
Филинг на сигурна кола без потенцијални проблеми. Одличен филинг. Колата ја оставаш на мајстор и си бркаш работа 3-4 дена, додека он среди све што треба да среди, ни дремеш ни спиеш.
Ако сакаш да купиш кола и да не ги направиш потребните промени, како сервис на ремени, уље филтри, некој потенцијален дефект кој што придонел колата да биде испод цена купена, тогаш си купуваш нова од салон и пичиш.

Поентата беше дека изборот на половно возило е лош, бидејќи се дадени многу пари за поправки. Има и други примери тука не членови кои купиле половно возило но не вложиле толку. Дополнително што членот тврди дека колата има реални 130 К км со сервисна книшка. Иначе се подразбира дека секој сака да биде мирен дека колата е во беспрекорна состојба.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #31 на: 30 Ноември 2017, 14:45:35 pm »

Не знам, јас еве Lancer 2009 земав во 2012-та за упола цена од нов со 60к, ништо од ова не сменив. Пали вози, ама некој кој што пикирал. :)
Незнам ни јас, еве земав 159 од Ноември/Декември 2011, осен потрошен материјал ништо не сменив. Пали вози.
Ене и Стратро зема Астра од 2013, и он ќе праи „пали вози“ барем уште 5-6 години.
Ама оваа кола веќе има 10 години, преку 130.000 километри, а ете, чоекот решил да смени работи кои му ја довеле колата во „ес гуд ес њу“ состојба, и тука сеа одма флејмови летаат.
Паметно напраил, сменил све што мислел дека треба да смени, добил сигурно ауто, што нема да му прави проблеми наредни неколку години.

Поентата беше дека изборот на половно возило е лош, бидејќи се дадени многу пари за поправки. Има и други примери тука не членови кои купиле половно возило но не вложиле толку. Дополнително што членот тврди дека колата има реални 130 К км со сервисна книшка. Иначе се подразбира дека секој сака да биде мирен дека колата е во беспрекорна состојба.

Еве јас не се согласувам дека бил изборот лош. Можел да помине со електрична пумпа во резервоар, и сет ламела и дмф, и ќе беше муабетот као и секое нормално возило на старо. Он решил да смени све во што се сомневал. Негов избор, негово право.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #32 на: 30 Ноември 2017, 15:04:04 pm »

Не знам, јас еве Lancer 2009 земав во 2012-та за упола цена од нов со 60к, ништо од ова не сменив. Пали вози, ама некој кој што пикирал. :)
Незнам ни јас, еве земав 159 од Ноември/Декември 2011, осен потрошен материјал ништо не сменив. Пали вози.
Ене и Стратро зема Астра од 2013, и он ќе праи „пали вози“ барем уште 5-6 години.
Ама оваа кола веќе има 10 години, преку 130.000 километри, а ете, чоекот решил да смени работи кои му ја довеле колата во „ес гуд ес њу“ состојба, и тука сеа одма флејмови летаат.
Паметно напраил, сменил све што мислел дека треба да смени, добил сигурно ауто, што нема да му прави проблеми наредни неколку години.

Поентата беше дека изборот на половно возило е лош, бидејќи се дадени многу пари за поправки. Има и други примери тука не членови кои купиле половно возило но не вложиле толку. Дополнително што членот тврди дека колата има реални 130 К км со сервисна книшка. Иначе се подразбира дека секој сака да биде мирен дека колата е во беспрекорна состојба.

Еве јас не се согласувам дека бил изборот лош. Можел да помине со електрична пумпа во резервоар, и сет ламела и дмф, и ќе беше муабетот као и секое нормално возило на старо. Он решил да смени све во што се сомневал. Негов избор, негово право.




ОК супер направил. Сеа уште цело подвозје и суспензија и ептен да биде мирен...


Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #33 на: 30 Ноември 2017, 15:04:53 pm »
Симо, сепак членот има дадено премногу пари за алфава.. Колку сака нека е сигурна, што е многу многу е...
Само сервисите (дизни, сет ламела, пумпа за нафта, регулатор за притисок прочистување, дискови, плочки, чаури) коштаат преку 2000 евра....

Бмвто мое има 300.000км и 17 години.. Не е застанато 5/6 месеци, досега имам преку 15.000км изминато и само уље, филтри и гумица на куќиште од филтерот за уље (600 денари) имам сменето..Најверојатно ме кошта помалку од него колку што ја има типот земано алфата..
Башка е што 130.000 најверојатно имала во 2010та.. Или па тие 130.000км се поминати во рикверс..

