Автор Тема: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D  (Прочитано 9099 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
го пишав претходно како пост кога го растурав, зашто онака, не ми се отвораше тема нова во моментот, ама сега имам евидентирано се, освен рамнењето на главата, да не се повторувам, кај штраф ги бркам тие работи. нека стои темава на форумов, се надевам дека барем еднаш на некого ке му помогне, затоа што е малку по ретко возило е, а веке иде накај олдатјмери, и дефинитивно е малку по тешко да се наоѓаат делови за него, поготово што и не се увезени во нешто по значајна бројка кај нас... секако, ебајот или кај чика алија експрес има делови. јас дихтунгот го најдов во скопје, еден единствен и последен кај импортерот, вли дека пред 10 години земал 5 комада и овој е последниот... како и да е, еве ја цела прикаска комплет...

значи:

невестава, се парикрала вечерта, а јас другиот ден го палам и вака работи, ама почна после 10-15 секунди, не одма. невестава вика претходниот ден се било ок...


по испитувањето што го направив, некако дури и чудно ми падна што 2-ри и 3-ти цилиндар скоро и да немаат комперисја, практично моторов пали и работи само на 1-ви и 4-ти цилиндар.


тоа што дими под хауба, е затоа што јас секогаш кога треба да растурам мотор, ако е замастен, обавезно прво го перам, не за друго, помалку ке се испошљакам по раце... значи не дими туку водена пареа е, се суши... а дека капе масло од моторов, капе и тоа од цели 7 различни места, кои, сега ке ги средам дефинитивно.


е поради оваа причина на вториот клип, само зашто сум фасциниран од тоа дека и во ваква состојба сепак пали, така се понаша и во сред зимо во нај ладното, прво пали, после вергла... мислам дека од тераса ако му ги покажам клучевите ке запали, ебаго моторот моделски од 1963-та година... е поради тоа и одлучив да го средам и да вози уште.. бар знам дека невестава, нема да ми се јави од негде дека не и пали колата, како што претходно се дешаваше со некои коли од икс причини, нај често банални...










и така, еве слики од пред перење, па од перење на моторот, па извадена глава и на нај долната е уствари нај интересното, дека стварно одамна немам видено ВАКА да изгори дихтунг. нит меша уље вода нит ништо.. само си ја префрла компресијата од еден во друг цилиндар... теоретски, овака може да работи многу долго. снагата преполовена, потрошњата скоро удвоена ќе биде, ама нема да  застане, ке те однесе кај што си тргнал, дури и следниот ден па ке си запали и стварно, ке нема никаков дополнителен проблем...

следни слики, кога ке добијам дихтунгот и ке го склопам целосно... иначе, да кжама само: гусан блок и гусана глава... топ комбинација за работење :o  ;)


после 7-8 дена, тргнав со склапање:



ова е дихтунгот и неговите податоци


блокот и клиповите исполирани


главата исто така средена, вентилите и сисовите исполирани


“специјален“ рачен алат за полирање, т.е. бормашина+челична ротациона четка и терај.  ;D ;D
внимателно само со ова, не смее баш да се запиња нешто превише, за да не дојде до оштетување т.е. длапки на материјалот...


и така дихтунгот на глава, оптичка проверка дека лежи како што треба


главата на место, се стегаат во полжав штрафовите, 3кг, па 7кг, па 10кг, па се отштрафува 90 степени (-90) па пак се стега на 10кг, па на сето ова дополнителни 90 степена (+90) стегање... јас го “частев“ од мене дополнителни 20 степени, значи во престегањето идев со 110 степени (+110)


брегаста монтирана, капак на брегаста исто, и ова е моментот кога го местев ребрастиот каиш.


и ја гу ја, те гу те, склопен

за секој случај, нарачав цела гарнитура од ебајот, за НЕВЕРОЈАТНИ 7 фунти... во гарнитурата содржи, дихунг за глава, 3 странични дихтончичња, 3 семеринзи (радилица, брегаста од кај каишница и брегаста од кај филтерот-десно) гумици за вентили и дихтунг за картер.

