Некој спомна, а сеа го приметив и ја, дека управувањето е сенслес. Не е до толку „одвоено“ како да нема врска меѓу воланот и тркалата, како кај Ситроен Ц5, ама фали фидбек. Кај Лансерот тоа се смени при промена на тркалата, па ќе видиме (здравје) дали и тука тоа ќе биде случај.
Одамна не сум возел дизел, па малце чудно ми падна... Она што приметив, во своевидна споредба со Пасатот на татко ми (2.0 ТДИ ПД 140 КС, 2008 година), е дека многу порамномерно ја добива и распоредува снагата (што не е чудно пошо е комон рејл, не ПД), и е значително порафиниран и потивок моторот при споро, градско возење. Комфорна, цивилизирана, со фино држење на патот. Поприлично безосетно дигнав 120, на патчиња кои не се наменети за толкава брзина. Мењачот ми праи мерак - многу убаво лежи во рака и е доста прецизен. Не е зглобен како на Лансерот, ама па не е ни безосетен и млитав као на пример на старите Хјундаи И30.
Би било подобро надворешните ретровизори да се поголеми. Прегледноста наназад низ средниот ретровизор е релативно т'нка, ќе треба чоек да се навикне на тоа.
Седиштата се перверзии.
Горенаведеното сеуште важи
Дополнително, согласно досега тестираното, до кај 180 нема гајле, си ги оди ко од шала, не е премногу бучно внатре ни при тие брзини. Дури ни звукот од гумите не е интрузивен. Секоја чест за изолацијата.
Според борд компјутер, до сега има поминато околу 800 км, со просек од 6.2 л/100 км, и има уште околу 1/4 резервоар останато. Накнадно ќе морам да известам за потрошњата, пошо од тие 800 км, јас ја имам околу 300 и нешто возено, башка немаме турано гориво до сеа, така да, бројкиве не се од мене
Ми се допаѓа ергономијата, ми се допаѓа што се' е каде што би очекувал да биде. На почетокот ова не беше случај со контролите за темпоматот, ама сега веќе ми стана јасно зашто се на таа позиција т.е. лево на воланот, а не десно. Тука темпомат си користам и низ град, па полесно е за баратање и многу подостапни си се контролите каде што се, отколку да се на десниот крак, или лево подолу (како кај Пасат на пример). На Инсигнијата можам да го контролирам темпоматот со потпрена рака на вратата, на Пасатот не можев, а побитно е да може човек да регулира и контролира брзина, отколку радио, така да, како што кажав, сега веќе ја сфаќам позицијата на контролите за темпоматот.
Мењачот е одличен, прекрасно лежи во рака и многу добро си паше со моторот.
Подвозјето е солидно нагодено, комотно ама не е бродесто, а не е ни престегнато да секое камче и нерамнина ти влага у бубрег.
Без било какви потешкотии и/или филозофии си го поврзав телефонот и AUX уредот, а и баратањето со опциите за возилото се многу едноставни и лесни. Кудос за Јузер Интерфејс
Иако целата задна врата се отвара, не требаат 5ца за да ја дигнат нагоре, или да ја затворат
Негативности и/или забелешки:
Се случува да се појави мало тропкање при извесни обртаи, од пластиките каде што се превиваат појасите на Б столбовите. Благ допир со рака го решава тоа.
Се појави безвезно тропкање на пластика што ме извади од памет и ме иритираше, ама се испостави дека е клизниот држач за чаши на средишната конзола (меѓу рачната и потпирачот за рака). Го поместив држачот на друга позиција и сега нема гајле.
Паркинг сензорите знаат да штрајкуваат. Се дешаваше и кај Лансерот, ама на Лансерот беа накнадно ставани, овие се фабрички. Пријавено во Опел, треба да го средат.
Нема светленце над совозачкиот сонцобран (пријавено од жена ми
)
Нема 12В приклучок во багажник. Ова стварно ме нервира, очекував да има
Предните прозори не се затвораат со далечинско. Не знам дали е поради тоа што задните се на рачки или не, ама би очекувал да може барем да се затворат, со комбинација од стисоци на дугмето на даљинското.
Нема премногу места за одлагање ствари низ кабината. На пример, ако носи човек две термосчиња со кафе, нема да има телефон кај да стави.
Тоа би било сеа за сеа. Се надевам дека негде на средина на декември ќе имам германска дозвола, па ќе можеме поише да ја користиме колата и да видиме што има да ни каже. Сега за сега сме исклучително задоволни од изборот што го направивме.