Автор Тема: Совет за купување на Fiat Punto бензин  (Прочитано 4713 пати)

Отсутен Festool

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 163
  • woodworker
    • Drvodelec.mk
Совет за купување на Fiat Punto бензин
« на: 23 Јануари 2016, 23:03:16 pm »
Здраво, не сум голем разбирач од коли, и затоа дојдов тука да прашам за совет. Колку што знам мнозина тука се сопственици на пунто.

Заинтересиран сум да купам Пунто бензинец, некаде од 2006 до 2009-та. Цените гледам се движат диапазонот од 3100 до 4400 евра, во зависност на километража.

Идеата е во иднина да му се стави плин.


Имам неколку прашања:

1) Гледам некои потенцират дека биле со италијански мотор, што значи тоа? Другите со каков се, со српски ли? Точно ли е тоа дека после 2006-та биле со италијански?

2) Гледам некои потенцират дека се со injection или double injection, што значи тоа? Тоа голема предност ли, и што е предноста? Во потрошњата ли нешто?

3) Што треба да гледам друго во такво Пунто?

Целта е мала потрошња и мала километража.

ВООПШТО не е битно колку е брзо, колку е стартно, пунтото ќе се вози ЕДИНСТВЕНО и САМО "пензионерски". Сигурно 70% од времето ќе се вози градска.

Благодарам однапред за одговорите.





Отсутен Rosso Corsa

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 96
Одг: Совет за купување на Fiat Punto бензин
« Одговори #1 на: 23 Јануари 2016, 23:37:15 pm »
Здраво, не сум голем разбирач од коли, и затоа дојдов тука да прашам за совет. Колку што знам мнозина тука се сопственици на пунто.

Заинтересиран сум да купам Пунто бензинец, некаде од 2006 до 2009-та. Цените гледам се движат диапазонот од 3100 до 4400 евра, во зависност на километража.

Идеата е во иднина да му се стави плин.


Имам неколку прашања:

1) Гледам некои потенцират дека биле со италијански мотор, што значи тоа? Другите со каков се, со српски ли? Точно ли е тоа дека после 2006-та биле со италијански?

2) Гледам некои потенцират дека се со injection или double injection, што значи тоа? Тоа голема предност ли, и што е предноста? Во потрошњата ли нешто?

3) Што треба да гледам друго во такво Пунто?

Целта е мала потрошња и мала километража.

ВООПШТО не е битно колку е брзо, колку е стартно, пунтото ќе се вози ЕДИНСТВЕНО и САМО "пензионерски". Сигурно 70% од времето ќе се вози градска.

Благодарам однапред за одговорите.


Јас колку што знам некои членови пишуваа тука еднаш.Имале и доста позитивно искуство со нив барем во поглед на потрошувачка и истрајност.

Инаку итал мотор и инџекшн 2 е исто.Тоа е мотор на фиат на кој му се отстранети сите аномалии од претходниот мотор и е конструиран пред се за градски услови и најмала потрошувачка.На нет читав дека

И уште нешто.Овие мотори се вградуваат од 2007 година па се до 2010 или 11,Пунтото од 2006 година не го носи овој мотор,поточно тоа од 2006 има од старите мотори,кои не се нешто погодени.

Рачунај една работа или мана на моторов.
А тоа е што неможеш клима да наместиш на колава ако во иднина сакаш,бидејки дизајнот е таков да воопшто не подржува никакви дополнителни уреди,но не верувам дека некој ќе биде до толку ташак па да мести дополнително клима на кола.

Но ако тоа не ти смета,овие мотори се најпогодени дефинитивно досега,со потрошувачка помала и од голф,а верувам и во блиска
иднина дека тешко да испадне подобро.Прашај го членот iksyrium
Oн неодамна зема Пунто такво,кое за среќа го начека по препорака од членови за 3500 евра.
И внимавај,барај од 2007 нагоре пунто.Тие од 2006 година се со старите мотори.
Избегавај го едно златно од аеродром.Пунтото е сомнително и не е со итал мотор.



« Последно менување: 23 Јануари 2016, 23:47:44 pm Rosso Corsa »

Отсутен Festool

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 163
  • woodworker
    • Drvodelec.mk
Одг: Совет за купување на Fiat Punto бензин
« Одговори #2 на: 24 Јануари 2016, 12:17:57 pm »
Ти благодарам многу за одговорот. Значи да барам од 2007-ма нагоре.

За климата не е многу битно дали има или не. Сакаш да кажеш дека никој модел воопшто нема клима на пунтата?
Зборев со еден и ми рече дека градска има потрошувчка 7.5, тоа не е ли многу?  Очекувам нешто 6 или 6.5 макс. Тоа реално ли е?