и така, да го привршам муабетов, откако со помош на елкетричната пумпа која е замена за АЦ пумпата (уште еднаш фала на луки што ми ја обезбеди пред пола година одприлика) го истерав воздухот од црева, филтер за нафта и цевките до бош пумпа. потоа со верглање ги испразнив цевките до дизни и на клуч грмна, како сега да сум го изгасил.. клипов е моментот кога невстава ми го донесе волот у гаража, за да си го земе тракторов накај дома со него...


фала многу, пријатно... ;D ;D

п.с. ако има некој некакви прашања, нека повели тука или во пп...

едит..

последната слика по грешка сум ја ставил... уствари и сум немал слика од целосно склопен, ама нема везе, исто е, само она црното дебело црево што иде до филтер за воздух го исфрлив, пошто е без функција воопшто а и не е оригинално.
« Последно менување: 03 Мај 2016, 02:40:16 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D
« Одговори #1 на: 02 Мај 2016, 22:39:32 pm »
Шала на страна, со оглед на годините и технологиите на моторчево, везе. Фино сте го средиле, браво!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D
« Одговори #2 на: 03 Мај 2016, 02:29:20 am »
за тоа што сеуште пали, и ке пали уште долго а низ ауспух ке биде чернобил, е тоа што клиповите се со предкомора. дизните и греачите штрчат подоле од главата за некои 7 милиметри, практично главната и нај силна детонација е сведена во она мало дупче на клипот, потшо во него влегуваат греачот и дизната. тоа е еден детал од перкинсов мотор. истиов ама модифициран денеска го возат сите дизел ровери од 6-ка серија. секако елкетронски дизни, електронска бош пумпа итн итн, ама основата и изгледот е ист. сменета е само главата... да потсетам само дека овој мотор првично е изведен во 1963-та година како погонска машина за агрегати и силни хидрофори или хидромати за наводнување... после таму 20+ години му текнало на некој да го смести во кола... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #3 на: 03 Мај 2016, 02:35:24 am »
Me cudi komorava sto e u klipot, na postarite dizeli obicno e vo glavata. Koja godina e roverov?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D
« Одговори #4 на: 03 Мај 2016, 02:47:36 am »
Me cudi komorava sto e u klipot, na postarite dizeli obicno e vo glavata. Koja godina e roverov?

друже пишав погоре.. моделот на моторот е од 1963-та година...  веројатно, од она што го мислиш како постари дизели, ова е уште постаро... и да не веруваш дека сеуште го користат... 620-ка TDI ровер имаме правено ремонт. кога ја тргнавме главата, излегоа вакви клипови, а и во и околу радилица е скроз истиот, знам пошто кога правевме спецификации на карики и лагери, во листата ги извади сите возила меѓу кои и маестро... сум се чудел тогаш, а сега ми е јасно уствари... зашто да трошат пари на нешто ново, кога имаат веќе проверено, кое трпи модификација... на пример овој мотор тука е 2.0 дизел атмо и има едвај 44 киловати.. истиов што го ремонтиравме имаше извадено ако не се лажам 95 или тука нешто киловати... значи трпи сериозни појачувања. поентата ми е дека и во денешните технологии и современи машини, има со вакви дупки во клиповите. инаку да, во право си дека, предкомората во постарите дизели беше на главата, тука да биде детонацијата, што се покажа како премногу проблематично од аспект на абење на материјалот, како и зголемените вибрации и бучава зголемена...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54951
  • Махер
Одг: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D
« Одговори #5 на: 03 Мај 2016, 08:48:15 am »
Браво супер тема. Кој звук на задњото видео. :) Јако. Like.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D
« Одговори #6 на: 03 Мај 2016, 09:32:10 am »
 Како за најголем мразач на дизелите, премногу време трошиш да го одржиш вo живот овој катастрофален примерок кој не вреди ни 400 евра. И покрај сета неоправдана и органска омраза, се осеќа восхит во твоите зборови, како може дизелот да пали и да работи на 1.5 цилиндер. Инаку, да те корегирам, со претокомора имаат помалку вибрации и се потивки во работа.

