Јуни, лето господово дваесе и треќо.
Сменет сет ланец.
Комплет свеќици со кабли.
Водна пумпа.
Промена на антифриз, редовен сервис на масло и сите филтри узпат, малку прерано, ама кој ќе се враќа вторпат, едвај ред начекав кај батко мајстор.
Според мнението на мајсторот, ланецот не бил до толку многу готов за менување.
Моментална километража е 135000.
Но штом почна да се слуша некакво тропкање од лани есента, па малку повеќе пролетва, му реков "Цепај, мајсторе, нек пуца у коске!"
Пропратно и некои затегачи лево-десно, манжетна на стабилизатор, што ти ја знам, благодарение на нашите градоначалници.
Кога сме кај ланците, ако добро запамтив:
Поголем проблем излегол со некое ланче на пумпа за масло, било доста измалтретирано, плачело на вадење како Бритни.
Да биде поинтересно, ретко каде ишло како посебен дел, на некои места на мајсторов дури му викале да купи цела радилица, што ти ја знам...
А тој тврди дека само тој ланец е проблем и немало потреба да се купува цела радилица воопшто.
На крај, најинтересното.
Лепење на картер.
Неизмерна благодарност до најпаметниот мајстор во Европа Гуми.
Лани менував масло и филтри таму.
Паркирав дома.
Утредента кога тргнав имаше локва на гаража...
Отидов да проверат.
Мајсториштево ме убедуваше дека капело "по малку од новиот филтер".
Правеле што правеле, не ми кажале ништо...
Всушност имало проблем на навојот на картерот и земале лепеле ко идиоти со силикон...
Да - ефективно во моментот.
НО за вакви работи се кажува, бре!
Нема да те тепам - ќе купам и платам што треба.
Не да ми преќутуваш дефект, буквално.
ЗАКЛУЧОК:
Штопните од Порше веќе не се број 1.
Се каам што сум се заебавал на сметка на тоа... некако сè беше во ред со тој дел додека не го запознав вистинскиот мајстор, изгледа.
И така...
Идемо даље, пак снема пари за 17-ки, то ти е... Живот пише романе.