Автор Тема: STILO JTD 16v 140hp  (Прочитано 8660 пати)

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #15 на: 22 Јануари 2016, 20:54:46 pm »
Кaј си бе брaтучед ;D
« Последно менување: 22 Јануари 2016, 21:00:10 pm зоки-златен »

Отсутен comang

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 139
Одг: STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #16 на: 23 Јануари 2016, 12:49:51 pm »
Незнам дали е до мене само, али мислам дека многу поубаво изгледа кога ја купил отколку во сегашно стање  :)
like,а може е и до сликите :)
ex AR 145 1.4TS, ex AR 159 1.9JTDm
AR 145QV.....

Отсутен stiloracer

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
Одг: STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #17 на: 23 Јануари 2016, 14:37:21 pm »
Фала ви на сите,бандашите беа фарбани пробно али најверојатно така ке си останат.Планови за во иднина се ремап,можеби затемнување на штопови,стрејт пајп маска без знак напред, и понатаму ако остане кај мене турбина од алфа 2.4 и поголем интеркулер.Ке го контактирам во текот на неделава дечкото што ми го препорачавте.Иначе пред 2 недели се чистени мап,маф овербоост и егр е блокиран од кога ја купив ама не целосно на лимот има мали дупчиња во спротивно ке пријавува грешка.



Отсутен stiloracer

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
Одг: STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #18 на: 23 Јануари 2016, 16:53:11 pm »
И да ке заборавев денес извадени рамките на табличките

Отсутен Sans

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 142
Одг: STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #19 на: 23 Јануари 2016, 18:15:05 pm »
Ќе го унаказиш ако ги затемниш штоповите, одамна е поминато тоа време ..

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #20 на: 23 Јануари 2016, 18:56:02 pm »
Пред некој ден го видов, и баш ги приметив бандажите, симпатично изгледа.
Би ги направил и ретровизорите во иста боја со бандажите. Тоа е мое мислење.

Отсутен stiloracer

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #21 на: 22 Април 2017, 11:57:57 am »
Мал упдејт колата се вози секојдневно без некакви поголеми проблеми  моментално е на 190 илјади,ставена е турбина од алфа 147 дукати корсе 170 коња комплетен издув без катализатори и лонци,благ ремап,нови гуми и нормално ламелата почна да клиза така да во потрага сум по нова се мислам дали фабричка или нешто појако,во план е поголем интеркулер од алфа 2.4 или од фиат дукато 2.8,еве некоја слика и од ентериерот сум заборавил









« Последно менување: 22 Април 2017, 12:34:37 pm stiloracer »

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #22 на: 22 Април 2017, 12:01:36 pm »
Прави БРРРРРРРРРР СТУТУТУТУУУ турбото? :D
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен stiloracer

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
Одг: STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #23 на: 22 Април 2017, 12:25:23 pm »
Kje go snimam denovive so novava turbina malce pojako se slusa ali ne e premnogu glasno za da smeta vo normalno vozenje


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #24 на: 22 Април 2017, 20:42:35 pm »
Ducati corse има иста турбина како и останатите 16v 147-ци по фејслифт. Дури и Stilo JTD 150hp ја носи истата турбина. И е многу слична до онаа што фабрички си ја имал, ми се чини нема разлика во капацитетот и димензиите. Твојата била Garret GTA1749v, а сега имаш GTA1749mv. Сите 16v со DPF (односно CF4 JTD) Имаат mv модел на турбо.
Ако сакаш сериозен премин преку 200кс, ќе мора да набавиш од 159 2.4 jtd 210hp, они носат GTB2056v, и со соодветен FMIC и ремап, се доаѓа до сериозни бројки близу 300.
Што се однесува до ламелата, по Alfa форумите го фалеа сетот на Sachs, еве овде типчето објаснува зошто Sachs OEM, ама прочитај го целиот тред, интересен е :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен stiloracer

