Автор Тема: Концепти & Финални производи  (Прочитано 3324 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Концепти & Финални производи
« на: 26 Октомври 2011, 02:42:46 am »
Колку шо знам ваква тема нема,а ако има,или нека ја спојат со предходната или нека се избрише....е сега,мое мислење е дека концептите,доста се разликуваат од ‘реалните‘ т.е. финалните производи....истотака концептите го диктираат дизајнерскиот правец на компанијата за следните неколку години....така да,да почниме

-Рено Дизајр од кој во иднина мислам дека треба да извадат и сериски производ,но истотака и од неговиот дизајн ке позајмат за некои други модели


-Рено Каптур(Капчр) е концептот од кој излезе Нисан Џук,а истотака мислам дека и Рено ке вади посебен модел

« Последно менување: 27 Октомври 2011, 11:36:22 am velestrumf »
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Концепти & Финални производи
« Одговори #1 на: 26 Октомври 2011, 14:26:56 pm »
Мече на тој начин функционира прогресот во дизајнот на производите. Кога се почнува нов производ треба да се има идеја, тоест да се знае што се сака. Е сега кога фирмата не е сигурна што сака тогаш предложува концепти. Потоа се анализираат концептите од различни аспекти, предности, маани, дополнителни идеи и слично. Ако концептот има употребна и конкурентска вредност во одреден период во иднината од него можт да произлезат прототипови за тестирање па после од прототиповите да излезат производи за сериско производство.
Така да секако концептите се разликуваат од реалните производи... повеќе или помалку.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10925
  • 430i
Одг: Концепти & Финални производи
« Одговори #2 на: 27 Октомври 2011, 11:34:03 am »
Мече на тој начин функционира прогресот во дизајнот на производите. Кога се почнува нов производ треба да се има идеја, тоест да се знае што се сака. Е сега кога фирмата не е сигурна што сака тогаш предложува концепти. Потоа се анализираат концептите од различни аспекти, предности, маани, дополнителни идеи и слично. Ако концептот има употребна и конкурентска вредност во одреден период во иднината од него можт да произлезат прототипови за тестирање па после од прототиповите да излезат производи за сериско производство.
Така да секако концептите се разликуваат од реалните производи... повеќе или помалку.

И пред се’, се опипува пулсот на купувачите, колку и дали би им се допаднало такво возило, се очекува критика од новинари, блогери за да се фокусираат недостатоците и кде треба да се интервенира.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Концепти & Финални производи
« Одговори #3 на: 27 Октомври 2011, 11:46:49 am »
После лансирањето на серија 5ГТ,челниците на БМВ одлучија да произведат класично купе со 4 врати,наместо гнасотата наречена 5ГТ,која си најде свои купувачи но не ги исполни очекувањата....така да еве го концептот со наслов Гран Купе  ;)
Имено,гран купето ке биди нешто како серија 6 само со 4 врати
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Концепти & Финални производи
« Одговори #4 на: 27 Октомври 2011, 13:16:13 pm »
Имено,гран купето ке биди нешто како серија 6 само со 4 врати
Паметно. БМВ стана синоним за грдотија со последните модели.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Концепти & Финални производи
« Одговори #5 на: 23 Февруари 2012, 18:27:33 pm »
На саемот во Детроит Хонда го претстави концептот на Акорд Купе,кој како сериски(финален)производ ке биде претставена на саемот во Париз на есен...Најавени се 3 бензиски мотори и тоа
-2.4 181кс
-2.0 Аткинсов мотор со два електро мотори
-3.5 V6

[датотека избришана од администраторот]
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Концепти & Финални производи
« Одговори #6 на: 23 Февруари 2012, 18:29:19 pm »
За жал, нема никогаш да го видиме ова во Европа.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Концепти & Финални производи
« Одговори #7 на: 23 Февруари 2012, 18:37:10 pm »
Ке увезиме после 10-15 години за 3-4000 евра :D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Концепти & Финални производи
« Одговори #8 на: 18 Март 2012, 00:59:45 am »
Ова си сликите од засега тајниот проект на Ламборџини,по даденото зелено светло од главните во Волфсбург...

Да да,се спрема Ламборџини СУВ модел,со околу 700кс...Засега не се знае дали ке користи В10 или В8 мотор,но ке дознаеме...Треба да излези во 2015 во продажба...

сори за дабл пост ;D

[датотека избришана од администраторот]
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Концепти & Финални производи
« Одговори #9 на: 18 Март 2012, 01:35:14 am »
Trebalo Estoque da im dozvolat da go pravat,a ne SUV

Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Концепти & Финални производи
« Одговори #10 на: 25 Мај 2016, 10:01:56 am »