Автор Тема: VW Golf MK1 1981  (Прочитано 135902 пати)

Присутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #705 на: 27 Јануари 2018, 22:42:31 pm »
Море боичево, убаво му легнало.

Отсутен Мартин_91

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 450
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #706 на: 28 Јануари 2018, 03:35:05 am »
Пластиките околу шофершајбна фабрички се вградувани на голфовиве?

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #707 на: 28 Јануари 2018, 17:25:13 pm »
Да фабрички се. Само за ГТИ модели не на сите.

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 710
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #708 на: 29 Јануари 2018, 18:52:13 pm »
Венци исполирани, штрафчиња се спремаат за хромирање, наредно фарбање на бурињата штом ја офарба мајсторот тројката во петок.





Sent from my SM-A520F using Tapatalk

« Последно менување: 30 Јануари 2018, 11:05:44 am Lhasa Green »

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #709 на: 30 Јануари 2018, 00:43:40 am »
Многу убаво си ги исполирал 😀😀😀

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 710
VW Golf MK1 1981
« Одговори #710 на: 19 Март 2018, 19:02:48 pm »
Да ја размрдам малце темава, ако биде се по план, во мај месец со кецот ќе се оди до Worthersee Австрија. ^.^


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Последно менување: 19 Март 2018, 19:20:32 pm Lhasa Green »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #711 на: 19 Март 2018, 19:41:26 pm »
Вери најс!

Ако одите на Worthersee, моја препорака би била уште сега да барате смештај. Како што ќе се доближува настанот ќе почне да снемува и да станува многу, многу поскап. Ние кога бевме имаше околу 30.000 коли и 120.000 луѓе од цел свет.

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 710
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #712 на: 19 Март 2018, 20:26:21 pm »
Со смештај средивме уште пред 2 месеци.
Битно е сега да се провери количето, зелен картон и пари за бензин. :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #713 на: 19 Март 2018, 21:13:46 pm »
Со смештај средивме уште пред 2 месеци.
Битно е сега да се провери количето, зелен картон и пари за бензин. :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Закачи приколка на тројката и оди со двете
Поебачки е така :D

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 710
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #714 на: 20 Март 2018, 10:51:38 am »
Би било јако :D
Во прв план ми беше со тројката да одам за Австрија, меѓутоа од страна доста ми сугерираат дека ке имам проблем, поготово во Австрија, со висината на возилото наводно, или тоа што имам "aftermarket" фарови, жмигавци во браник.
Дали некој е запознаен со ова, и дали постои тема на форумов за ова? Доколку нема, баш предлагам да се отвори таква тема.
@Админ тим, инфо кога можете

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5046
  • The Spartan General
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #715 на: 20 Март 2018, 11:14:18 am »
Ако одиш до Wörthersee преку планинскиот превој (а не преку Караванки тунелот) во Австрија ќе поминеш се на се 50 километри. Сите преправки ако се атестирани и впишани во сообраќајната, нема да имаш проблем. Ако не се, имаш проблем ако те запрат.

Во секој случај ќе те проверат на граница.

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 710
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #716 на: 20 Март 2018, 11:29:37 am »
Еве пример ќе го дадам кецот, има промена на тип на мотор, суспензија пониска 4цм од фабричката на Голф 1 (вака пониска е стандардна висина на Голф 1 ГТИ), и се е атестирано и впишано во сообраќајна. Според сите параметри, и сите извршени промени на колата, кецот во сообраќајна си го пишува 1.8GTI и мислам дека со него нема да имам никакви проблеми.
Тројката си го има фабричкиот мотор уредно впишан во сообраќајна, е сега околу висина на возилото (тоа што е спуштено) уште имам нејаснотии.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #717 на: 20 Март 2018, 11:30:39 am »
За кола незнам колку би правеле проблем,а за камиони прават.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5046
  • The Spartan General
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #718 на: 20 Март 2018, 11:35:24 am »
Па самиот производител си има хомологација за техничките спецификации на самото возило. Компонентите кои си ги ставил во подвозјето што го прават понизок си имаат и тие техничка хомологација, спецификација, итн. Вградувањето на подвозјето во самата кола,  местењето на други делови (кои најверојатно и не постоеле како модел кога бил конципиран и произведен голфот) е всушност сивата зона за која нема официјален технички документ дека се е во ред.

Ако некој изврши атест и потпише дека подвозјето во Голфот е ОК и работи како што треба со самата конструкција во голфот, тогаш нема да имаш проблем. Истото е и за светлата, жмигавците, итн. Се што треба е некој да стави потпис на променетите работи.

И не заборавај, во Австрија позади да си залепиш МК налепница. Казната е 50 евра.  :)

Ова ти го кажувам лаички. За детали и казни не одговарам.  ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: VW Golf MK1 1981
« Одговори #719 на: 20 Март 2018, 11:59:09 am »
Би било јако :D
Во прв план ми беше со тројката да одам за Австрија, меѓутоа од страна доста ми сугерираат дека ке имам проблем, поготово во Австрија, со висината на возилото наводно, или тоа што имам "aftermarket" фарови, жмигавци во браник.
Дали некој е запознаен со ова, и дали постои тема на форумов за ова? Доколку нема, баш предлагам да се отвори таква тема.
@Админ тим, инфо кога можете

Ќе повторам дека ние кога бевме имаше многу коли и многу луѓе. Имаше и многу полиција, ама тие беа таму од аспект на безбедност, не од аспект на технички преглед. Сите, ама баш сите коли што беа таму беа некако модифицирани, и сигурен сум дека немале атест за сите можни модификации.

Јас не би се замарал. Worthersee е огромен настан, глобално-познат. Свесни се и локалните џандари дека тие неколку дека ќе има секакви коли, и генерално не праат проблеми ако не пробаш некако „да се истканеш“ со правење некоја глупост.

Едит: Еве случка - на влез во Reifnitz (таму каде што се главните дешавки, и таму за каде се плаќа неколкудневна влезница) има полиција. Влегов, бидејќи имавме влезница и прашувам еден џандар - може да се паркирам на тротоар. Одговорот беше - ако не ти е страв да не ти закачи колата, слободно.

Сакам да кажам, ако они фатат да се замараат со 30-тина илјади коли да ги проверуваат.. Ехееее...

Ако одиш до Wörthersee преку планинскиот превој (а не преку Караванки тунелот) во Австрија ќе поминеш се на се 50 километри. Сите преправки ако се атестирани и впишани во сообраќајната, нема да имаш проблем. Ако не се, имаш проблем ако те запрат.

Во секој случај ќе те проверат на граница.



Има контрола? Ние кога одевме (низ Караванки) немаше.