Добра тема, затоа што е едукативна.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5003
  • The Spartan General
Одг: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D
« Одговори #7 на: 03 Мај 2016, 09:44:42 am »
Ако е бил регистриран роверот (а сигурно е бил барем 6-7 месеци) пола ден во гаража, 300 денари дихтунг, и малце измрсени раце, зошто да не.
Дизел, бензин, исти к...ц кога се зборува за стари и извозени возила
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D
« Одговори #8 на: 03 Мај 2016, 12:23:14 pm »
Како за најголем мразач на дизелите, премногу време трошиш да го одржиш вo живот овој катастрофален примерок кој не вреди ни 400 евра. И покрај сета неоправдана и органска омраза, се осеќа восхит во твоите зборови, како може дизелот да пали и да работи на 1.5 цилиндер. Инаку, да те корегирам, со претокомора имаат помалку вибрации и се потивки во работа.

Добра тема, затоа што е едукативна.


јас дизел и даље мрзам.. она што неможеш да го сватиш во твојата глава е “радоста“ кога си средеуваш сам нешто за себе (по прашаее на механика)... скоро сите, ај да не рчеам сите, ке речам 99% од автомобилските етузијасти, за било што на мјастор идат... кога ке речам било што не мислам за ситници како сијаличиња, копчиња и слично, туку кога е механички проблем нели... е мене ми прави кејф тоа да си го средам сам. затоа што ке навлезам во ситници и детали, онаму каде што класичен механичар не навлага... на пример полирањето на клиповите. ај кажете ми кога последен пат сте чуле дека механичар при мењање дихтунг на глава ги полирал клиповите? е има и зашто се полираат, ама повеќето незнаат дека со тоа се подобруваат перформансите на моторот односно детонацијата... ама јбг, не знаат луѓето...

и не палеше на 1,5 туку на двапати по 1,5 цилиндар :) а за вредноста... бич плис... можда не вреди 400-500 евра, ама мене можда ми вреди 1 милион... а дали е КАТАСТРОФАЛЕН ИЛИ НЕ ПРИМЕРОК ти преку слики неможеш да процениш, па затоа не вреѓај за моја лична сопственост, според твои нормативи... и немој да мешаш кејфови, со практичност... желби со можности итн итн... плус овој ровер ни е во семејство повеќе од деценија, и секој кога имаше некаков проблем со својата кола, за него се фаќа одма, како алтернатива... последнава година си го прибрав кај мене, а на местото на резервно возило сместивме нешто друго... со клима ;D ;D

Ако е бил регистриран роверот (а сигурно е бил барем 6-7 месеци) пола ден во гаража, 300 денари дихтунг, и малце измрсени раце, зошто да не.
Дизел, бензин, исти к...ц кога се зборува за стари и извозени возила


дихтунгот е 2400... не е баш 300... а за регистрацијата си во право... регистриран е, а и за тоа за старо возило... канта си е канта, а дали е трактор или косилица, сеедно... сепак има нешто што е интересно за ова возило.. концептот му е за по селски патишта. треба да ви сликнам колку е високо уствари.... баш е направено за по калдрма, такво подвозје има, такво вешање има, и планот ми е да го однесам во викендица за некое време, и да биде баш она за кое е направен и има епитет: ТРАКТОР!! факинг дизел со тие перформанси е ТРАКТОР.. и тоа овој ке биде бајаги појак и побрз од скоро сите што се низ селото таму... :) па здравје, за 10-тина години, можда ке се фрлам на репарација и да добијам интересен примерок на британски олдтајмер.

