Автор Тема: 2007 Seat Leon 1.4  (Прочитано 10911 пати)

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3464
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #15 на: 26 Јануари 2016, 09:32:43 am »
7 илјади за кола која нема опрема, трома ко точак и троши 10+ бензин. Знам дека ги сакаш Ваг ама треба малце реално да се гледа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #16 на: 26 Јануари 2016, 09:37:19 am »
7 илјади за кола која нема опрема, трома ко точак и троши 10+ бензин. Знам дека ги сакаш Ваг ама треба малце реално да се гледа.
ХАхаххахахахха оваа кола не се купува за да троши бензин. Имаш TSi ако ти е до бензин дојдено, иста им е цената. Оваа има друга поента.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3464
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #17 на: 26 Јануари 2016, 09:39:11 am »
Па да де затоа кажав бензин зошто нема плин колава, тоа значи плус 600 евра треба да се дадат со тоа што тромавоста уште повеќе доаѓа до израз.

Отсутен Makedon

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 27
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #18 на: 26 Јануари 2016, 16:53:18 pm »
Па да де затоа кажав бензин зошто нема плин колава, тоа значи плус 600 евра треба да се дадат со тоа што тромавоста уште повеќе доаѓа до израз.
За тромавоста си во право, 1.4 не е моќен мотор, а ако е на плин сигурно губи 10% од моќноста
Не ми е битно дали е на плин, битно е колата да биде ок

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10953
  • 430i
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #19 на: 26 Јануари 2016, 17:06:53 pm »
Фул опрема - Референс? Не беше основното ниво тоа? Башка 7300?

Ако го даде за околу 6000, океј, иначе не вреди.

Основното ниво не ми текнува како се викаше, али одеше со гумен волан без команди, без алу бандажи и без уште неколку ситници. Овој има нешто од нешто. Како и секој половњак, ќе оди цената надоле малку - за под 7000 би требало да може да се земе.

Нема од Леоните фејслифт без команди на волан и без алу.
Референс е првото ниво на опрема и си одеше со 16-ки алу бандажи. Ова што е пишано фул е за да се пополни простор и да одѕвони во уши. Инаку си пишал човекот дека и климата е мануелна и дека минимална потрошувачка е 7,5 :)

Инаку цената е реална, само кај нас со увозот се останато освен увезено е нереално.
Под реална мислам дека би се продало за нешто ситно под 7.000 иако му бара 7.300.
Сепак е 2011 со направен голем сервис и нови гуми.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29630
    • CARclub.mk
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #20 на: 26 Јануари 2016, 17:57:36 pm »
Не сум знаел, благодарам за објаснувањето. Сепак, иако е основен модел мене ми изгледа сосем пристојно.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #21 на: 26 Јануари 2016, 23:30:13 pm »
Македон друже, кога ќе и ставиш плин, и ќе ја товариш фул за на одмор, ќе пуштиш клима и ќе дојдеш на велешко брдо. Ќе ја пцуеш што е тромава како кочијаш.

На удолница ќе биде ок. Тешка е каросериски колава за 1.4 мотор атмосферец. TSI е сосема друг муабет.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #22 на: 27 Јануари 2016, 09:42:23 am »
Ќе попцуеш малце, и ќе застанеш на бензинска и наточиш фул за 1000 денари, и после дури ќе се насмееш и ќе ја благосиљаш... Остај ти тоа, си има што е и зашто е. :)

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3464
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #23 на: 27 Јануари 2016, 09:50:39 am »
Ако ја зема за низ град ќе брка работа до ваму таму, се надевам имаш уште една кола со асален мотор за на отворено. Ако немаш сметај дека стража ќе ја качуваш со 2ра и 3та и евентуално ако земеш доволно залет од доле 4та.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #24 на: 27 Јануари 2016, 10:38:12 am »
Ако ја зема за низ град ќе брка работа до ваму таму, се надевам имаш уште една кола со асален мотор за на отворено. Ако немаш сметај дека стража ќе ја качуваш со 2ра и 3та и евентуално ако земеш доволно залет од доле 4та.