Како и да е со здравје да се вози.. Твој избор си било и се надевам дека си многу задоволен од колата..

Отсутен Gryffindor

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 48
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #34 на: 30 Ноември 2017, 15:05:14 pm »
Не сум јас крив што имаме неспособни мајстори или оние што сакаат да те протуркаат за пет минути. Ми беше кажано дека дизните не се во ред и на крајот да испадне дека се во ред. Мене ми беше чудно кола со таа километража да има лоши дизни ама ајде голема доверба имав во мајсторите. Сега еве имам плус сет дизни :) . Кварот беше само пумпата за гориво, потрошното како ламела, плочки такви работи тоа не го сметам пошто е нормално да се смени. Зошто да е лош избор тоа? Нормално е дека ќе има некој ситен квар на половно возило. Има случаеви кај нови возила со неколку илјади километри да се појави квар што не би требало да го има толку скоро, но еве го има. Да ми е криво што се сменија дизните за џабе и не беа евтини али тоа е тоа нека се збие на нив. Еве сега веќе имам 143 илјади километри и не сум имал никаков проблем. По мене за парите што ги дадов вреди за возилото што го имам.

Видов дека имаше коментирано за потпирачот за рака, знам дека не е убав, премногу е висок, но не успеав да најдам оригинал, ако има некој да понуди ќе купам веднаш. Овој ќе ми стои привремено.
Во блиска индина планирам да земам поубави бандажи, овие не ми се допаѓаат.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #35 на: 30 Ноември 2017, 15:51:31 pm »
Отвори по огласиве со растурени 147, ќе најдиш потпирач за рака.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #36 на: 30 Ноември 2017, 19:24:20 pm »
Симо, сепак членот има дадено премногу пари за алфава.. Колку сака нека е сигурна, што е многу многу е...
Само сервисите (дизни, сет ламела, пумпа за нафта, регулатор за притисок прочистување, дискови, плочки, чаури) коштаат преку 2000 евра....

Бмвто мое има 300.000км и 17 години.. Не е застанато 5/6 месеци, досега имам преку 15.000км изминато и само уље, филтри и гумица на куќиште од филтерот за уље (600 денари) имам сменето..Најверојатно ме кошта помалку од него колку што ја има типот земано алфата..
Башка е што 130.000 најверојатно имала во 2010та.. Или па тие 130.000км се поминати во рикверс..

Како и да е со здравје да се вози.. Твој избор си било и се надевам дека си многу задоволен од колата..

И нешо антифриз ти капеше врз каишот на сервото, и кедерите ти се ронат, и малце (повеќе од нормално) е клекната од позади... полека... да не отвараме на Шукаре басмите.
Многу љубиме да критикуваме за други.  Сите други заебани испаѓаат, само ние самите за себе најпаметни сме и најбољи на свет.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #37 на: 30 Ноември 2017, 19:31:23 pm »
На бузуки бмв то е камен затоа што после ударот при составувањето ги ставиле деловите од по здравата кола


Sent from my iPhone X using Tapatalk

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #38 на: 30 Ноември 2017, 23:11:21 pm »
Симо, сепак членот има дадено премногу пари за алфава.. Колку сака нека е сигурна, што е многу многу е...
Само сервисите (дизни, сет ламела, пумпа за нафта, регулатор за притисок прочистување, дискови, плочки, чаури) коштаат преку 2000 евра....

Бмвто мое има 300.000км и 17 години.. Не е застанато 5/6 месеци, досега имам преку 15.000км изминато и само уље, филтри и гумица на куќиште од филтерот за уље (600 денари) имам сменето..Најверојатно ме кошта помалку од него колку што ја има типот земано алфата..
Башка е што 130.000 најверојатно имала во 2010та.. Или па тие 130.000км се поминати во рикверс..

Како и да е со здравје да се вози.. Твој избор си било и се надевам дека си многу задоволен од колата..

И нешо антифриз ти капеше врз каишот на сервото, и кедерите ти се ронат, и малце (повеќе од нормално) е клекната од позади... полека... да не отвараме на Шукаре басмите.
Многу љубиме да критикуваме за други.  Сите други заебани испаѓаат, само ние самите за себе најпаметни сме и најбољи на свет.
Ја се извинувам, тоа што капеше беше од гумица, ја сменив 50 денари... не е кедер него лајсната е таа и освен естетски грдо не прави никаков проблем.. Најчест проблем тоа е на бмв е39, е60... Тоа што е клекнато позади е нормално, колата фабрички назад излага 3цм пониска него ли предницата..

