Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 898258 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9044
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #345 на: 27 Мај 2012, 23:21:48 pm »
изводливо е, се програми така компјутерот и готово, само мислам дека толку долго ти не ја држиш на високи обртаи кои се штетни за вентилите башка имаш немачки вентили тие не се распаѓаат :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #346 на: 28 Мај 2012, 00:58:27 am »
Јапанските се осетливи. Кај нив треба интервенции. За кај Дени мислам не треба. А што викаш за да се деси нешто треба подолг период на високи обртаи да држи.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55021
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #347 на: 28 Мај 2012, 08:35:33 am »
A sto se podrazbira pod visoki vrtezi? Kaj mene 130 e blizu 4000 vrtezi. Toa se vazi? So saati moze da bide taka na 130.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #348 на: 28 Мај 2012, 15:28:02 pm »
На пример на автопат да идеш со скоро максимална брзина во 5 та. Тоа не е препорачливо за кола со нежни вентили.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55021
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #349 на: 28 Мај 2012, 15:40:01 pm »
Toa prasuvam. Znaci nemam gajle na 4000. I plus si pustam na benzin taka koga ke mi tekne. :) cisto za prevencija, gledam nesto me prasuvaa drugari za fiesta i a3 dali trebalo... Pa se zainteresirav, sto e razlikata.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #350 на: 28 Мај 2012, 15:43:55 pm »
Прашај ако имаш бројче од Плимонт. Они ги знаат кои се со нежни вентили, одма ќе ти кажат.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #351 на: 28 Мај 2012, 15:46:56 pm »
Idejata so vbrizguvanje na benzin na visoki rpm bi trebalo da e izvodliva. Taka ne bi doslo do problemi, ili istite vo golema mera bi se namalile.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #352 на: 28 Мај 2012, 15:55:28 pm »
Генерално гледано, проблеми со вентилите има кај јапонските возила, кога се возат на високи вртежи.
Проблемите околу вентилите, а и самите списоци кои се постирани на форумов, се реалност ако се постави метански уред. Проблеми со возилата на кои се поставени ЛПГ уреди не се детектирани.

Кај Дени, самиот плински уред (Ланди Плус Макс) на високи вртежи го дохранува моторот и со мала количина на бензин (неосетно на потрошувачката), а може да се сетира над одредено ниво на вртежи моторот да работи само на бензин. Недостаток на овој начин на програмирање на плинскиот уред е кога се вози константно со приближни вртежи на границата за преод од едно на друго гориво можно е за краток период префрлувањето да се случи повеќе пати, што ќе резултира со благо цимање на возилото

Повторно да се навратам на проблемот со вентилите, искуството во соседна Бугарија каде и мрежата на метански пумпи е добро развиена, проблемите со прегревање на вентилите се јавуваат кога се вози на метан

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55021
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #353 на: 28 Мај 2012, 15:57:25 pm »
Fala za odgovorot. :)

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #354 на: 28 Мај 2012, 16:08:07 pm »
Toa prasuvam. Znaci nemam gajle na 4000. I plus si pustam na benzin taka koga ke mi tekne. :) cisto za prevencija, gledam nesto me prasuvaa drugari za fiesta i a3 dali trebalo... Pa se zainteresirav, sto e razlikata.

За Ауди А3 нема потреба од дополнително ладење. Кај Фиеста нема потреба кај моторите до 1.4, кај 1.4 се препорачува, иако доста од овие возила со 1.4 мотор се без дополнително ладење и досега нема забележани пробеми, кај моторите со поголема кубикажа - 1.6, 1.8 задолжително се поставува капалка со масло за дополнително ладење

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 802
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #355 на: 28 Мај 2012, 18:09:30 pm »
Kaj mene se oseka nekoe trznuvanje koga ja brkam na visoki obrtai i verovatno e toa dopolnuvanje so benzin.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #356 на: 28 Мај 2012, 18:20:53 pm »
Mora da imas i benzin vo rezervoarot koga vozis na plin zasto pali na benzin kaj ponovite sistemi i avtomatski prefrla na plin koga ke bidat pogodni uslovite za toa (temperatura, vrtezi itn..).

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #357 на: 29 Мај 2012, 00:24:40 am »
Toa prasuvam. Znaci nemam gajle na 4000. I plus si pustam na benzin taka koga ke mi tekne. :) cisto za prevencija, gledam nesto me prasuvaa drugari za fiesta i a3 dali trebalo... Pa se zainteresirav, sto e razlikata.

За Ауди А3 нема потреба од дополнително ладење. Кај Фиеста нема потреба кај моторите до 1.4, кај 1.4 се препорачува, иако доста од овие возила со 1.4 мотор се без дополнително ладење и досега нема забележани пробеми, кај моторите со поголема кубикажа - 1.6, 1.8 задолжително се поставува капалка со масло за дополнително ладење

Хммм, значи кај мене е препорачливо капалка? (Алфа 156 1.8 )

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43819
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #358 на: 29 Мај 2012, 08:17:38 am »
Со поголема кубикажа од „Ford“ компанијата ;) Не бери гајле ти ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #359 на: 29 Мај 2012, 08:19:29 am »
Аха, добро е :D :D