Do nekade se slagam so tebe za straza. Sekoj vikend ja vozam straza i sum nemal problem za kacuvanje, osven potrosuvackata koja e 15litra ako ja gazis nagore. Mnogu se subjektivni mislenjata za kolava i motorot. 6 godini go vozam istiot motor i problem imam samo koga baram trkacki performansi od kola koja ne e nameneta za toa. Taka da, sto pobrzo svatime deka nemoze site da bideme trkaci tolku podobro.

Druze, ako kolata e vo besprekorna sostojba, nemas nikakvi davacki po nea odma da si ja zemes (pod uslov da ti ja spusti ispod 7) i da ne se zaletuvas po uvezeni gjubrinja so "realni 150 000" i 300 konja.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3464
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #25 на: 27 Јануари 2016, 11:00:07 am »
Па затоа зборам за потршувачката и за удобноста, јас на пример не се осеќам убаво кога треба да качувам некој планински превој со 4-5000 вртежи. Сум ја качувал стража ,сум го качувал плетвар, сум го качувал велешко брдо со 1.4 во Ибица, знам кои маки се да мораш во некои ситуации и 1ва да тураш зошто губи снага па мораш да враќаш. За низ град е топ ако имаш плин околу 10+ - си ги јаде.

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7380
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #26 на: 27 Јануари 2016, 11:20:17 am »
Ќе попцуеш малце, и ќе застанеш на бензинска и наточиш фул за 1000 денари, и после дури ќе се насмееш и ќе ја благосиљаш... Остај ти тоа, си има што е и зашто е. :)

Јас не ни пцуев. Добар обртај само, кога ќе ти треба де... 4500-5000, и нема гајле. Јас не памтам некаде да сум се качувал со 2ра... стража нагоре 3та пуна 100. ;D :D Едино на Козјак еднаш на големите угорници морав да застанам во место, е тогаш бев натоварен 5 души и багаж,па имав мал проблем... Па атмосферец е, не е турбо, тоа моторче на 3000 обртаи има 40-50кс.:) Град 10 плин, отворено 8. :) Нормално, нема цело време да го тераш на 5000 обртаи. За низ град е супер. ;D :D


п.с. еве едно мерење и ремап поправки на голф 6 1.4, мислам дека моторите се 99% исти.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #27 на: 27 Јануари 2016, 11:30:46 am »
Да можеше да се става плин на TSI логично дека ќе се препорача да земеш тси, побрз е и помоќен. Ама мора да работи на бензин... Тоа мора да си го знаеш. И баш од тие причини логично е атмосферецот повеќе да држи на цена отколку TSI. Башка што е попрост мотор и позидржлив, ем поефтин, ем може да оди на поефтино гориво. Тоа се многу бенефити. Кај TSI се ќарува ако го начекаш многу ефтино половен, и да си заштедиш на тој начин. Ама некако да знаеш дека нема да ти се случат потенцијалните проблеми кои му се случуваат.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: 2007 Seat Leon 1.4
« Одговори #28 на: 27 Јануари 2016, 13:10:48 pm »
Ќе попцуеш малце, и ќе застанеш на бензинска и наточиш фул за 1000 денари, и после дури ќе се насмееш и ќе ја благосиљаш... Остај ти тоа, си има што е и зашто е. :)

Јас не ни пцуев. Добар обртај само, кога ќе ти треба де... 4500-5000, и нема гајле. Јас не памтам некаде да сум се качувал со 2ра... стража нагоре 3та пуна 100. ;D :D Едино на Козјак еднаш на големите угорници морав да застанам во место, е тогаш бев натоварен 5 души и багаж,па имав мал проблем... Па атмосферец е, не е турбо, тоа моторче на 3000 обртаи има 40-50кс.:) Град 10 плин, отворено 8. :) Нормално, нема цело време да го тераш на 5000 обртаи. За низ град е супер. ;D :D


п.с. еве едно мерење и ремап поправки на голф 6 1.4, мислам дека моторите се 99% исти.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Kaj mene pikot e od 3200-4200rpm. Ova so korekcijava e fina stvar. Za zal "tjunerive" ne se nafakjaat da go remapiraat ovoj motor poso ne dobivas skoro nisto a kosta  puno pari poradi toa sto nikoj ne bara mapi za ovoj motor.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг:
« Одговори #29 на: 27 Јануари 2016, 13:15:03 pm »
Тој мотор служи за да кошта ич. И набавно и тековно. Не е за мапи.