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6439
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #39 на: 01 Декември 2017, 07:24:39 am »
Me интересира цената на новите дизни, не коментирам/осудувам ништо

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #40 на: 01 Декември 2017, 07:47:25 am »
Репарира еден зад стоп & го, во уличката накај јове априлија. Нови дизни се купуваат ако веќе нема излез :)


Sent from my iPhone X using Tapatalk

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6439
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #41 на: 01 Декември 2017, 08:29:47 am »
Не ми требаат, немам проблеми, само ме интересира колкава е цената пошто колега на мајстор џоа 100€ нова

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #42 на: 01 Декември 2017, 08:36:19 am »
нови под 300еур бројот тешко кај нас, еве у германија за некој мотор јтд со 126кс, мислам дека е истиов ама грешно им е пишан на сајтов http://www.mister-auto.de/de/einspritzduese/alfa-romeo-147-937-1-9-jtd-16v-126ps_v19780_g3902.html


едит: http://www.mister-auto.de/de/einspritzduese/alfa-romeo-147-937-1-9-jtdm-8v-120ps_v18932_g3902.html еве ги за јтдм ги имало
« Последно менување: 01 Декември 2017, 08:42:25 am MAPJAH »

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #43 на: 01 Декември 2017, 09:09:35 am »
Баш добро е што тука се преставуваат возила од увоз, купени од Македонскиве плацеви. Досега може да се заклучи дека ако сакаш да го доведеш возилото во беспрекорна состојба и да бидеш мирен, треба дополнително да вложиш онолку колку и што си го купил. Генерализирам, не се однесува на конкретното возило. И не се однесува доколку сопственикот на истото лично си го донел од “горе“.

Отсутен Gryffindor

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 48
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 KC
« Одговори #44 на: 01 Декември 2017, 16:34:01 pm »
Мене не ми е јасно некои членови што сакаат да докажат кога ја објаснив ситуацијата.
Прво и едно да кажам не признавам никакви репарации кај специфични делови кај кола посебно ако не вршат некоја од есенцијалните функции. Ова се однесува за дизните. Како и да е јас ги сменив поради грешка на два сервиса кои нема да ги именувам. Како и да е штетата се случи, јас купив нови директно од Германија бидејќи тој период бев таму преку мојата работа. Ги зедов оригинал Бош со две години гаранција. За да купиш треба да го кажеш точниот Парт број од твоите стари дизни и по нив нарачуваат нови. Цената им беше околу 1200 евра со тоа што доколку им ги дадеш твоите стари дизни ќе ти отплатат по 50 евра од секое парче.
Повторувам дека моите стари дизни не беа расипани, но доколку биле не признавам да се репарираат, туку само ново. Или ќе биде како што треба или нема да возам. Сакам кога ќе седнам во кола да знам дека се е како што треба и не сакам да правам додавки придавки туку се да е како што треба, ако немам во моментот ќе почекам и ќе го направам тоа што го сакам.
Знам луѓе што возат од премиум марките, но од тие марки имаат многу малку бидејќи баш ради тоа што се е поправано фушерај и одат по филозофијата додека тера тера само да се мине поевтино, но кога ќе пресметаш на крајот дадол дупло плус нервозите што ги минал по сервисите. Значи одам вадам старо (доколу е расипано) и ставам ново и готово. А тоа дали сум во ќар или загуба јас си знам.
Инаку репарацијата во Скопје стриктно за мојте дизни кошташе 500 евра вкупно. Дали враќаат пари при неуспешна репарација не знам, но како и да е верувам дека таму може да кажат дека според нив е успешна и ништо да не ти вратат, па ти чукај си главата. Јас знам само и мал изменет параметар на колата, посебно кај дизни и слични делови може многу голема промена да направи кај возилото, од тоа што треба да биде, а јас сакам возилото да ми се однесува како што треба.
Како и да е сега знам дека доколку вистински не се утврди проблем кај кола да не се менува ниту еден дел, за да не испадне како мојот случај
Како и да е да не беа грешките на сервисите немаше да дадам џабе пари за дизните туку само ќе сум дал пари за она што беше потрошното, што верувам дека секој го прави кога ќе купи половна кола.