тогаш вредноста нема да му биде 400-500 евра... бајаги поише...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен savage

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 605
  • Сузуки Витариче
Одг: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D
« Одговори #9 на: 03 Мај 2016, 15:01:57 pm »
Според https://en.wikipedia.org/wiki/Austin_Maestro#Decline_and_.22rebirth.22 ова Made in Bulgaria e, така?
Потпис.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D
« Одговори #10 на: 03 Мај 2016, 23:37:02 pm »
да. склапани се во бугарија... значи само работна рака,  другото се е носено таму... иначе за македонија, србија, и грција од бугарија директ...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D
« Одговори #11 на: 09 Мај 2016, 15:08:53 pm »
Пишав во некоја тема.. земавме ново комбе, донор за старото бидејќи деклата не беше баш ок.. Ова уште при купување знаевме дека нешто му фали пошто чадеше и не влечеше баш добро (како на 3 клипа..)
Го донесовме од тетово до кичево, стража си ја искачи без проблем.. Возено беше 1 месец и сега решивме да се отвори...

Исто како на роверот, диктонот бил скинат помеѓу 2 и 3 клип и исто си ја префрлало компресијата..



Мајсторот вика дека треби да се рамни деклата за да биде све цакум пакум.. Па за 500 денари не е воопшто проблем..

Е сега знам дека не е баш темата за во ова али еве слика од двете декли, лево од донорот (одлична состојба), десно од старата каде процепите за вода беа нагризани па го носевме да го наварат и сега треба да се избуши како што треба пошто колку што се гледа на сликата отворите се скоро затнати...



Дали со оваа постапка (наварување и правење деклата како нова) ќе трае комбето или пак ќе се разјаде новиот вар и ќе си биде како предходно ?

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13839
Одг: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D
« Одговори #12 на: 09 Мај 2016, 16:20:24 pm »
Јас мислев оддамна си се решил од Роверот ;D

Интересно количе.  Моторот...преди! Свака час!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D
« Одговори #13 на: 10 Мај 2016, 00:00:23 am »
Јас мислев оддамна си се решил од Роверот ;D

Интересно количе.  Моторот...преди! Свака час!

нејќе да умре да го е*ам... да дојде ред карики или нешто такво, е тогаш ке го погребам.. а се додека пали овака, не ми се дава... а како што и реков, за некоја година ке иде у олдтајмери... иако моделот на моторт е веќе олдтајмерски... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Промена на изгорен дихтунг на глава Rover Maestro 2.0D
« Одговори #14 на: 10 Мај 2016, 00:06:45 am »
Пишав во некоја тема.. земавме ново комбе, донор за старото бидејќи деклата не беше баш ок.. Ова уште при купување знаевме дека нешто му фали пошто чадеше и не влечеше баш добро (како на 3 клипа..)
Го донесовме од тетово до кичево, стража си ја искачи без проблем.. Возено беше 1 месец и сега решивме да се отвори...

Исто како на роверот, диктонот бил скинат помеѓу 2 и 3 клип и исто си ја префрлало компресијата..

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Мајсторот вика дека треби да се рамни деклата за да биде све цакум пакум.. Па за 500 денари не е воопшто проблем..

Е сега знам дека не е баш темата за во ова али еве слика од двете декли, лево од донорот (одлична состојба), десно од старата каде процепите за вода беа нагризани па го носевме да го наварат и сега треба да се избуши како што треба пошто колку што се гледа на сликата отворите се скоро затнати...

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Дали со оваа постапка (наварување и правење деклата како нова) ќе трае комбето или пак ќе се разјаде новиот вар и ќе си биде како предходно ?

јас на сликиве декли не гледам... само глави од мотори...

значи, кога јас би се прашал, би ја порамнил левата глава, од донорот, бидејки сум сигурен дека и внатрешните канали низ главата не се нагризани ОД ЛОШ АНТИФРИЗ исто како што покажало и од надвор, па со самото тоа сум сигурен дека не е ослабната цврстината на зидовите од каналите, и би ја сместил на оперативната машина т.е. на моторот од десната... а десната би ја средил одпосле, и би го комплетирал машинчето од донорот, би го конзервирал и сместил да седи како љута резерва. истото го праам у моментов со извадениот мотор од волот. ке го искомплетирам целосно, склопам, запалам и уверам дека е работосопособен, пикам на подрум и нека седи таму исконзервиран, кад тад ке затреба...

ама еј.. тоа сум јас.. немораш да ме слушаш нели? :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време