Автор Тема: Alfa75 America Twin Turbo  (Прочитано 52672 пати)

Отсутен koska147

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
  • Very Fast Area Production
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #120 на: 06 Декември 2011, 19:24:58 pm »
Со зборови да ги опишеме прво: карбонски рејсинг седишта, 7 килограми тежина. Мноооооогу скапо платени :)

Fake...
Prostimi na prasanjeto ama shto ti e na tebe fake tuka?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #121 на: 06 Декември 2011, 19:39:23 pm »
Значи седиштата коштаат 500 евра двете комплет.

Цитат
проект кој не е заебанција и се вложува сериозна пара дури и во најфините детаљи. Совршен пример се карбон седиштата чија цена би решила многу финансиски проблеми во едно просечно македонско семејство. Ако на седишта се вложува толку, не треба да не чуди ни фактот дека машината е ептен јака.

По коментаров од Мартин јас сватив дека инвестирале 2-3 иљади евра во седиштата, па соодветно во мотор уште 20-30 иљадарки...

Значи седиштата се ниско-буџетни тркачки седишта и ништо повеќе. НИкаков луксуз, никаква сериозна инвестиција која може да решава финансиски проблеми на семејства.

Една мобла до мал Коска да открие детали околу овој проект, а посебно околу моторот и неговите карактеристики.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #122 на: 06 Декември 2011, 19:44:35 pm »
Значи седиштата коштаат 500 евра двете комплет.

Цитат
проект кој не е заебанција и се вложува сериозна пара дури и во најфините детаљи. Совршен пример се карбон седиштата чија цена би решила многу финансиски проблеми во едно просечно македонско семејство. Ако на седишта се вложува толку, не треба да не чуди ни фактот дека машината е ептен јака.

По коментаров од Мартин јас сватив дека инвестирале 2-3 иљади евра во седиштата, па соодветно во мотор уште 20-30 иљадарки...

Значи седиштата се ниско-буџетни тркачки седишта и ништо повеќе. НИкаков луксуз, никаква сериозна инвестиција која може да решава финансиски проблеми на семејства.

Една мобла до мал Коска да открие детали околу овој проект, а посебно околу моторот и неговите карактеристики.
Јас неможам да сватам зошто бараш да објави детали,тоа никој не ти го кажува, зоштода ги каже тајните и  да си го продаде занаетот ???
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #123 на: 06 Декември 2011, 19:53:40 pm »
Не сваќам како јас ќе му го украдам занаетот. Нели е логично да поставиме такви прашања кога се спомнуваат неверојатни бројки како 750KS на 750kg?

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6791
  • French diamond
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #124 на: 06 Декември 2011, 19:55:10 pm »
@gojdo... 500евра двете седишта  ??? двете седишта ти се 1,075 EUR...без транспорт, царини и сл, а со се нив идат 1672 EUR и не би рекол дека се ништо пари ... незнам од кај ти дојде тебе 500евра  ???

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #125 на: 06 Декември 2011, 19:57:22 pm »
Ако 2-3 иљади евра вложено во седишта е малку, тогаш јас сум супермен. Од МОМО имаш седишта со ФИА хомологација, за 300-450 евра. Најскапото SPARCO седиште е 1700 долари...


Сеуште се евтини седиштата?



Само напред со проектот, ама мислам дека никој нема за право да суди за цената на деловите и да кажува што е евтино а што скапо (што некои можат да го сватат како навреда и омаловажување), крајниот резултат е тој што се рачуна. 3700цц...твин турбо...750 кс не ми изгледаат нереално...можеби и навистина не се 750 ама мн какате околу некои работи
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #126 на: 06 Декември 2011, 20:15:45 pm »
@gojdo... 500евра двете седишта  ??? двете седишта ти се 1,075 EUR...без транспорт, царини и сл, а со се нив идат 1672 EUR и не би рекол дека се ништо пари ... незнам од кај ти дојде тебе 500евра  ???
Седиштата се продаваат во пар и цените се за пар седишта. За едно седиште лево или десно, треба да се обратиш и да направиш специјална нарчка. Прочитај на сајтот, убаво си имаат напишано. За достава, се плаќа на дилерот, значи зависи од кој дилер купуваш и до каде ќе ти ги достави.

Инаку имаш Рикаро седишта кои коштаат по 1500 евра комад.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #127 на: 06 Декември 2011, 20:17:16 pm »
Не сваќам како јас ќе му го украдам занаетот. Нели е логично да поставиме такви прашања кога се спомнуваат неверојатни бројки како 750KS на 750kg?


Коска тие бројки може да ги оправда со Дино мерење и поставување на резултатите овде,а не со откривање на сите тајни и делови од моторот :)
Се разбираме ???
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17441
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #128 на: 06 Декември 2011, 20:26:57 pm »
Седиштата се продаваат во пар и цените се за пар седишта. За едно седиште лево или десно, треба да се обратиш и да направиш специјална нарчка. Прочитај на сајтот, убаво си имаат напишано. За достава, се плаќа на дилерот, значи зависи од кој дилер купуваш и до каде ќе ти ги достави.

Инаку имаш Рикаро седишта кои коштаат по 1500 евра комад.


Цитирај ми го делот од страницата кај што пишува дека се продаваат во пар. Одиш малце со главата во ѕид, но тоа е и карактеристично за тебе. Прошеткај по гугл малце, ќе си видиш и сам дека се огласуваат и продаваат како седишe, не седишта.

