Автор Тема: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.  (Прочитано 16860 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #75 на: 17 Октомври 2011, 11:24:30 am »
Potrosuvackata bese samo eden podatok sto bese netocno iznesen. Performansite na 1.4 motorot vo Hyundai so 80ks motokultivatori vo W i Ford e smesna, zatoa sto 1.4 motorot nudi isti performansi kako 1.6 verziite kaj ostanatite dvajca.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #76 на: 17 Октомври 2011, 11:26:10 am »
Upravlivosta e edna od najjakite strani na I30, kolata odlicno lezi na patot blagodarenie na multilinkot:

Sound handling can be put down to the adoption of costly-to-develop independent multilink rear suspension, which the i30 has in common with the Golf. On the road, the cw might look like a cross between a true wagon and large hatchback but it feels more like the latter. It somehow gives the impression of being a lighter car than it is, certainly lighter than the Golf, we thought, despite weighing 70kg more.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #77 на: 17 Октомври 2011, 11:30:16 am »
I nakraj idejata za sporedba na eden od najdobrite kompakti vo denesninata so kola od poniskata klasa e nizok udar. Jas sega ke napravam sporedben test Golf Vs Sandero.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #78 на: 17 Октомври 2011, 11:31:16 am »
@LP

Постои ЕДИТ за дополнување на мислење! Три мислења по ред имаш.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #79 на: 17 Октомври 2011, 18:36:27 pm »
Ве читав до сега на темава, сакам сеа и ја да пишам нешто за свифтот:
Имав прилика да го извозам со највисоката опрема..
Прво ми остави впечаток внатрешноста - ЕКСТРА епте ме потсеќаше на поло на голф, сериозно ама ептен квалитетно ми се виде..тоа за УСБ се отвараше како во Леон ( ваљда и кај голфот е исто не сум заприметил) значи дури мислам дека многу работи се позајмени од други марки! Сепак како и да е ептен супер и КВАЛИТЕТНО направено
Исто прво кога влегов, напред кај воланот ако беше тргнато знакќето S, ќе мислев дека сум у VW заради ова -





Ептен потсќа на VW..
Друго за високо високо е, мене не ми смета тоа е ствар на вкус до негде!!
Инаку за моторчето, јас лично очекуваав ептен многу повеќе, ама тоа јас и моите очекувања!
Реално сасвим солидно моторче, дури иако иам фиеста 1.25, моторот на сузуки е подобар...не се осеќаат коњите незнам колку драстично многу, ама е супер! очекував дека теба повеќе да "тегне" колата, ама не е баш така...потрошувачката е супер, помала од мојата фиеста!
На отворено исто ме изненади некако ми беше баш прифатливо комфорен и стабилен и се..значи во рамки на нормала де...Сакам да кажам немаше некој WOW филинг ама сасвим супе ауто

Уште еднаш да кажам Свифтот беше тој најопремениот со кожен волан, усб приклучоци, клима аутоматска..и дрн дрн јариња...и може затоа ми изгледаше стварно ептен секси...не ја знам обичната верзија без тие глупости!!
Одлично штом си го возел Свифтот ГЛХ! Навистина возило кое изненадува на позитивен начин! :)