Автор Тема: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again  (Прочитано 13427 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #30 на: 26 Октомври 2011, 09:45:55 am »
Се надевам еден ден Hyundai ќе ги прочита поракиве, па ќе ти даде поклон една I10 за добро рекламирање во скора иднина :) Или можеби работа у застапништво кај нас ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #31 на: 26 Октомври 2011, 09:50:00 am »
Јас мислам дека треба да извадат LP Edition од секој модел на Хјундаи :)

Мала шала ЛП, ништо лично ;)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #32 на: 26 Октомври 2011, 10:24:29 am »
-Poentata e Hyundai razviva atomsferski i turbo motori, ne odi slepo vo edna nasoka. Razviva manuelni i avtomatski 10 stepeni menuvaci. Razviva i dizel motori, 150ks dizel sto sega izleze ima najgolem torque. Celta e na krajot od ovaa razvojna programa, da bide najdobar vo se.
Хјундаи допрва развива мотори додека конкуренцијата тоа го прави со децении. Околу тоа дали целта им е да бидат најдобри во се, па малку одлетуваш со паметот и си гаеш големи илузии. Ниту можат да бидат најдобри во се, ниту пак имаат таква цел. Едноставно целта им е да заработат повеќе, а тоа можат да го направат единствено ако понудат производ кој ќе биде генерално подобро прифатен и со повисоки цени од сегашниве. Значи им треба нешто повеќе од она кое го нудат во моментов.

Цитат
-Dodeka nekoi go nudat 1.6 motorot so 101, 105 ili 110 ks, Hyundai go nudi svojot 1.6 benzinec so pristojni 135ks,
Тоа што денес го прави Хјундаи, многу подобро го правеа Хонда, Нисан и компанија пред 20 години. Додека Хјундаи нуди атмосферкси бензинец останатите нудат турбо дизели и трубо бензинци.

Цитат
koi edna familijarna limuzina ja zabrzuvaat preku 200kmh.
Максималната брзина не е критериум за добра фамилијарна лимузина.

Цитат
Se nudi kako poceten motor vo idniot bestseller Elantra za samo 13900 evra, dodeka drugite baraat i po 7000 evra poveke za pogrdo, pozaostanato vozilo so 80ks.
За истите пари или помалку ќе купиш Fluence 1.5dCI 105KS со едно чудо опрема, Cruze 2.0TDCI 163KS, Focus Sedan MK3 1.6TDCi 110KS, Astra Clasic III 1.7dCI, Fiat Linea 1.3 MultiJet 90KS со фул опрема. Овие сите имаат неспоредливо подобри мотори бидејќи се дизел и бидејќи како што веќе ни имаш елаборирано 66КС на (турбо) дизел се повеќе одошто на 120КС од (атмосферски) бензинец.

Цитат
Dali jas bi kupil 1.6 135 atmosferac ili turbo? Zosto da ne, bi gi zel i dvata, se zavisi do ponudata. Mislam deka za 3 godini ke zemam Elantra, familijarna limuzina dolga 4.53m, 1.6 135 ks so mnogu oprema za 13000 evra.
Од оваа позиција, каде возиш 1.4 атмосферски бензинец(кој пред да го купиш го нарекуваше мотор од косилица), секако дека би зел било кој помоќен мотор. Прашањето беше дали турбо мотор или атмосферец? Што би одбрал и зошто?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #33 на: 26 Октомври 2011, 13:30:38 pm »
MArjan, ocigledno ti treba asistencija. Volsebnoto samarce 80 seuste se prodava, i toa ne vo nekoja africka zemja tuku vo tatkovinata:




Се надевам еден ден Hyundai ќе ги прочита поракиве, па ќе ти даде поклон една I10 за добро рекламирање во скора иднина :) Или можеби работа у застапништво кај нас ;)
Јас мислам дека треба да извадат LP Edition од секој модел на Хјундаи :)
Мала шала ЛП, ништо лично ;)

Se soglasuvam :)


Тоа што денес го прави Хјундаи, многу подобро го правеа Хонда, Нисан и компанија пред 20 години. Додека Хјундаи нуди атмосферкси бензинец останатите нудат турбо дизели и трубо бензинци.
Go pravele. Minato vreme.
Ako bese malku vo tek, ke videse deka Hyundai nudi edni od najsovremenite turbo dizeli i turbi benzinci vo momentov.

Цитат
Максималната брзина не е критериум за добра фамилијарна лимузина.
Izvadeno od kontekst. Za Elantra ke ima posebna tema.


