Здраво дечки. Си имам една тазе мака со колата во потпис (читај 1.9TDI 81kw AHF). После опсежно гуглање и носење на колата кај 2 мајстора кои ми побараа 150 и 250 евра за оправање, установив (со голема доза на несигурност) дека ми се рикнати N75 вентилот и "wastegate" актуаторот, односно:
https://imgur.com/a/CnXNTueПричината за високата цена на сервис претпоставувам е поради самата цена на деловите, кои во Мега-ауто чинеа по 5500 денари. Интересно е тоа што на еБај и Аљи чинат по 1500-2000 денари сосе поштарина, а на еБај има и половни за упола цена.
Прлично сум сигурен дека ја купив колата со рокнат wastegate актуатор, бидејќи одсекогаш ми влагала во limp mode во трета брзина над 3500rpm. Но од пред 2 недели немам воопшто турбо буст и енормна потрошувачка на гориво од 13 литра, а не ми свети ниту една сијаличка на таблата.
Ми треба помош со дијагностика бидејќи немам ниту алат, ниту идеја како да направам правилна дијагностика. За актуаторот не се ни замарам бидејќи знам дека е рикнат, а за оправање треба да се извади турбината за да се монтира нов, што е над моите можности. Целта ми е да си го вратам бустот и потрошувачката, па ќе внимавам да не ја терам колата над 3500 вртежи од трета па нагоре. Едино сум загрижен од толку што ја чачкаа мајстори, да не ја промениле состојбата на актуаторот од заглавен на отворено во заглавен на затворено.
Е сега за N75 вентилот. Го проверив осигурачот број 34 10А и не беше рокнат. Струјните и сигнал кабли што водат до вентилот незнам како да ги проверам, тука би ве замолил за идеја. Исто така го извадив цревото од горниот бел приклучок и ставив прст на него, идејата ми беше дека кога другар ми ќе даде гас во лер, дека треба да има струење на воздух од таму, а ако не дава гас, воздухот треба да оди низ долниот бел приклучок. За жал не успеав да го извадам цревото од долниот бел приклучок оти беше убаво слепено. После таа аматерска дијагностика, установивме дека нема струење на воздух низ горниот бел приклучок во ниедна ситуација, но дали е тоа навистина индикатор за рикнат N75 вентил?
Имате идеја за како најдобро да установам дека е рикнат, да не нарачувам нов од интернет за џабе? Барем овој дел можам сам да си го сменам, два штрафа се и три цревца, wastegate актуаторот кој го шиша, ќе го опраам во некое боље време.
Фаал дечки.