Отсутен koska147

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
  • Very Fast Area Production
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #129 на: 06 Декември 2011, 20:27:25 pm »
Kolata fabricki e 3000cc i ima 198hp,
Compresion Rate fabricki e 9:1
posle brojni prepravki(klipovi,klipnjaci,bregasti za da stane turbo i da ima comresion rate 7,5:1 i zgolemen obem na klipovi od 93mm na 98mm so shto stanuva 3330cc + vgradeni injectori RC 550cc koi se dovolni za 550hp na iskoristenost od 85% dve benzinski pumpi od po 255litri na saat prepraven rezervoar za gorivo za dvete pumpi da mozat da bidat zadovolni,vgraden ECU so menagment na istiot so koj se ovozmozuva pravilno podesuvanje i sogoruvanje vo odnos na pritisokot na turbinite inaku se vgradeni dve turbini GT 3071 so izduven kompresor 0.82AR kompresor za pritisok 070AR inaku menuvacot e prepraven za da moze da izdrzi udarot koj bi go predizvikal motorot,izduvniot sistem i granite za turbinite se kompletno od inox od samiot izlez od glavata do kraj,so ovoj sistem se ovozmozuva brz protok na temperaturata koja bi ja proizvel motorot,intercooler so dimenzii 75cm sirina 45 visina debel 8cm koj treba da ovozmozi vozduhot koj e kompresiran i zagrean od strana na turbinite da bide shto poladen pri vlezot vo samiot motor,dihtunite na glava se GEMOFLAN carbon fiber + specijalni prsteni i imaat idealno zaptivanje pomedju hilznite i glavata duri na mnogu visok pritisok na turbo , pumpata za maslo e modificirana za da moze da go zadovoli podmackuvanjeto na dvete turbini i samiot motor + ima vgradeno nadvoresen ladilnik za maslo , vlezna vrata ili klapna e 80mm . normalno glavata i mnogu od delovite se polirani , kontrolata na pritisokot na turbinite go izvrsuva HDI boost kontrolerot , okolu izvrsuvanjeto na zadacata palenje ima vgradeno nadvoresni bombini koj isto taka ne se del od fabrickiot koncept a so uspeh ja izvrsuvaat zadacata i da ne zaboravam ova e eden del od mnogute prepravki okolu motorot .)
najverojatno site ve interesira kolku mnogu ili malku konji bi proizvel ovoj agregat , da vi objasnam !! vaka spremen agregat moze na merenje na dinamo ili vo kratok vremenski interval kako sto se DRAG RACE trkite da proizvede mnogu golema energija ili potocno so ovie dizni na 130% duty cycle i turbo pritisok od 1,5 bari  okolu 700+ konjski sili so pogolemi dizni moze i poveke od toa . ako nekoj od vas me prasa kako? odgovorot za site e JAS NE JA IZMISLIV FIZIKATA ili MOTORISTIKATA   jas samo go primeniv ona sto go nauciv niz godinite koi izminaa zanimavajki se so ovoj ke go narecam sport medutoa ne e sport ova e predizvik da se vidi kolku moze da se dostigne ona sto vo celiot svet e veke dostignato , inaku nikogas nema da se otkazam od idejata deka mozda mozam i poveke i pokvalitetno da go izvedam toa.

pozdrav
ZORAN & MARTIN KOSTOVSKI

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #130 на: 06 Декември 2011, 20:34:01 pm »
Ова ти се вика  " е сега бркајте работа "   ;D :D ;D :D ;D

Отсутен ViksaSk

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1225
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #131 на: 06 Декември 2011, 20:37:48 pm »
Богами тоа е тоа,али ипак сеа ќе почне муабетот ДИНО ТЕСТ! хех јбг тоа е тоа иначе супер објаснето одоколу што е направено и како е се добиено само едно ме интересира?Зашто баш оваа алфа 75ка??Има мн поубави модели на Алфи или некоја причина има?

Отсутен koska147

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
  • Very Fast Area Production
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #132 на: 06 Декември 2011, 20:52:34 pm »
ima posebna pricina da.vo predhodnite eksperimenti so alfa gtv 2.0 v6 turbo dojdov do zaklucok deka kolku poveke ja zgolemuvate silata na vozila so preden pogon tolku poloso vreme postignuvate na 402m ili da vi objasnam!!
nevozmozno e na vozilo so preden pogon bez da se blokira diferencijalot sekako i superiorni gumi da se postigne rezultat pomal od 12.5 sec na 402m.
a vo obraten slucaj ako go zavarite diferencijalot i stavite nekoj gumi koi sto ke ja prenesat silata na asfaltot voziloto nema da moze da upravuva normalno vo normalni uslovi.

Alfa 75 ja izbrav zaradi toa sto ima poveke idealni tehnicki resenija i + prenosot e na zadnite trkala.ili da pojasnam motorot stoi napred a menuvacot vo zadniot del na voziloto soodnosot na tezina fabricki e skoro idealen megutoa pri vakov tuning dodadena e tezina vo predniot del od voziloto(dve turbini,dve grani,intercooler,cefki.)
sekako i poradi faktot sto ova vozilo so motor od 3.0 V6 tezi samo 1200kg so seta fabricka oprema i ednostavno bese da se olesni,a vo automoto sportot tezinata e najvazna.

Отсутен ViksaSk

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1225
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #133 на: 06 Декември 2011, 20:56:55 pm »
Фала на објаснувањето и комотно можам да кажам права ''ГРДОСИЈА'' e колава :D.А дали пуни 'гшти?Последно прашање од мене.Ако е да стави си тоалетна хартија на мењачот ете да ти се најде...хехе

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Alfa75 America Twin Turbo
« Одговори #134 на: 06 Декември 2011, 21:03:18 pm »
EDIT: Kolava fabricki si ima weight distribution 50:50 menjacot e nazad......ovdeka so modifikaciite moze i da se prefrli uste nekoj procent pozadi

Pretpostavkata mi bila na mesto :D
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson