Eve so sto se zanimavav denovive. (skoda 1300cc)
Vo prasanje bese zgolemena potrosuvacka na maslo, onaka DRASTICNO (so golemi! )
Prosledeno so cadenje na sipka, kapace i auspuh, oteznato primanje turaza...
Za cudo , imase nesrazmerno visoka kompresija (preku 10 na site klipovi), pa mi dade nadez deka e ispraven sklopot na cilindarot i deka se zapeceni samo maslenite kariki (redovno na skodite sto se vozat na plin, neznam oti)
Okeeej... Edna vecer se vrativ od carsija i posto mi bese rano za legnuvanje ja vnesov v garaza i pocnav...
Ispustiv maslo, raskopcav cevki, creva , vakumi , termostat, granite.. i preminav na glavnoto - vadenje glavata!
Golema cevka, klucot, inbus nastavak i ooooppp. ..en... dva... triiii
prviot , vtoriot.... tretiot "krc" ostana pola vo blokot. Srceto mi zastana hahha i toa se kinenje 2 cm pod povrsina.Prethodniot "majstor" gi namackal strafovite so maslo, poubavo da mu vrtat na covekot!
(i vo upatstvata pisuva, se montiraat suvi ili so WD, a ne so mast i maslo :S )
Drugite izlegoja nekako so mnogu sila i pojke strav!
Si pominav nespano nojkta, ama mi se isplatese. Sabajleto me razdeni ideja za stifna so dole posirok navoj razbusen direktno vo blokot a nagore potesen za prolaaz niz glavata. Taka i bidna (vo zivo bese malce ponaporno haha)
Okej.. zafatot prodolzi ponatamu. Navistina, samo dolnite kariki bea propadnati.
Klipovite izvadeni, isciteni ubavo,celoto so celicna cetka , prostorite so karika skrsena. isprani so benzin, montirani novite kariki (sto gi barav 2 nedeli po site prodavnici)
Ete... vazno e klipovite da bidat perfektno iscisteni vo prostorot za karika, a karikite da bidat postaveni so otvorite na na razlicna pozicija (vo znak na mercedes de
), a kompresionata karika procepot sprotivno od svejkicata
Sredeno...
Glavata..
Sosema malce obrusena,kolku da pokazi dali ima neramnini... Otkako se zavrsi, site navoi prerezani, isprana ubavo , provereno zaptivanje na ventili i spremna za montaza
Ma' baby hahah
Blokot iscisten, navoite isprani so nitro razreduvac i spric, prebrisano so partalce, prerezani kako ne bi se zaebaval povtorno so kinenje strafovi i povtorno pereni... koe gjubre izleze od niv zborovi ne go opisuvaat..
Klipovite so stega namontirani na blokot (vnimanie na hilznite koi se montazni i mozat lesno da izlezat pa ke baraat povtorno predihtuvanje) , pritegnati za radilica do preporacani 4.5 kila
Dihtonot se montira suv ili namackan so maslo, nikako so silikon. Prvo, pri pritisokot koj se stvara na dihtonot, toj silikon ke nema nikakva uloganit funkcija, a drugo koga ke se pritegniglavata toj nema kade da odi pa se istisnuva vo kanalite za voda i maslo i gi zatvora :S
Edno po edno ,glavata namestena, postaveni strafovite pritegani na 3, 5 pa finalnoto 7kila. Ne bara mnogu steganje.
Tuka vo ovaj motor dopolnitelno me spasuva toa sto pogonot e so lance, dolu vo blokot i nemas nikakov kontakt so nego za rasturanje glava!
Postaveni sipkite za podiganje ventili, klackalka, nasteluvani ventilite po preporacani 0.20mm
Posle toa redovna postapka, karterot, gorna kapacka, turanje maslo, voda, povrzuvanje uste po nesto sto ostanalo i brrrmmm....
Ete go istiot aluminiumski motor sobran, samo potivok, pomojken i pozaciten
Ke i treba izvesno vremence za da go istera siot garez nasobran vo auspuhot, ali zatoa posle ke bide top!