е јас богами не би...
нема потреба од мењавање дихтунзи на граните.. значи луѓе, прајме муабет за возило кое има пројдено 50.000 километри (одприлика) ако убаво разбрав... нај кратко речено, нека види мајсторот во која состојба се дихтунзите и кога ке затега нека иде со 15% повеќе отпор на момент клучот... нити се наплескуваат тие дихтунзи, нити се трошат.. само на вадење ако се скинат... по потреба тенок слој силикон на сите освен на издувниот дихтунг... не ретко мењавање дихтунзи е напразно фрлени пари...
семеринзи се мењаваат ако протекле.. ако не те мрзи и ако можеш да се снајдеш, провери во техничка дата што вели за семеринзите и рпојдените километри.. на некои возила се на 100Ккм на некои на 200Ккм... на некои воопшто не пишува... значи, ако не ти течат, немора да ги мењаш...
инаку, да посочам дека во животов имам растурено и склопено 30-40 мои мотори на возила, а искуство имам со неколку илјади... и не, не сум мајстор (двајца добри другари имам со свои сервиси), значи хоби ми е тоа...
да си ги “топам“ и “прегорувам“ машините па да си ги поправам после... онака, забавно ми е..
или малер сум... нешто има..