Автор Тема: Помош околку избор на преден диск за кочење  (Прочитано 2941 пати)

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747


На мојата Хонда сакам да ги сменам предните дискови. Не се оштетени ниту искривени, работата е во дебелината на дискот(на сликата е со ознака B). фабрички доаѓа со 21мм а минимумот што треба да биде е 19мм(сегашна состојба). Сакав да ги однесам да се израмнат (на крајот се имаат назабено) ама пошто ми вика мин 19мм незнам што е попаметно? Е сега сакам да земам нови дискови меѓутоа незнам што е подобро. Во план ми е TRW ili Ate.

Ако некој има некаков предлог добро би ми дошол :)

Благодарам

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Помош околку избор на преден диск за кочење
« Одговори #1 на: 25 Октомври 2011, 01:05:46 am »
TRW

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Помош околку избор на преден диск за кочење
« Одговори #2 на: 25 Октомври 2011, 01:07:31 am »
Назабувањето не ти е проблем, поготово ако е на ивицата.  Ако си стигнал до граница со истрошеноста, време ти е да размилсуваш за промена (заедно со нови плочки)
И ATE и  TRW  се добри ОЕМ произовдители.

Mоја мислење е, кога ќе ги обезмастиш, пред да ги монтираш да им удриш еден сребрен или црн емаил на површините кои р`ѓосуваат, а претходно ќе ги намачкаш со антирост (антикорозивна заштита) тогаш е најлесно, инаку не ти гине нервоза дури ги гледаш како полека - полека фаќаат р`ѓа  ;)
Еве едни добро офарбани, ама у погрешна боја :)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1069
Одг: Помош околку избор на преден диск за кочење
« Одговори #3 на: 25 Октомври 2011, 11:42:12 am »
http://www.textar.com/eu/products-mainmenu-29/product-overview-gg-mainmenu-38/textar-oe-line-brake-discs

само во македонија тешко дека ќе ги најдеш...

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8107
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Помош околку избор на преден диск за кочење
« Одговори #4 на: 25 Октомври 2011, 11:52:50 am »
Јас само ќе кажам дека другар ми ги рамнеше на омегата во Кавадарци и после му тресеа исто како претходно и си купи нови, а демек мајсторот за рамнење бил екстра...

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Помош околку избор на преден диск за кочење
« Одговори #5 на: 25 Октомври 2011, 11:56:17 am »
Се јавив пред малку во Солид и ми дадоа солидна цена за Брембо 6800денари за комад ихааа. Имаат и поевтина варијанта 1600 ден што не верувам дека се некој квалитет

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8107
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Помош околку избор на преден диск за кочење
« Одговори #6 на: 25 Октомври 2011, 13:36:38 pm »
Се јавив пред малку во Солид и ми дадоа солидна цена за Брембо 6800денари за комад ихааа. Имаат и поевтина варијанта 1600 ден што не верувам дека се некој квалитет
Некој средно-солиден квалитет (повеќе од среден квалитет според продавачот) мене ми нудеа за Либрата 2500 денара за комад, бренд: REMSA Spanija...Како што имам слушано АТЕ се подобри, не сум толку стручен за да тврдам со сигурност...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54951
  • Махер
Одг: Помош околку избор на преден диск за кочење
« Одговори #7 на: 25 Октомври 2011, 13:40:31 pm »
Zemi si nekoi sredni ne se rasfrlaj, kocnicata ne e samo disk. I novo se zima, kakvo ramnenje ne se glupiraj. Za 100eur bi trebalo se komplet da te fati menjanje.

Отсутен doktor

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Помош околку избор на преден диск за кочење
« Одговори #8 на: 25 Октомври 2011, 14:16:32 pm »
Одлични се TRW, таман со плочките ќе ти одговараат!

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Помош околку избор на преден диск за кочење
« Одговори #9 на: 25 Октомври 2011, 21:09:19 pm »
дискот тресе после рамнење ако при рамнењето е изваден од главата на дребонгот за да го израмни од другата страна,со тоа се добива не еднаква поврзина на дискот од двете страни и доага до тресење на колата при кочење,кога се рамни дискот треба да се струга од двете страни одеднаш и да не се извади од главата на дребонгот се додека не се заврши процесот,а за нови дискови би ти препорачал Ferodo ili TRW Lucas