Автор Тема: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP  (Прочитано 7860 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14423
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #15 на: 21 Јуни 2016, 17:02:20 pm »
Super Bosna свеќици е најдобро за овој модел.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44093
  • Il Moderatore
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #16 на: 21 Јуни 2016, 17:18:44 pm »
Ако го вози на бензин, 100км ќе го чинат1200 денари. Ако го вози на плин, 100км ќе го чинат 400-500 денари. Нема зошто да не се конвертира ако е можно, а можно е, пошто сум видел во Скопје конвертирани.
Ако може да си го приушти човекот одржувањето, нема зошто да не го земе и да го конвертира на плин.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14423
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #17 на: 21 Јуни 2016, 17:23:04 pm »
Мајтап на страна. Се прави Cayenne со плин. Плимонт за еден сигурен сум дека има направено. Знам дека не било баш наједноставно ама го извеле.


Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #18 на: 21 Јуни 2016, 18:00:16 pm »
Јас на нив веќе не би им дал дачија да ми конвертираат на плин, а камоли кајенов.

Отсутен TheHeatIsOn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 515
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #19 на: 21 Јуни 2016, 18:44:59 pm »
Igor a zoshto, ke moze da obrazlozish ?

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5840
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #20 на: 21 Јуни 2016, 18:55:46 pm »
Оти така бе Игор? Кажи што е работа?

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #21 на: 21 Јуни 2016, 18:56:52 pm »
Прво, кај усисната грана имаше сигурно 50 грама метални шпонови од бушењето на граната, што значи дека ја бушеле на лице место, што значи дека остатокот од шпоновите останале внатре во граната, што значи дека тоа се отишло во цилиндрите при првото палење, што значи дека нормален човек тоа не би го направил.

Второ, после бушењето за цевката за дотур беше не заштитено и зарѓа околу за 2-3 месеца па морав да преземам зафати со стругање и фарбање, барем силиконче да ставеле.

Трето и најмалку важно но сепак далеку од професионално, прекратки завртки имаа ставено на капакот на боцата и воопшто не се заштрафуваа, или еден едвај ќе фатеше на пола навој, па морав да барам подолги штрафови and again сам да си средувам. Не дека е тешко ама сепак сметам дека за нешто што чесно сум го платил без никакви ценкања и попусти, фер е услугата да е целосно и како што треба завршена во институцијата што ги земала парите.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8190
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #22 на: 22 Јуни 2016, 10:10:03 am »
Во Македонија не се работи за тоа што ти ќе добиеш за парите туку за тоа дека они ќе заработат пари.
Башка ќе ти бидат газди на колата како и мајсторите газди во куќа.

Ти со толку неразбран човек што не можеш да разбереш дека они треба и нов кадар да обучат пошто се повеќе Поршиња ставаат плин и има требаат нови и млади луѓе  >:(

Иф ју ноу уат ај миин  ;)

Отсутен ardijani

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #23 на: 22 Јуни 2016, 11:01:03 am »
Дечки фала за одговорите меѓутоа изгледа не се разбравме... не се работи тука дали имам или не средства за одржување или дека гумите коштале толку и толку или пак ако мислам да ставам плин ич да не го зимам :) Ме интересираше дали има некој искуство со Кајен Турбо пред се од љубопитност, но да, можда би си купил едно такво зашто да не :)

1. Дали може да се стави плин
2. Како се однесува возилото доколку се стави плин
3. Колку реално троши
4. Колку изнесува еден редовен сервис (улје и филтри)
5. Колку изнесуваат тие фамозни кочници :)
6. Дали имаат некои проблеми кои би биле битни при избор на такво возило
7. Некој друг предлог што би бил подобар од Кајен


Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5101
  • The Spartan General
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #24 на: 22 Јуни 2016, 11:11:38 am »
...

Точно, цената на гумите е дел од редовното одржување. Да речеме, ќе го купиш со летни гуми. Ама треба да му ставиш и зимни, затоа што со тој мотор под хауба, да го возиш со летни опинци на снег и мраз, е рамно на самоубиство.

Зимски најверојатно 19ки или 20ки со бандажи, ќе чинат околу три илјади евра. Минимум. Ако дојде ред да менуваш летни гуми на 21 или 22ка, сметај околу 500 евра од гума.

Кочници
Предни дискови + плочки (оригинални/Брембо): 200 евра дискови, 100 евра плочки.
Задни дискови + плочки (оригинални/Брембо): 160 евра дискови,  80 евра плочки.
Сензори за истрошеност (2 броја): 30 евра.

Ова ти се цени во Германија, што ги најдов на акција. 600 евра само за делови.

Подобар предлог. Нема. Порше си е Порше. Самошто кога доаѓа ред за сервиси/одржување, цифрите стануваат сериозни.  ;)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8848
  • Пичлеме
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #25 на: 22 Јуни 2016, 11:18:08 am »
А да пробаш да му накалемиш карбуратор од Застава 101?
Ем нема да троши толку а и појќе ќе повлеквит. Со ваква комбинација можеш и со поевтини свеќици да поминеш.
На дребонг ќе треба плочка да напрај, не пасоваат штрафојте.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1305
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #26 на: 22 Јуни 2016, 11:25:26 am »
Извинејте, ама PORSCHE на плин е ерес. Ако сакаш да си фраер, биди фраер до крај.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #27 на: 22 Јуни 2016, 11:26:25 am »
Дечки фала за одговорите меѓутоа изгледа не се разбравме... не се работи тука дали имам или не средства за одржување или дека гумите коштале толку и толку или пак ако мислам да ставам плин ич да не го зимам :) Ме интересираше дали има некој искуство со Кајен Турбо пред се од љубопитност, но да, можда би си купил едно такво зашто да не :)

1. Дали може да се стави плин
2. Како се однесува возилото доколку се стави плин
3. Колку реално троши
4. Колку изнесува еден редовен сервис (улје и филтри)
5. Колку изнесуваат тие фамозни кочници :)
6. Дали имаат некои проблеми кои би биле битни при избор на такво возило
7. Некој друг предлог што би бил подобар од Кајен



1. Сигурно може
2. НЕВЕРОЈАТНО ТАЖНО
3. многу!
4. 350+ ЕВРА
5. 600+ЈУРА
6. ТРОШОЦИ ЗА ОДРЖУВАЊЕ
7. Кајен без плин!

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5840
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #28 на: 22 Јуни 2016, 11:34:06 am »
Вистинските одговори.

Ова не можеш да го напоиш маму му, sверје, ќе треба на секои 200 км да точиш до крај.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7475
Одг: PORSCHE CAYENNE TURBO 500HP
« Одговори #29 на: 22 Јуни 2016, 11:35:23 am »
Ај разгледај го линков, и јави се на телефон кај дечкиве..

https://www.facebook.com/Plimont-Autogas-Center-107452945966518/photos/?tab=album&album_id=469451889766620

Сигурен сум дека и во нивната тема за плински уреди на форумов имаше објаснување за Кајенов, ако го најдам ќе постирам. :)