Пошто возам јапонец (Лансер 1.5) со исти симптоми, ќе ја искористам приликава да ти одговорам јас колку знам, а потоа секако дека дечките од Плимонт ќе ти одговорат се’ што е и како е.
Здраво. Ме интересира вградување на плински уред во Тојота Аурис, 2007 година (1.4 VVTi, 97bhp).
1. Се јавив во Тојота и сервисерот не ми препорачува да се вгради плински уред, голема била веројаноста да се оштетат клипови, веќе имале таков случај. Но нели за тоа служи капалката, да го регулира доводот на масло?
Не треба да се вложува толкава доверба и во капалката. Да, таа си има функција за подмачкување/разладување на вентили, но не треба да се прецени. Голема е веројатноста за оштетување, ако не водиш соодветна грижа за возилото, имајќи предвид дека врз него е направена „операција“ која го вади од „удобната“ зона.
3. И последниот одговор кажува да не се оптеретува возилото на високи обртаи при работа на плин, а имам слушнато и на „улица“ дека над 120 не би требало да се вози. Може ли некој да дообјасни околу ова?
Дефинитивно не е препорачливо да се вози подолги далечини на високи обртаи. 120 км/ч не е на толку високи обртаи
Би му дошло, ако идеш за Белград (~400 км) и возиш нормално (~120-130 км/ч), нема да имаш никаков проблем. Ако идеш за Белград и газиш цело време, ама онака прописно стискаш, и на отворено упорно тераш над 4500 обртаи, онда сосема е можно да си предизвикаш проблем.
Кај мене кога го стававме уредот, тестиравме на обиколница за притисок, вбризгување, мешање на смеса итн итн... Колата без проблем си тераше преку 130, и во моменти на одржување на брзина (~150 км/ч) си работеше само на плин. Да напоменам дека кај мене е наштелувано при посилни забрзувања и на повисоки обртаи, да пљука и бензин, да не е само на плин. Промената плин/бензин и обратно додека возиш, не се осеќа воопшто, нема нити сецкање, нити ништо. Едноставно си вози
Оштетувањата кои имаат настанато кај некои возила, најчесто (преку 90% од случаите) се последица од несоодветно однесување и (не)намерна небрежност на возачот кон возилото.