Автор Тема: Исклучување на DPF филтер, без последици - можно е или не ???  (Прочитано 47219 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
     Честопати се прашуваме дали на некои од поновиве дизелаши може да се исклучи DPF филтерот (Diesel Particulate Filter), кој знае да предизвика многу главоболки, како и генерално намалена снага на возилото ... Знам дека имало многу обиди, но новава технологија е некако се „позезната“ за вакви експерименти, поготово што овие возила се прилично скапи, а Јапанците за да ги постигнат Еуро нормите „милуваат“ да ги инсталираат, па добро, кој може да се бори со напредната Јапанска технологија ???
     Е, па замислете има некој, а ко би други - него Балканац :) Еве ви еден пример за тоа:


Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Во врска Мазда 5-6 Дизел 2.0 ЦД - ДПФ исклучување, еве го коментарот:

Revochip je jedini servis na nasim podrucjima koji Vam moze ponuditi uspesno resenje problema sa DPF ( Diesel Particulate Filter ) na Mazdinim dizel modelima. Testirana je jos jedna Mazda 6 2.0CD pristigla iz Italije sa aktivnim DPF problemom i reduciranom snagom motora. Nakon softverskog iskljucenja DPFa u motornom racunaru i uklanjanja samog DPFa iz izduvnog sistema, auto ponovo ima fabricke performanse.

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
BRAVO...

