не се сеќавам дека ваква тема имало. ако има, нека ја спојат со постоечка некоја.
денес ми текна да го снимам клипчево, скратено е, т.е. скоро 6 минути е (нешто помалку од 6), кај што се рамни глава.
што се дешава кога ке проврие кола? во скоро сите случаеви, се појавува извесно деформирање на главата, која отстапува од 5 стоти па нагоре. имало случаеви и со 8 десети деформирање, зависно колку време е возена прегреана. Во повеќето случаеви, знае да измеша вода (антифриз) со масло, и тоа нај често е во еден правец, односно водата навлегува во маслото, што се прпознава така што на капачето од масло ке се фати “урда“ т.е. ке се појави една измешана смеса, бледо кафеава и реалитвно лигава, во форма на мали меури или грутки на самото капаче. ако се случи да отиде маслото во антифризот (другиот правец) тогаш тоа се препознава така што на казанчето за вода ке се налепат масни и темни-црни наслаги. мајсторот (машинецот) е Штраф од пинтија, а возилото е сработено од сервис Мехатроника. се работи за возило Citroen C5, бензинец со 2.000 цц машина, 4 цилиндри.
подготовоките и припремите на машината, не ги снимав, туку на финалето више, кога ги спремаа носачите-држачите за главата на машина кога ке се тури.
во овој случај немаше баш некое деформирање на главата т.е. според штраф, можело да пројде и така, доволно права е главата, но кога се работи за по сериозни искривувања, како што јас на пример успеав да искривам 4,7 десети, (околу 70 пати поише од ова на клипов) тогаш се препорачува и блокот да се израмни обавезно, бидејки и тој иако е масивен, сепак трпи деформирање, дефинитивно не колку главата, ама трпи.
следниот пост ке турам исто така, многу краток клип, на обработка на блок од мотор.