Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 888955 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #750 на: 18 Мај 2013, 11:26:40 am »
Dali imate detail za mojot plinki ured vo vrsk so vbrizguvanje benzin nad izvesni obrtai ili opteretenost? Ili kade da baram?

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #751 на: 18 Мај 2013, 14:44:10 pm »
Dali imate detail za mojot plinki ured vo vrsk so vbrizguvanje benzin nad izvesni obrtai ili opteretenost? Ili kade da baram?

Zavisi od mnogu faktori. Imas pp

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #752 на: 30 Мај 2013, 14:25:30 pm »
Дечки едно прашање
Последниве неколку пати кога ставам плин боцата не се полни до крај т.е збира само 31/32 литри а треба 40 литра
нормално збориме за празна боца без ич плин во неа. Од некој си 26литра почнува пополека да пуни и со мрдање на колата стига до кај 31/32 за повеќе неќе да чуе. Имам некој проблем со системот или?

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7385
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #753 на: 30 Мај 2013, 14:31:31 pm »
Боцата никогаш не е празна, освен кога е нова. Значи во вожња, кога ќе ти префрли на бензин, боцата не е празна. Во неа има уште некое литро :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #754 на: 30 Мај 2013, 17:40:18 pm »
Сигурносниот систем колку што памтам, дозволува полнење на 80-тина % од капацитетот на боцата. Тоа значи на 40 литарска боца - 32л. Кај мене на 60 литарска боца, полнам Околу 48-50л што е тука некаде.. со „кљанкање“(мрдање) на колата/пловакот може да набуташ уште литро-две, ама тоа е крајот. 20-те % остануваат за да може плинот слободно да се експандира при високи летни температури.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #755 на: 30 Мај 2013, 19:34:40 pm »
Пловакот?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #756 на: 30 Мај 2013, 19:36:24 pm »
Мхм, како пловак на казанче за вода. На ист принцип функционира.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #757 на: 30 Мај 2013, 19:38:28 pm »
Пловакот нема врска со полнењето на боцата, тој е само за индикација на нивото. Притисокот во боцата е клучниот елемент.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #758 на: 30 Мај 2013, 19:48:16 pm »
Па не баш... Друг е сигурносниот вентил за притисок. Овој вентил е баш со принцип на работа како казанчиња за WC.
Ако имате цилиндрична боца, ќе знаете зошто се мести фланшата под точно одреден агол. Ако го изместиш аголот, тогаш боцата веројатно ќе се полни со помалку плин од предвиденото.
Се надевам Плимонт ќе објасни и за тој сигурносниот за притисок, ама тој е нешто наштелан на 20 бари ми се чини.

Едит:

Еве еден прост пример на таков вентил за LPG:



А еве како изгледа мултивалв од Ловато:






Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #759 на: 30 Мај 2013, 19:56:04 pm »
Хммм интересно, не сум го знаел ова! Јебига, човек учи дур е жив :)

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #760 на: 30 Мај 2013, 20:54:14 pm »
Боцата никогаш не е празна, освен кога е нова. Значи во вожња, кога ќе ти префрли на бензин, боцата не е празна. Во неа има уште некое литро :)

сам си мењам плин/бензин што значи скрос ја празнам
Наверојатно е така ради потоплото време иначе тие 20% до пред три полнења т.е пред еден месец ги поленеше без проблем или точно 40,8 литра
го чекаме чичкото од плимонт да каже до што може да е
не ми смета што не се полни до крај ама помалце возам со еден резервар :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #761 на: 30 Мај 2013, 20:55:58 pm »
Скроз ја празниш? Значи вакуум има во боцата?

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #762 на: 30 Мај 2013, 21:32:51 pm »
Боца на местото каде е резервната стандард се или има различна литража?

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #763 на: 30 Мај 2013, 22:53:18 pm »
Имаш различни димензии на боците од тоа зависи и литражата (варира дијаметарот и висината на боцата).

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #764 на: 30 Мај 2013, 23:00:37 pm »
Благодарност до Плимонт за одлично сработената онтажа на landi Renzoi Omegas Evo кај Bubbles.

Сега за сега е одлично. Освен што индикаторот за наполнетост на боцата е скроз неточен (оној внатре со диодите) ама како и секоја дигиталка веројатно му треба калибрирање и „навикнување“.

Единствената разлика што ја забележав е што имам помал торк. Особено се приметува при idle rpm, кога на бензин за да тргнам нема потреба да давам гас и си трга без проблем. Сега со плинот има помал торк и ми гаси, си бара стискање на гаста. Ама пак врзано со ова позитивно е што под мала гас (на пример 50 км/ч во 5-та брзина) го нема она бучење како моторот да се мачи (што се должи на намалениот торк).

Искрено испадна подобро одошто се надевав. Па ќе видиме како ќе испадне. Сега уште едно трио Denso Iridium и би требало да е се како подмачкано.