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
Одг: STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #25 на: 22 Април 2017, 23:23:51 pm »
Ducati Corse има турбина иста јтдм 150 хп да али од 2007 па нагоре,иначе постојат 4 или 5 1749v но се разликуваат оваа што е кај мене се разликува во перките од старата тоест има фупли перки и полни 200mbar повекје,за некој дури треба и преправки за да се стават на овој мотор и ја го мислев истото дека ке пасува од секоја алфа или стило или крома мултиџет 140-150 ама не испадна така.Иначе ако идам над 200 кс ке биде оваа турбина само хибрид.Се мислев за Sachs али векје не се мислам фала многу


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен stiloracer

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #26 на: 22 Април 2017, 23:25:25 pm »
Ducati Corse има турбина иста јтдм 150 хп да али од 2007 па нагоре и е послден воедно и најдобар модел на 1749 иначе постојат 4 или 5 1749 но се разликуваат, оваа што е кај мене се разликува во перките од старата тоест има дипли перки и се малце понапред и полни 200mbar повекје,за некој дури треба и преправки за да се стават на овој мотор и ја го мислев истото дека ке пасува од секоја алфа или стило или крома мултиџет 140-150 ама не испадна така.Иначе ако идам над 200 кс ке биде оваа турбина само хибрид.Се мислев за Sachs али векје не се мислам фала многу


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #27 на: 23 Април 2017, 02:57:17 am »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #28 на: 23 Април 2017, 08:29:45 am »
Ducati Corse има турбина иста јтдм 150 хп да али од 2007 па нагоре и е послден воедно и најдобар модел на 1749 иначе постојат 4 или 5 1749 но се разликуваат, оваа што е кај мене се разликува во перките од старата тоест има дипли перки и се малце понапред и полни 200mbar повекје,за некој дури треба и преправки за да се стават на овој мотор и ја го мислев истото дека ке пасува од секоја алфа или стило или крома мултиџет 140-150 ама не испадна така.Иначе ако идам над 200 кс ке биде оваа турбина само хибрид.Се мислев за Sachs али векје не се мислам фала многу


Sent from my iPhone using Tapatalk
Да постојат GT1749v, GTA1749v, GTA1749mv и GTB1749v,  сите вградувани во fiat/alfa :)
Јас ги гледав part numbers во EPER, па правев споредби со Garret сајтот, нема стриктно правило, но генерално јтд 16v со DPF ја имаат mv турбината, вклучувајки ги и 159-ките.
Разлики сигурно има, во дизајнот ништо чудно, mv пошто е вградувана во колите со DPF кој си кине 7-8кс, и ствара поголем отпор во издувниот систем. Ем поголема температура се развива во издувот, поготово при регенерација, па турбината треба да го издржи и тоа. И штом од фабрика е крената снагата на 150-170кс, сигурно прагот на издржливост е поголем :)

Што се однесува до Sachs китот, внимавај на фалсификати кај нас :( Може подобро од германија некој да ти ја прати.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен stiloracer

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
STILO JTD 16v 140hp
« Одговори #29 на: 23 Април 2017, 08:57:09 am »
Да да сакав да кажам дека оваа турбина е последна серија воедно и најдобра од 1749,по каталог и сериски број пишува дека пасува само од 147,156 и стило али само 103kw по некоја случајност после толку барање испадна дека за оваа нема да треба преправки(за сите останати што ги пробав требаше преправки а исто беа 1749).Ова е прв мотор од серијата мултиџет и така да нема дпф ама има катализатор кај турбината истиот што го има секој јтд кој со сигурност го отежнува работењето на турбината кога ќе се запуши,кај мене е изваден тоест се е извадено и осетно поубаво прима гас и полесно крева обртај.Backpressure на турбо мотор мислам дека не постој прочитав разни мислења за тоа но по мое искуство не приметив никакво губење во спротивно добив по весел мотор,исправи ме ако грешам.
За Sachs првпат слушам дека и фалсификати има,можно ли е некако да се познаат значи ксј нас сакаш да кажеш уствари дека е тешко да се најде оригинал?


Sent from my iPhone using Tapatalk