Автор Тема: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012  (Прочитано 42675 пати)

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #75 на: 07 Јануари 2017, 22:17:34 pm »
Ако се вади плочката, вади, чисти, прелеми нови диоди и отпорници и фурај.

Или ибеј и половно оригинал

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #76 на: 08 Јануари 2017, 02:30:47 am »
Ако се вади плочката, вади, чисти, прелеми нови диоди и отпорници и фурај.

Или ибеј и половно оригинал

Не се вади плочката целото е како слиено, пинот е овој горе лево.

Ќе пробам да го демонтирам оставан на топло да се исуши убави и напрскам со контакт спреј во пинот.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #77 на: 08 Јануари 2017, 08:10:09 am »
Ако се вади плочката, вади, чисти, прелеми нови диоди и отпорници и фурај.

Или ибеј и половно оригинал

Не се вади плочката целото е како слиено, пинот е овој горе лево.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Ќе пробам да го демонтирам оставан на топло да се исуши убави и напрскам со контакт спреј во пинот.
Џабе прскање со контакт спреј,  неколку дена рсботи и пак исто.

И јас се мислам да пробам да го отворам со загревање или со бензин на споевите да пушти лепакот и како што вика Џо,  чистење и прелемување. После тоа затварање со силикон некој.

Се милев и нови да нарачам од Али,  ама чим викаш дека исто не ги бива...  А половни што ако ги земеш кога пак е истиот проблем вероватно .

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #78 на: 08 Јануари 2017, 18:26:20 pm »
Мора да има начин да се отвори, пластичните лемови одлепиги предпазливо, плочката ке ја репарираш како што реков, па ке затвориш си некој лепак, или силикон или со топена пластика како што му е ред.

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #79 на: 09 Јануари 2017, 00:35:41 am »
Aјде нека затопли малку времево па ќе пробам нешто да направам.
Инаку имам забележано на колата дека кога тргнувам од целосен стоп колата има пауза од времето кога ја стискам педалата за гас до моментот кога ќе појде. Значи не дека нема снага да појде туку воопшто моторот не почнува да ги набива вртежите. Можеби трае дел од секунда или макс. една секунда, но секако приметливо и знае да иритира посебно кога треба побргу да реагираш, некој ти дава предност и сл. Ова се случува само во прва брзина т.е од тргнување од место потоа одзивот на гас е моментален без разлика на брзината. Нормално е ова?

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #80 на: 05 Февруари 2017, 21:55:15 pm »
Денес се монтираа нови одводи за вентилација во наслонот за раце за клупата позади зошто старите беа скршени.
Целиот процес трае 5 минути ако знаш што правиш. Еве и некоја слика.

Новиот дел


Единствените 2 шрафа што треба да се ослободат


Финален резултат

Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #81 на: 06 Февруари 2017, 09:17:49 am »
Енд сакав на привате да те прашам ама ај овде ке му се најде на неккој, имаме иста ситуација за менување на Голф 6ка исти елемент ме интересира од каде го купи шо пари и тоа кључето торк е или некој специјален клуч.


Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #82 на: 09 Февруари 2017, 22:53:26 pm »
Енд сакав на привате да те прашам ама ај овде ке му се најде на неккој, имаме иста ситуација за менување на Голф 6ка исти елемент ме интересира од каде го купи шо пари и тоа кључето торк е или некој специјален клуч.



Делот го нарачав од е-bay, чинеше околу 900 денари и е ист како оригиналот. Инаку да, потребен е торк клуч за одвртување на тие 2 шрафа.

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #83 на: 11 Февруари 2017, 18:57:52 pm »
Уште еден мини зафат, заменети се држачите за чаши за задна клупа кои исто така беа скршени кога колата ја купив.


Лево стариот, десно новиот дел


Пред зафатот


После зафатот

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #84 на: 11 Февруари 2017, 22:55:10 pm »
Од кај купуваш вакви ситници пластики низ ентериерот?

Вакви детаљи многу значат.  ;)

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #85 на: 11 Февруари 2017, 23:13:02 pm »
Од кај купуваш вакви ситници пластики низ ентериерот?

Вакви детаљи многу значат.  ;)
Еbay е решението за вакви ситници. Двата дела ги порачав од Ебау и давата се монтираа без проблем и не се разликуваат од оригиналните.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #86 на: 12 Февруари 2017, 11:30:48 am »
Ако се вади плочката, вади, чисти, прелеми нови диоди и отпорници и фурај.

Или ибеј и половно оригинал

Не се вади плочката целото е како слиено, пинот е овој горе лево.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Ќе пробам да го демонтирам оставан на топло да се исуши убави и напрскам со контакт спреј во пинот.
Да не му најде чаре на жмигавецот?


Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #87 на: 12 Февруари 2017, 23:37:05 pm »

Да не му најде чаре на жмигавецот?



Јок, неможам да му се замарам доста пипава работа е, а веќе пробав со нов жмигавец и пак откажа после 3 дена. Кога ќе имам повеќе слободно време може ќе се нафатам да му најдам чаре.

Инаку викеднов уште еден мини проект кај Голфов. Наиме пластиката на стариот клуч беше напукната и оштетена па решив да го средам и тој детал. Целиот клуч (електрониката и ножот) го препакував во ново куќиште. Работата е малку пипава и бара особено внимание да не го оштетите чипот во клучот посебно зошто VW ги доста има усложнето клучевите после 2010 година и доста потешко се расклопуваат.

Еве неколку слики


Стариот расклопен клуч


Чипот



По едно 30 минути мајсторење

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #88 на: 13 Февруари 2017, 09:50:03 am »

Најверојатно проблемот е во самата плочка која се наоѓа во жмигавецот.  Не знам дали си нарачал нов или половен?
Чим на дожд или многу топло работи значи има проблем во контактот кој се наоѓа внатре под проѕирната пластика. Не се цркнати лед диодите.
Истиот проблем е и кај мене на двата жмигавци.
Се мислам дали нови од Али да нарачам или да го отварам/одлепувам стариве и да се обидам да ги средам.  Го отворив ретровизорот,  мерев напот и ок е конекторот,  проблемот е внатре до плочката. Го прскав внатре (низ конекторот) со сув контакт спреј,  работи 3дена и после пак исто.
Нов ставив само не беше оригинален. Има чаре да го извадам, добро исушам па некако да го заштитам да не прима влага внатре или некоја друга идеја?
(заборавив да цитирам)

Хм, пробај ишприцај го со WD40 (Water Displacement formula 40 ;D ) а не со контакт спреј.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW Golf Mk6 1.4 16v-2012
« Одговори #89 на: 22 Февруари 2017, 10:25:11 am »
proveri go kabelot koj proagja niz retrovizor. mozno e da se ima precvikano so tek na vreme pa ti gubi kontakt. Probaj da si kupis originalen zmigavec dokolku e se vo red so kablite.


______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html