Цитат
За истите пари или помалку ќе купиш Fluence 1.5dCI 105KS со едно чудо опрема, Cruze 2.0TDCI 163KS, Focus Sedan MK3 1.6TDCi 110KS, Astra Clasic III 1.7dCI, Fiat Linea 1.3 MultiJet 90KS со фул опрема. Овие сите имаат неспоредливо подобри мотори бидејќи се дизел и бидејќи како што веќе ни имаш елаборирано 66КС на (турбо) дизел се повеќе одошто на 120КС од (атмосферски) бензинец.
Sekoj dizel e izmislen za sekoj benzinec, no toa e nadvor od nasata tema. Nabrojanite vozila se smetaat za legitimna konkurencija, iako i ti samiot znaes deka Elantra e podobra od site, i da, Elantra ka ima dizel motor. Ova ke bide objasneto vo druga tema.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #34 на: 26 Октомври 2011, 14:06:22 pm »
Муабетот што се обидува marjanot да ти го каже, е дека КАЈ НАС (каде што е најрелевантно, пошто сме директно зависни од тој пазар, верувале или не), Голф со 1.4 80КС нема во понуда, и другото е дека и30 во Германија почнува со 15 ипол илјади. Е сеа веројатно ти го увиде тоа, ама поинтересно ти е да се „забављаш“ на твој карактеристичен начин.

А тие квази-коментари од типот „дали си слеп?“, „дали знаеш да читаш?“, „ти треба асистенција“ итн итн. чувај си ги за себе, пошто не припаѓаат тука.

Продужете си даље за новите мотори на Хјундаи.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10950
  • 430i
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #35 на: 26 Октомври 2011, 15:02:12 pm »
А чудно ЛП, не изреагира за тоа дека најефтиниот Хјундаи е поскап 100ЕУ од најефтиниот Голф.
Како што Голф е 6000ЕУ поскап од Хјундаи.

И ако може потцртај ја цената во понудата за Македонија.

Сори за ОТ, пак бев повикан.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #36 на: 26 Октомври 2011, 16:18:29 pm »
Muabetot bese za volsebnoto samarce so 80 ks. TOj rece deka ne se prodava (a i ti go rece istoto strumfce), jas mu dadov link kade sto se gleda deka istata zastarena tehnologija od 70tite godini seuste se prodava, i toa ne vo Nigerija ili Uganda, tuku vo Germanija. A sto se odneusuva do cenata na I30, slobodno mozime da ja diskutirame. 15.000 evra e realnata cena za toj avtomobil, no kaj nas istiot se prodava za cena od 10.500. Nekoj go svati toa, i ja iskoristi ovaa prilika da zastedi 5000 evra.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #37 на: 26 Октомври 2011, 16:40:33 pm »
Браво за тие што го сфатиле тоа, со здравје нека си ја возат новата кола.

А не знам кој дел од КАЈ НАС НЕ СЕ ПРОДАВА не e доволно јасен сам по себе. Башка, да беше „волшебно самарче“ ваљда ќе имаше уште некој коњ на располагање, чунки вака Трајче подолго време треба да врви до дувлото на партизаните.

Како и да е, терајте даље на темата, а не дрш-недај, повуци-потегни, тинтири-минтири, опа-цупа итн итн.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #38 на: 26 Октомври 2011, 18:56:01 pm »
јас мислам дека тоа во германија i30 и ова кај нас не се баш исти.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #39 на: 26 Октомври 2011, 21:51:01 pm »
А освен тоа што ЛП повторно трола на темата анти-VW и про-Hyundai, каква друга врска со темата има тој застарен мотор на VW кој е еден од стотитна мотори издизајни досега од VW?

Темата беше за моторот на Хјундаи кои допрва треба да излезе, па дајте да го споредуваме со останати турбо-мотори кои допрва ќе излезат. На пример ако го споредиме со оној на Субару, па тогаш Хјундаи ќе извади права косилица. Нели ЛП?

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #40 на: 26 Октомври 2011, 22:13:23 pm »
Многу рент-а-кар компании земаат баш вакви основни модели со основни мотори за да можат да понудат соодветно атрактивна услуга. Исто така за ауто кое компаниите ќе го понудат на вработените како компани кар е сосема добро - мал трошок за компанијата, а вработениот нека си крши глаа ако му се малце 80кс, нека си ја вози приватната кола ако не му одговара.
Трошоците не се само при купување, него и при одржување, потрошувачка и осигурување(ова има огромна улога во многу земји во годишниот трошок).

Некако слабо гледам Хјундаи на понуда во рент-а-кар компанииве......Или грешка сум?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #41 на: 26 Октомври 2011, 22:35:15 pm »
Имаш Киа сид како такси ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34068
  • Таков е животот... јебига
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #42 на: 26 Октомври 2011, 22:37:26 pm »
-Која е поентата на Хјундаи да вади атмосверец кога сите вадат турбо мотори
А која е поентата да развиеш турбо мотор а да немаш атмосферец?
Мораш прво атмосферец да направиш па да му ставиш турбо.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14243
  • Пудингот на шоферството
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #43 на: 26 Октомври 2011, 23:48:48 pm »
-Која е поентата на Хјундаи да вади атмосверец кога сите вадат турбо мотори
А која е поентата да развиеш турбо мотор а да немаш атмосферец?
Мораш прво атмосферец да направиш па да му ставиш турбо.

Па Хјундаи досега имаа атмосверец,неморало тотално нов да прават,можеа само некој од постоечките да го доработеа
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: 1.6 T-GDi 204hp, Hyundai did it again
« Одговори #44 на: 26 Октомври 2011, 23:53:23 pm »

Мораш прво атмосферец да направиш па да му ставиш турбо.


Скрос неточно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.