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14249
  • Пудингот на шоферството
Ке му го најдат лекот,изгор скап е
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Lekot e poznat reflash na ECU-to ama ne kaj site koli ide so ista oprema i sekako ne sekoja oprema ti dava da vlezes vo dealer setup mode na ECU to. Se pravi najcesto onie sto tuniraat imaat tunirani mapi bez DPF. Pali i vozi. I posle mehanicko vadenje i rezenje na grneto i edna dobra zavarka :)
Lek ima za sve. Ama ke bide gadno koga ke implementiraat CAN bus na senzorsko nivo na komunikacija, plus ako e so custom encripcija e togas ke bide papanje. A doagja toj den. Stom diznite vise pocnaa takvi da gi pravat se ke napravat. I togas lek e zamena so nov originalen del :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14249
  • Пудингот на шоферството
Другар има Туарег од 2009,ми спомнуваше дека околу 5000евра го фатила замената,дали е можно да е толку,или го имаат избричено во Порше незнам,пошо имаа многу пари и не се замара воопшто
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Abe toj drugar ti saka da vozi Tuareg a da plakja odrzuvanje kako za Lupo ? Normalen li e on. Pa normalno deka ke bide 5000 EUR zamenata. Namesto da ja otsviri za Bugarija i da go iskluci za 200 EUR !
Cisto se somnevam deka nekoj kaj nas bi platil 5000 EUR za taa rabota. Pogotovo ne nekoj so mnogu pari.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Другар има Туарег од 2009,ми спомнуваше дека околу 5000евра го фатила замената,дали е можно да е толку,или го имаат избричено во Порше незнам,пошо имаа многу пари и не се замара воопшто
Зошто да се замара и другите треба да живеат... ;D
Иначе возможно е да се исклучи софтверски, ама не ми е јасно-ќе се утепаш од фалење кога ќе ја купиш колата дека има и DPF филтер (како фраерски звучи тоа), а после при првите проблеми, дај да го исклучиме.
Не џабе еднаш реков-сакаме да возиме коли чие одржување ги надминува нашите реални можности.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
A be marsher toa e lesno. DPF  e najmal problem na tuaregot :).. Mozebi i ne tolku skap del. Duri i vo VW servis moze da mu go isklucat ako ima muda da im dosagja. Ama kaj nas nema regulativa kako na zapad pri registracija na tehnicki da ti ispitaat dali toj del raboti. Posto taksite vo Evropa se mnogu pomali ako imas DPF otkolku ako nemas. Duri i vo Germanija se stavaat specijalni stikeri koi kazuvaat koi EURO standard go zadovoluvaat kolite i vo odredeni zoni na gradot ne smees da vozis ako kolata ne e vo ramkite na dozvolenoto EURO nivo ili povisoko. Kaznite se uzasni. Kaj nas za sega e basibozuk :) Sekoj registrira sekakva kola :). Inace evropjanite sto imaat po 4000 EUR mesecno se 1000000000 pati poskrti od nas. Tie koga idat nekade na odmor si nosat konzervi od doma. Ako gi nema ovie normi ednostavno ne se budali da kupuvaat novi koli, ke vozat site Golf 2 ili 3 ili nekoja Mecka 124 i ke uzivaat, nikoj nema da mora da gi prinudi da kupat kola koja zadovoluva EURO 5 ili 4. A ide i EURO 6..... Vo Evropa sve e poskapo ako imas EURO 1 kola si plakjas ogromni danoci, osiguranje duri i ne smees da ja vozis vo nekoi zoni. (Ova edino NE VAZI za nasite ubavi brakja siptarcinja, koi slobodno mozat da si vozat tamu bidejki se "obespraveni" i se pod zastita. Ne znaes uste sto sve ne pravat, a i za onie so temna boja na kozata isto taka ne vazi posto se zastitena vrsta)...
Si napravile nacin kako da te prinudat ako sakas da vozis kola da bides vo ramkite na zakonot (kako gragjanin na EU se razbira)...
Golema igra e ova, ama sekoja cest na Bugarite koi ne gi fermaat ni dva posto. 
Da se raduvame dodeka ne sme vo EU i nasive dupelizaci ne gi vovedat tie propisi.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
За во овластен сервис да му го исклучат-се сомневам.Мислам дека немаат такви софтвери од VW иначе ќе испадне дека сами си ја сечат гранката на која седат.Дека е лесно, сега и тоа е релативно.Постојат програми кои сами го прават тоа, меѓутоа и тие што се подобри познавачи на ремапирање можат истото да го направат.
Не е толку проблем тоа.Проблемот е кога го имаш да го искористиш, зошто стварно е ефикасно.При првата демонстрација на ДПФ филтерот се сеќавам, на ауспух ставија палома марамче и сем влага која испари, никакви црнила немаше.Има и друг проблем.Софтверот на ECU-то си има активација на регенерација на филтерот при соодветен процент на запушување на истиот.Меѓутоа постојат одредени услови при кои тоа самостално се извршува.Градското возење не спаѓа во тие услови.Меѓутоа постои опција за негова регенерација преку тестер, но за тоа е потребно да одиш редовно во сервис и ако се волни да го приметат тоа, да ја направат истата.Во спротивно, возењето на отворен пат со константна брзина и при одреден број на вртежи ќе завршат работа, но при тие услови не смее да се направи ниедна промена на брзината.Процесот трае неколку минути и се ослободува многу висока температура.Доколку се врши во сервис, возилото мора да се изнесе на некоја бетонска или слична подлога што може да ја издржи таа температура.
Ако се одржува како треба, филтерот ќе си служи долго време.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14249
  • Пудингот на шоферството
Другар има Туарег од 2009,ми спомнуваше дека околу 5000евра го фатила замената,дали е можно да е толку,или го имаат избричено во Порше незнам,пошо имаа многу пари и не се замара воопшто
Зошто да се замара и другите треба да живеат... ;D
Иначе возможно е да се исклучи софтверски, ама не ми е јасно-ќе се утепаш од фалење кога ќе ја купиш колата дека има и DPF филтер (како фраерски звучи тоа), а после при првите проблеми, дај да го исклучиме.
Не џабе еднаш реков-сакаме да возиме коли чие одржување ги надминува нашите реални можности.
Знам дека има поминато околу 120-130К,и едно време имаше проблеми,не му одеше повеќе од 90км/х,некогаш одеше некогаш не и го носеше во Битола(VW сервис Бис Ауто),ама сељаците појма немаа шо му е и нешто ке чепнеа демек го направивме,кога го однесе Скопје,му рекоа да си го земи другиот ден,ама мислам дека му рекоа на нивни трошок,пошо овие од Битола го к**освале цело време...
Е сеа мене цената ми се гледаше ептен голема,да беше до кај 2000 евра ај,ама 5000,мислам ептен е...
Да не дојди до забуни,еднаш ми спомна дека платил,еднаш дека тие ја покриле штетата,небитно,муабетот ми беше цената на ДПФ филтерот
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Meche cenata e taa i v Skopje i vo Berlin i vo Jonazeburg i na sekade. Toa e druze. Samo sto vo EU za taa kilometraza sto ke ja izvozis dodeka dojde do zamena na DPF, ke gi ustedis tie pari vo osiguruvanje i ne znam kakvi uste ti ne trosoci. Toa e dobro iskalkulirano.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Затоа и постојат професионалци кои знаат да го исклучат DPF филтерот, нели ? ;)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
ima da sekako. Onie st pravat chip tuning imaat lek. Plus i dobivas na snaga ;).