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: Совет за купување на Fiat Punto бензин
« Одговори #3 на: 24 Јануари 2016, 12:54:19 pm »
kje izvadis i 5l potrosnja ako vozis po partizanska od gjorce do soboren hram sve na zelen bran so 50-60km konstantno.
7 litri si e super potrosnja taka da gledaj da najdes nekoj ocuvan primerok i barem klima da ima kje ti se najde nekad.inace site imaat pocinkuvana karoserija taka da ne rgjosuvaat osven ako bilo udreno pa praveno.
delovi imas sekade i se dosta evtini za odrzuvanje puntovcite,motorceto e super za niz grad i na otvoreno do kaj 100-110km posle toa e maltretiranje..
redoven servis so site filtri i ulje selenia gold e nekade okolu 2100 denari sto e dzabe...
najdi nekoj dobar primerok i kje mu se iznavozis.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7998
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #4 на: 24 Јануари 2016, 13:05:35 pm »
Од 2006 до 2009 имаш и гранде пунто.

Отсутен Festool

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 163
  • woodworker
    • Drvodelec.mk
Одг: Совет за купување на Fiat Punto бензин
« Одговори #5 на: 24 Јануари 2016, 14:00:03 pm »
motorceto e super za niz grad i na otvoreno do kaj 100-110km posle toa e maltretiranje..

Сега ќе ти кажам зошто не гледам никакви дури и теоретска можност дека би било малтретирање да се вози пунтово, па макар и 120:

Тоа е затоа што имам ЈУГО 45 и го возам со години. Сум го возел до Битола, Струмица итн
Јас гаста во живот не сум ја притиснал повеќе од неколку милиметри.

Секогаш колата ја возам колку што му е нормално и природно забрзување, секогаш го слушам моторот, и не му давам ништо повеќе од тоа што може да поднесе или да бучи. Секогаш природно забрзување, тивко, бавно, сигурно. Секогаш ме носи каде што сакам. без да имам никаков проблем дека побавно сум стигнал. Кога сум бил на автопат и ако колата има природно забрзување и услови, без проблем си вози 100 или 110. Никогаш не би помислил дека имам потреба да возам повеќе од 120 да речеме.

Единствен проблем, кој би го нарекол "проблем" на југото е што му се видело тешко на плетвар од Прилеп према Кавадарци, на почетокот на плетвар околу 1км, каде што натоварено не можело да качи повеќе од 20-30. Но тоа било само околу километар и не ми пречи. Дури сум се качувал горе на Кожув и тоа на највисокото, без проблем.

Пак ќе повторам, јас никогаш не го знам чуството што значи да натиснеш гас повеќе од некој милиметар. Значи по оваа може да заклучоте каков шофер сум и каква ми е филозофијата на возење.

Мојата логика е следна, ако југо 45 ми вршело идеална работа во патување, не гледам теоретска можност тоа да не го направи пунтото, уште помалку дека би се малтретирал затоа што не може да качи некаде 150.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: Совет за купување на Fiat Punto бензин
« Одговори #6 на: 24 Јануари 2016, 14:12:05 pm »
I da sakas puntoto da go brkas nemozes.moabetot mi bese deka od 100 do 120km brzina ima odlicna voznja tivko e vnatre ne buci motorot..sve nad toa e maltretiranje..
jas skoro 2,5 godini imav punto ama pred 3 meseci go prodadov i toa odma samo sto izleze oglasot otide.inace jas bev dosta zadovolen od nego.edino sto mozam maana da najdam bese pri podugacka relacija mi se zdrvuese grbot nekako sedistata nemi bea po kjef kako da sedev na klupa u park :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Совет за купување на Fiat Punto бензин
« Одговори #7 на: 24 Јануари 2016, 14:33:33 pm »
Што побрзо се отарасите од Југото толку побрзо ќе ги надминете овие мислења за идеалности и безпроблемност. Искрено Ви пожелувам да го продадете што поскоро и да се сторите со кола од нормален карактер. А гаста е наменета за притискање, кога треба. Особено во оние моменти кога позади Вас има други возачи. Толку споро возење и причинување на непотребни активности за претекнување на другите возачи околу Вас е потенцијална опасност и најголемиот број на несреќи настануваат така. Затоа е потребно да се вози нормално што послично со другите возачи на патот. Не велам дека треба да се лета, туку дека треба да се вози како што возат над 85% од возачите. A возилото кое се поседува треба да тежнее тоа да му е лесно за одржување и постигнување.

