Автор Тема: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid  (Прочитано 5824 пати)

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #15 на: 22 Февруари 2017, 12:39:56 pm »
Ја не целивам ВАГ, а не сум ни Зеро, а и јас би го потенцирал како недостаток.

Не ми е јасно зашто Јапонците имаат тенденција да прават вакви глупости. Истата глупост со „недовршеност“ беше и со рачките на првата генерација на Mazda CX7... Истата глупост е со немањето звучна изолација на Лансерот...
И на актуелната Мазда 6 пред редизајнот

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #16 на: 22 Февруари 2017, 13:45:46 pm »
Не бивало. Златни копчиња, функционални, не бивало.
Добро што не се знае да се отвори хауба иначе куј знае шо коментари ќе даевте. „Е зошо сеа клипов овде, е зошо сеа уље од тука се тура, оти не се тура двотактол одкај резерварот“  ;D

Стварно се тупи ептен. Башка и пишано на насловна страна (на форумов). Не е вредно тоа уопште да се коментира. Тоа ќе го примети једино Зеро и уште некој што целива VAG :D  Севен биллион пип'л вил ду џаст фајн.

Џони и ти заебаваш. Ако веќе им се допаѓа механизмот и е докажан дека не се расипува, апсолутно ништо не ги кошта (по продадено возило) да му стават на истиот тој механизам помодерно, поквалитетно пластиче за да не кварат општ впечаток за возилото.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #17 на: 22 Февруари 2017, 16:06:54 pm »
Хибрид е колава.

Отсутен Ezekiel

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 400
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #18 на: 24 Февруари 2017, 20:46:26 pm »
Надворешниот дизајн ми е врв на овој СУВ, без разлика колку да се општо тапа сувовите.
Cogito ergo zoom