Автор Тема: Проблем со подолго верглање при загреана кола  (Прочитано 16568 пати)

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #15 на: 07 Јули 2015, 00:54:43 am »
Ako e senzor na radilica toj koga kje zagree dodeka ne oladi nema palenje kje se utepas verglajki..
Deckovo vika deka kolata vergla i pali samo ne cakmak nego na  5-6 sekundi verglanje taka da senzorot ne bi trebalo da bide barem od moe iskustvo jas go krkav so toj senzor na radilica.

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #16 на: 07 Јули 2015, 02:20:49 am »
Не можам да најдам ама мислам дека на форумов некој член го имаше истиот проблем и го реши со зголемување на бројот на вртежи на алансерот преку компјутерот со мапирање или така нешто.

Отсутен VladeFF

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #17 на: 07 Јули 2015, 10:51:29 am »
Ваков проблем се има случувано кај дизели кои имаат намалено компресија во цилиндрите. Не мора да значи дека во случајов е тоа, но како проблем може да се појави исклучиво кај дизели.
Поентата зашто се случува ова е поради тоа што кога моторот е ладен, тој е по стегнат и е зголемена компресијата и пали полесно. На загреано моторот е по раширен и се намалува компресијата, со тоа се добива пролонгирано палење. Тоа е клучното зашто кај дизел може да се појави ваков проблем.
Мое мислење е дека не е лошо да се провери компресија на возилото, чисто за информација каква е состојбата на моторот.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #18 на: 08 Јули 2015, 21:40:00 pm »
Kolata ti vergla normalno ama ne gi dostignuva zadadenite vrtezi za pogolemo vbrizguvanje, citaj povekje po internet ako te interesira ;). Voglavno problemot e softverot i toa e toa
Тоа со вртежите е друга приказна, ретко кога се јавува проблемот, а и кога ќе се јави можеш да си верглаш пола саат и нема да запали колата дури не се подолади...
Треба ептен да се прегрее, угорници, чуда, стискање максимално па да не запали. А тоа е така зошто алансерот на првите модели на голф 5 1.9 тди е 1.7 kw, и со текот на времето кога ќе ослаби неможе да постигне 300 врт/мин. на топол мотор и со тоа не се вклучува пумпата за гориво, па затоа кај поновите голф 5 е ставен алансер од 2.2 kw. проблемот може да се реши совтверски со промена на мапата или со појачување на алансерот или пак со нов соодветен акумулатор (како што се реши кај мене). :)

Но ова ми личи на друг проблем, најверојатно некој сензор е штом пали на ладно(што значи не прима воздуш во системот и пумпите вентилите го држат горивото) .

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #19 на: 08 Јули 2015, 21:46:42 pm »
Ваков проблем се има случувано кај дизели кои имаат намалено компресија во цилиндрите. Не мора да значи дека во случајов е тоа, но како проблем може да се појави исклучиво кај дизели.
Поентата зашто се случува ова е поради тоа што кога моторот е ладен, тој е по стегнат и е зголемена компресијата и пали полесно. На загреано моторот е по раширен и се намалува компресијата, со тоа се добива пролонгирано палење. Тоа е клучното зашто кај дизел може да се појави ваков проблем.
Мое мислење е дека не е лошо да се провери компресија на возилото, чисто за информација каква е состојбата на моторот.
Јас се слагам со мислењето на Владе, порано пред 12 години имав ист проблем, се испостави
дека компресијата на загреан мотор драстично паѓа. Така да провери компресија на загреано.

Отсутен vele85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 587
Одг:
« Одговори #20 на: 08 Јули 2015, 22:11:10 pm »
Сменет сензор на радилица на корса д 1.2   ок си е палењето сега, бар денеска :)

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 778
  • .
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #21 на: 29 Април 2016, 13:58:35 pm »
istiot problem sum go imal, no otkoga dadov 50 evra za remapiranje na softverot za nekoi parametri se reshi problemot. nikakov senzor niti alasner ne bil problemot
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4997
Одг:
« Одговори #22 на: 30 Април 2016, 16:01:12 pm »
Problemot e alanserot tuku aj ne citate i samo zborite. So remapot e postignato na ponizok broj na vrtezi brizganje i so toa nemas problem.

