Автор Тема: Проблем со подолго верглање при загреана кола  (Прочитано 16566 пати)

Отсутен zlatkor

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 216
Здраво на сите.

Имам мал проблем со колата па ќе се обидам да објаснам па ако има некој стручен или некој што се сретнал со сличен проблем не е лошо да сподели искуство.

Се работи за Голф 5 ТДИ 1.9 произвоство 2004.

Проблемот е следен:
При ладна кола палењето е инстантно т.е со пола секунда пали.
При загреана кола (кога ја достигнала работната температура 90 степени) палењето е проследено со 5-6 секунди верглање каде што после тоа моторот работи ок.

Колата е купена пред 2 месеца каде што при купувањето овој проблем беше приложен од продавачот и пред да се купи беше однесена на сервис каде што преку компјутерска диагностига беше установено дека се работи за малце запушени дизни и беше препорачано да се користи адитив за отпушување на истите.

Адитивот беше искористен од моја страна но проблемот остана.

Ја однесов повторно на сервис (овој пат друг сервисер од друг град) каде што исто беше тестирано со компјутерска диагностика но овој пат беше тестирано на ладна кола и не се појави проблем. Сервисерот не знаеше што да каже и ми рече штом влече и не фрла црна смеса од ауспух нема гајле, но јас не сакам да дојде до краен стадиум и да го решам проблемот додека не дошлно нешто поголемо.

Па барам мислење и совет од вас што да направам следно да го проверам овој проблем. Имам чуено дека и труги го имале истиов проблем но без конкретно решение.

Поздрав.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #1 на: 06 Јули 2015, 18:59:44 pm »
палењето ти е малку поместено. да не речам 100% сум сигурен, ке рчам 95% дека треба да се направи корекција на реперот околу пумпата и вбризгувањето на дизните...

оние 5% ке ги оставам како резерва за самата пумпа да е ослабена, па на загреано практично го губи притисокот и неможе да крене доволно...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #2 на: 06 Јули 2015, 19:08:58 pm »
Нема врска муабетов, 99% се работи за проблем со сензорот за температура, класична детска болест на тди-то и смени си го мајсторот :)

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #3 на: 06 Јули 2015, 19:13:54 pm »
Kaj nekoi verzii na softverot kaj vw pogotovo kaj golf ima Edna mala utka odnosno ako nema dovolen broj na vrtezi pri palenje ednostavno ne vbrizguva samo na zagreano. Ako Pali ubavo na ladno moze da e toj problemot.
Problemot se manifestira obicno posle 100000km no ne e pravilo moze porano moze podocna moze I nikogas.
Ako imas dijagnostika verglaj I citaj Dali I kolku vbrizguva.
Inace problemot lesno se resava kaj chiptuner.
Speak moze da e I drug problem.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #4 на: 06 Јули 2015, 19:25:37 pm »
Ако се запушени дизните можно е да нема доволно вбризгување. Кога е ладен моторот повеќе се вбризгува отколку кога е загреан.
Поверојатно е дека сензорот за температура го заебава ТДИ кога е загреан моторот. Повеќе пати имам слушнато за овој проблем.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг:
« Одговори #5 на: 06 Јули 2015, 19:35:54 pm »
I ja kao mile mislam deka e senzor na radilica ili nekoj za temperatura, kako zastita od pregrevanje pa ne dava tocni podatoci

Отсутен vele85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 587
Одг:
« Одговори #6 на: 06 Јули 2015, 20:08:37 pm »
Јас на корсата имам ваков проблем со долго верглање утре ке мењам сензор на радилица

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #7 на: 06 Јули 2015, 20:32:25 pm »
Сензор за температура другар, engine coolant, нема што да бараш друго :) ;)

ако можеш да го исклучеш џекот кога е топла и пробај да палеш ќе видеш :)

Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4997
Одг:
« Одговори #8 на: 06 Јули 2015, 20:40:31 pm »
Ne e sekogas senzor nekogas e alanser a najcesto se resava so mapa na vbrizguvanje problemot e vo softverot i e dobro poznat problem

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #9 на: 06 Јули 2015, 21:33:08 pm »
Bas Taka.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #10 на: 06 Јули 2015, 21:36:38 pm »
Ќе почекаме одговор од Златко што и како е било
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен zlatkor

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 216
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #11 на: 06 Јули 2015, 22:17:32 pm »
палењето ти е малку поместено. да не речам 100% сум сигурен, ке рчам 95% дека треба да се направи корекција на реперот околу пумпата и вбризгувањето на дизните...

оние 5% ке ги оставам како резерва за самата пумпа да е ослабена, па на загреано практично го губи притисокот и неможе да крене доволно...

ќе го имам и ова во обзир кога ќе ја носам пак на проверка кај друг мајстор овој пат.

Нема врска муабетов, 99% се работи за проблем со сензорот за температура, класична детска болест на тди-то и смени си го мајсторот :)

Ако се запушени дизните можно е да нема доволно вбризгување. Кога е ладен моторот повеќе се вбризгува отколку кога е загреан.
Поверојатно е дека сензорот за температура го заебава ТДИ кога е загреан моторот. Повеќе пати имам слушнато за овој проблем.

овој муабет со запушените дизни и дека недоволно вбризгува кога е загреан го чув од некаде само не ми текнува од каде (ваљда од првиот сервисер кога ја купував колата). А за ова второво ќе го имам во предвид за наредната проверка

Јас на корсата имам ваков проблем со долго верглање утре ке мењам сензор на радилица

ај ако не ти е тешко пиши што си направил на темава од кога ќе го средиш ова.

Ne e sekogas senzor nekogas e alanser a najcesto se resava so mapa na vbrizguvanje problemot e vo softverot i e dobro poznat problem

да е анласерот ќе нема да вергла убаво, колата си вергла најнормално.
Сензор за температура другар, engine coolant, нема што да бараш друго :) ;)

ако можеш да го исклучеш џекот кога е топла и пробај да палеш ќе видеш :)

пошто од повеќе души беше спомнато ова, ќе го сметам како главен фактор да му го посочам на сервисерот. Сам да барам и да буцкам како на сликава не ми се буцка.

Деновиве највероватно ќе ја носам на повторна проверка и ќе пишам што како, ма да би сакал прво поштп Веле ќе го решава проблемов утре, да пише што како направил.

Фала на сите за одговорите.

Поздрав.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4997
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #12 на: 06 Јули 2015, 22:30:29 pm »
Kolata ti vergla normalno ama ne gi dostignuva zadadenite vrtezi za pogolemo vbrizguvanje, citaj povekje po internet ako te interesira ;). Voglavno problemot e softverot i toa e toa

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #13 на: 06 Јули 2015, 22:33:15 pm »
не е истиот проблем како на Веле кај тебе, сензорот би требало и на дијагностика да ти го покаже ;) јас типувам 95% на него :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Проблем со подолго верглање при загреана кола
« Одговори #14 на: 07 Јули 2015, 00:23:54 am »
Poslusaj go nikola_bb, odi vo Avtotek ke ti ja koregiraat mapata.