Kolata fabricki e 3000cc i ima 198hp,
Compresion Rate fabricki e 9:1
posle brojni prepravki(klipovi,klipnjaci,bregasti za da stane turbo i da ima comresion rate 7,5:1 i zgolemen obem na klipovi od 93mm na 98mm so shto stanuva 3330cc + vgradeni injectori RC 550cc koi se dovolni za 550hp na iskoristenost od 85% dve benzinski pumpi od po 255litri na saat prepraven rezervoar za gorivo za dvete pumpi da mozat da bidat zadovolni,vgraden ECU so menagment na istiot so koj se ovozmozuva pravilno podesuvanje i sogoruvanje vo odnos na pritisokot na turbinite inaku se vgradeni dve turbini GT 3071 so izduven kompresor 0.82AR kompresor za pritisok 070AR inaku menuvacot e prepraven za da moze da izdrzi udarot koj bi go predizvikal motorot,izduvniot sistem i granite za turbinite se kompletno od inox od samiot izlez od glavata do kraj,so ovoj sistem se ovozmozuva brz protok na temperaturata koja bi ja proizvel motorot,intercooler so dimenzii 75cm sirina 45 visina debel 8cm koj treba da ovozmozi vozduhot koj e kompresiran i zagrean od strana na turbinite da bide shto poladen pri vlezot vo samiot motor,dihtunite na glava se GEMOFLAN carbon fiber + specijalni prsteni i imaat idealno zaptivanje pomedju hilznite i glavata duri na mnogu visok pritisok na turbo , pumpata za maslo e modificirana za da moze da go zadovoli podmackuvanjeto na dvete turbini i samiot motor + ima vgradeno nadvoresen ladilnik za maslo , vlezna vrata ili klapna e 80mm . normalno glavata i mnogu od delovite se polirani , kontrolata na pritisokot na turbinite go izvrsuva HDI boost kontrolerot , okolu izvrsuvanjeto na zadacata palenje ima vgradeno nadvoresni bombini koj isto taka ne se del od fabrickiot koncept a so uspeh ja izvrsuvaat zadacata i da ne zaboravam ova e eden del od mnogute prepravki okolu motorot .)
najverojatno site ve interesira kolku mnogu ili malku konji bi proizvel ovoj agregat , da vi objasnam !! vaka spremen agregat moze na merenje na dinamo ili vo kratok vremenski interval kako sto se DRAG RACE trkite da proizvede mnogu golema energija ili potocno so ovie dizni na 130% duty cycle i turbo pritisok od 1,5 bari okolu 700+ konjski sili so pogolemi dizni moze i poveke od toa . ako nekoj od vas me prasa kako? odgovorot za site e JAS NE JA IZMISLIV FIZIKATA ili MOTORISTIKATA jas samo go primeniv ona sto go nauciv niz godinite koi izminaa zanimavajki se so ovoj ke go narecam sport medutoa ne e sport ova e predizvik da se vidi kolku moze da se dostigne ona sto vo celiot svet e veke dostignato , inaku nikogas nema da se otkazam od idejata deka mozda mozam i poveke i pokvalitetno da go izvedam toa.
pozdrav
ZORAN & MARTIN KOSTOVSKI