Од следниот график може да заклучиме дека средната брзина на движење на возилата и нешто над и под неа е оптималното место за одржување на брзината на движење:

Средната брзина на движење не е максималната дозволена брзина, туку логичната брзина на патување на возачите. Конкретни примери можам веднаш да Ви дадам за да стане полесно. На пример Тетово-Гостивар има средна бризна од околу 100-110кмч во сончеви услови, а истиот пат има 90-100кмч просечна ноќна брзина. Истиот пат кога имаше снежни врнежи оваа година имаше средна брзина од 50-60кмч. Возачите треба да се придржуваат во рамките на таа просечна брзина, за својата сигурност, а и за сигурноста на своите сопатници и околните возачи и патници.

На Плетвар, Стража, Пресека и слични превои има просечна брзина од 55-65кмч, а во снежни врнежи како оваа година беше 20-30кмч. Возење на тие превои со значително пониска брзина од средната брзина на другите возачи е честа причина за нервози и претекнувања кои може да имаат фатални последици.

Се надевам малку од малку Ви ја доближив логиката на патување на автомобилските патишта низ светот. Полагам голема надеж дека преспорите возења и непотребни правења на колони и задршки од спори возила ќе стануваат се помали во иднина, а безбедноста на патот ќе се зголемува истовремено со скратеното време на патување.

Отсутен Festool

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 163
  • woodworker
    • Drvodelec.mk
Одг: Совет за купување на Fiat Punto бензин
« Одговори #8 на: 24 Јануари 2016, 15:13:20 pm »
Deni, јас не велам дека возам бавно. Јас не можам исто така да трпам некој бавно да вози пред мене, кога за тоа нема реална причина. Јас за себе си сметам дека возам нормално и во просекот. А тоа што сакав да го кажам е дека до нормалното дали ќе стигнам за 15 секунди, или за 25, тоа не ми е од пресудно значење, и секогаш пуштам колата сама да си стигне до таа нормала природно, слушајќи го моторот, без да ја натискам и присилувам. Најмалку што кога ги гледам знаците, секогаш сум бил и над дозволеното.

А особено мразам нагли забрзувања во град и нагли кочења, и нагли вртења,  а особено ако некој ме вози, цревата ми се обраќаат внатре кога некој таксист ме вози и ако е со некоја понова кола која го дозвола тоа. Уживам во комотно возење без нагли забрзувања и кочења. Но многу ретко сум видел вистински шофери што ме возеле.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Совет за купување на Fiat Punto бензин
« Одговори #9 на: 24 Јануари 2016, 15:16:13 pm »
Другар вози си како мислиш дека треба а се гледа дека си стара школа па затоа не се оптоварувај со интернет експерти...

Отсутен Festool

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 163
  • woodworker
    • Drvodelec.mk
Одг: Совет за купување на Fiat Punto бензин
« Одговори #10 на: 24 Јануари 2016, 15:26:28 pm »
Да надополнам, да нема недоразбирање, секако кога претекнувам гаста ја натискам повеќе од нормално, што е и нормално.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Совет за купување на Fiat Punto бензин
« Одговори #11 на: 24 Јануари 2016, 15:30:09 pm »
А особено мразам нагли забрзувања во град и нагли кочења, и нагли вртења,  а особено ако некој ме вози,  цревата ми се обраќаат внатре кога некој таксист ме вози и ако е со некоја понова кола која го дозвола тоа. Уживам во комотно возење без нагли забрзувања и кочења. Но многу ретко сум видел вистински шофери што ме возеле.

Кога ми прават така, по втор пат не му се качувам во кола. Такви глупости ме вадат од такт.  :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Одг: Совет за купување на Fiat Punto бензин
« Одговори #12 на: 24 Јануари 2016, 15:36:51 pm »
Deni, јас не велам дека возам бавно. Јас не можам исто така да трпам некој бавно да вози пред мене, кога за тоа нема реална причина. Јас за себе си сметам дека возам нормално и во просекот. А тоа што сакав да го кажам е дека до нормалното дали ќе стигнам за 15 секунди, или за 25, тоа не ми е од пресудно значење, и секогаш пуштам колата сама да си стигне до таа нормала природно, слушајќи го моторот, без да ја натискам и присилувам. Најмалку што кога ги гледам знаците, секогаш сум бил и над дозволеното.

А особено мразам нагли забрзувања во град и нагли кочења, и нагли вртења,  а особено ако некој ме вози, цревата ми се обраќаат внатре кога некој таксист ме вози и ако е со некоја понова кола која го дозвола тоа. Уживам во комотно возење без нагли забрзувања и кочења. Но многу ретко сум видел вистински шофери што ме возеле.
Драго ми е што се разбравме. :) Поздрав.