Автор Тема: Потрага и избор на половно BMW  (Прочитано 6485 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Потрага и избор на половно BMW
« Одговори #15 на: 13 Ноември 2016, 17:38:22 pm »
Давачките се од прилика 27% до 30% од проценетата вредност на автомобилот според каталози како Schwacke или DAT.de.

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Потрага и избор на половно BMW
« Одговори #16 на: 13 Ноември 2016, 20:21:21 pm »
Ако земаш е60/61, е90/е91 стриктно да купуваш Н52Б30 (530/330).
Н52Б25 е малце повеќе жеден за масло.   

Click

Click 2

Click 3

Click

Последниот ми е малку сомнителен, иако пишува приватен, мислам дека е арап продавачот.  :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Потрага и избор на половно BMW
« Одговори #17 на: 13 Ноември 2016, 21:09:01 pm »
Убави седани Луки, чоекот бара стриктно караван Е91/Е61

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1083
Одг: Потрага и избор на половно BMW
« Одговори #18 на: 13 Ноември 2016, 21:51:56 pm »
Ако земаш е60/61, е90/е91 стриктно да купуваш Н52Б30 (530/330).
Н52Б25 е малце повеќе жеден за масло.   

Click

Click 2

Click 3

Click

Последниот ми е малку сомнителен, иако пишува приватен, мислам дека е арап продавачот.  :)

некако високи цениве, ми се чини дека овие цени се потаман за поновите н53б25ул
мада кога ќе видиш има избор и има друг избор, многу релативна работа, али колку што пратам по германија знае од време не време да излета некој квалитетен примерок и под 10к.

у секој случај повеќе ме влече Е61, на второ место Е60, па после Е91...... тројката седан ми е мало, барем за гепек.

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Потрага и избор на половно BMW
« Одговори #19 на: 13 Ноември 2016, 22:06:17 pm »
некако високи цениве, ми се чини дека овие цени се потаман за поновите н53б25ул
мада кога ќе видиш има избор и има друг избор, многу релативна работа, али колку што пратам по германија знае од време не време да излета некој квалитетен примерок и под 10к.

у секој случај повеќе ме влече Е61, на второ место Е60, па после Е91...... тројката седан ми е мало, барем за гепек.

Овие се околу мене на 100км (Во мојот регион цените се малце повисоки отколку другите места низ Германија). 

Е60ка ќе најдеш 530ка и под 10к, ама најверојатно ќе биде со М54Б30. Пред две-три недели на паркинг во супермаркет видов една 530и со лист за продавање за 7 и нешто. Не успеав да ја најдам вечерта на интернет.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен otrakan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 281
Одг: Потрага и избор на половно BMW
« Одговори #20 на: 14 Ноември 2016, 07:41:11 am »
И мене не ми беја јасни овие бројкиве на мотори м54б30 ама ко закачив бмв бензин со мотор н52б25 беше луки? гла некренав подалеку од тој мотор,то клапни то ујле то ваноси све е катастрофа инфо на пп,појке бензин бмв не.
;)

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Потрага и избор на половно BMW
« Одговори #21 на: 14 Ноември 2016, 08:06:40 am »
И мене не ми беја јасни овие бројкиве на мотори м54б30 ама ко закачив бмв бензин со мотор н52б25 беше луки? гла некренав подалеку од тој мотор,то клапни то ујле то ваноси све е катастрофа инфо на пп,појке бензин бмв не.

Да да, Н52Б25 беше твојата.  Моторот е добар, ама си има болести (клапни, картерна вентилација) и си поттрошнува уље. Затоа е препорачливо да се земе Н52Б30. Плус има варијабилна електрична водна пумпа, која сакаш нејќеш, мораш да ја смениш.

Звонко, ако планираш плин, подобро ти е М54б25/М54Б30 затоа што нема варијабилна работна температура и нема да ти замрзнува расплињачата.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Потрага и избор на половно BMW
« Одговори #22 на: 14 Ноември 2016, 09:29:14 am »
Luki - ultimate BMW madafaka. Браво за советиве.


Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1083
Одг: Потрага и избор на половно BMW
« Одговори #23 на: 14 Ноември 2016, 09:41:51 am »
знам дека е така, уствари м54 би требало да е подобрена верзија на м52 што го возам моментално и свака им част за м52-кава што ја измислиле, јас лично сум презадоволен од неа.
сега за сега планот е да иде на плин, уште да се најде добар примерок.
само ќе мора да проверам со овие нашиве околу увозот ради година на производство пошто м54 одеа до 2005, а се еуро4

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4019
Одг: Потрага и избор на половно BMW
« Одговори #24 на: 15 Ноември 2016, 00:21:22 am »
Јас би одел на 3-ка.

Околу 5-ката познавам неколку луѓе кои потрошија огромни суми на пари за поправки(илјадници евра), е сеа ако најдиш некоја возена од баба од дома до гробишта и назад земај ја.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1083
Одг: Потрага и избор на половно BMW
« Одговори #25 на: 15 Ноември 2016, 09:22:40 am »
тоа уопште не е репер за моделот, секакви канти се исподонесоа, епа неможе да очекуваш квалитет од нешто што е увезено, царинето, регистрирано и пак поефтино од германија, швајцарија и сл.

Отсутен kirilsbmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 361
Одг: Потрага и избор на половно BMW
« Одговори #26 на: 15 Ноември 2016, 19:53:22 pm »
Здраво Звоне

Еве ти една моја препорака.
М54ка како што гледам би била варијанта кај е39 или Е61. Тој мотор искрено нема многу разлика од М52ту, буквално истите проблеми им се заеднички. Улје може да пушта од дихтунг на капак на глава, од кукиште за филтер за улје, ако има нестабилни вртежи можно е вентилот за маслена пареа (искрено незнам како правилно се вика ова). Потоа знаеш ваносот да нема некој звучи и ако работи добро нема некој конкретно други проблеми.

Е сега Н52 тој би бил ако земеш е61 или Е91, најдобар избор е 330и од 2006та година зборам за моќност меѓутоа посебно внимание да обрнеш на, капак на вентил од него знае да пушта масло , а затоа што има електронски серво мотор за варијабилна контрола на вентили, треба и дихтунг за него и исто има еден семеринг на сензор електронски еден што се наога внатре што ги чита вредностите на ваносот, знае да се зезне и ке приметиш што колата на лер нема да работи најрамномерно , а ако се сјебе скроз нема ни да работи. Потоа бидејки кај Н52 бмв одлучиле да користат некој легури со магнезиум сите штрафови со кој се штрафи капакот а исто и картерот се од алуминиум и со годините знаат да се истегнат /скинат олабават и да пушта масло од таму. Но најмногу да внимаваш на алуминиумски штрафови кој ги користат за затегање на главата за блокот вкупно се 4, 1 е од надвор а 3 се внатре во главата, тие се како дополнителни штрафови што ја стегаат главата за блокот околу ланецот, е тие знаат да се скинат и ако се вози долго време со тие скинати веројатноста е дека ке треба дихтунг на глава да се мења.
 линк - http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/ENGINE-Cylinder_Head_Bolt_Testing/ENGINE-Cylinder_Head_Bolt_Testing.htm

 Мегутоа доколу овие неколку работи се супер н52 е неверојатно добар мотор, мојата 330 просек ми дава на отворено 8/100 има многу сила 6 брзини ке спие на автопат, прв пат мотор на бмв не ми троши ни капка улје :)