Sent from my COOLPAD 8297W using Tapatalk


Отсутен Mila23

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #23 на: 16 Август 2016, 00:41:08 am »
Zdravo,

I jas imam edno prasanje vo vrska so palenje na motorot kaj Golf 5 1.9 TDI 2006god proizveden. Imeno, pred izvesno vreme imav problem so alternatorot, smeneti rotor i lageri na istiot, i vo isto vreme smeneta i kumplug sajbna. Posle toj problem, imam problem pri palenje na voziloto. Znaci ne vergla tuku koga probuvam da go zapalam , kolata tolku silno se zatresuva kako traktor da palam a ne kola. I vednas posle toa ne saka da zapali. Znaci nema verglanje tuku silno zatresuvanje na kolata i tolku, Ova se slucuva koga kolata e veke vozena na kratka relacija gradska voznja. Koga e laden motorot pali no isto taka silno ja zatresuva prvo pa potoa zapaluva. Dali imate ideja sto bi mozelo da bide? Dali mozebi i akumulatorot treba da go menuvam ili e poseriozen problem, ili majstorot nesto loso ima spoeno koga go popravase alternatorot? Ve molam ako nekoj imal takov problem da se javi za sovet.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #24 на: 16 Август 2016, 10:19:32 am »
Најдобро е колата да ја види мајстор, ама не истиот мајстор што веќе работел на колата.

Може да бидат многу работи. Тресењето е чудно, ама мене ми личи како да е изместено палењето на колата. Секако, може и да тресам глупости, ама некако накај тоа ми оди.

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 789
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #25 на: 19 Март 2017, 09:34:20 am »
Problemot e alanserot tuku aj ne citate i samo zborite. So remapot e postignato na ponizok broj na vrtezi brizganje i so toa nemas problem.

Потполно си во право. Сменив четкици и пиксни, сега пали уште не чепнат клучот :D
VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005

Отсутен Dra89

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #26 на: 27 Март 2017, 22:08:44 pm »
Сличен проблем се појави и кај мене од вчера на 320д, на изладен мотор пали ок али при температура 90 исто вергла 5-6 секунди па пали е сеа има и друг проблем и стрелката за рпм оди горе долу (800-900-1000) некоја минута па се стабилизира до што може да е ?

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 789
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #27 на: 01 Април 2017, 10:49:54 am »
Сличен проблем се појави и кај мене од вчера на 320д, на изладен мотор пали ок али при температура 90 исто вергла 5-6 секунди па пали е сеа има и друг проблем и стрелката за рпм оди горе долу (800-900-1000) некоја минута па се стабилизира до што може да е ?

Најефтино е четкици и пиксни на алнасер да смениш. Оди на автоелектричар нека го види алнасерот. Пробај првин со тоа, мој совет. :)
VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #28 на: 01 Април 2017, 12:19:21 pm »
Сличен проблем се појави и кај мене од вчера на 320д, на изладен мотор пали ок али при температура 90 исто вергла 5-6 секунди па пали е сеа има и друг проблем и стрелката за рпм оди горе долу (800-900-1000) некоја минута па се стабилизира до што може да е ?

Најефтино е четкици и пиксни на алнасер да смениш. Оди на автоелектричар нека го види алнасерот. Пробај првин со тоа, мој совет. :)

Смени сензор на радилица. 90% е тоа проблемот. И јас имав сличен проблем лани. Испадна сензорот за радилица.

Колата нема проблем да запали кога е ладна, значи не е до анлансерот.

Значи оди на мајстор, ќе ја стават на компјутер, сигурно има грешка. 90% сум сигурен дека ти е сензорот за радилица. Отприлика се движи од 1500-2000 денари. Десет минути работа е.

Отсутен bazemkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 17
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #29 на: 10 Јуни 2017, 01:57:07 am »
Го имав истиот проблем 1.9 тди 105 кога е ладна колата чак мак кога ќр загрее си вергла 3 4 сек и пале. Четкиците на алансерот 100%

Sent from my SM-G935F using Tapatalk