Автор Тема: CARclub Тест: BMW X1 20d Xdrive  (Прочитано 5012 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
CARclub Тест: BMW X1 20d Xdrive
« на: 08 Декември 2015, 14:29:49 pm »






http://www.carclub.mk/2015/12/08/test-bmw-x1-20d-xline-xdrive-iznenaduvacki-dinamicen/

Да бидам искрен, едно од најпријатните изненадувања оваа година. Очекував да го мразам, ама стварно многу ми направи мерак. Супер мотор, супер 8-брзински автоматски менувач. Возењето е surprisingly car-like. Скоро ич не се навалува во кривини (значителен контраст од Каџарот кој го имав во исто време, па лесно беше директно да споредам), директен и прецизен волан, стварно за мерак

Многу драхми. Сеа дали вреди или не.. Можеме до утре да вергламе.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #1 на: 08 Декември 2015, 14:39:59 pm »
Не вреди тоа со сигурност, но многу добро мало возило. 17.000 некаде грубо би вредело реално. Назад нема простор за возрасни луѓе, мене не ми ги собра нозете дури и со подсобрани седишта.

Ептен е мало. Како Бмв1 само подигнатко. Ич не е поголемко да речеш. Треба многу да се пази со просторот при купување!

Потрошњата му е висока во споредба со каџарот рецимо. Над 50% повеќе троши грубо.

Верувам ќе вреди да се земе половно за 5 години со 40.000 поминати за 14.000 некаде. Грубата реална вредност.

51000 е веќе Е класа, и БМВ5 во србија. Неможе да се мери играчево со тие натпреварувачи по иста цена. Малку да се истражи како идат цените верувам дека влезната цена е барем 20.000 под продажната. Од око.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: BMW X1 20d Xdrive
« Одговори #2 на: 08 Декември 2015, 14:41:53 pm »
И јас се распаметив со просторот позади. После видов дека може да се бутне наназад задната клупа. Одма беше друго. 10 цм повеќе.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: BMW X1 20d Xdrive
« Одговори #3 на: 08 Декември 2015, 14:43:43 pm »


И јас се распаметив со просторот позади. После видов дека може да се бутне наназад задната клупа. Одма беше друго. 10 цм повеќе.
Кога е сликана сликава не собирше возрасни. Сакаш да кажеш дека од ова оди уште 10цм назад? Не гледам таква опција, веќе почнува и долниот дел, каде би одело. Ако е така и оди од ова уште 10цм тогаш пеки, но мислам дека ова е до крај. Ќешки да грешам. Ама ми се чини дека не грешам.



« Последно менување: 08 Декември 2015, 14:50:17 pm Deni »

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: BMW X1 20d Xdrive
« Одговори #4 на: 08 Декември 2015, 14:53:56 pm »
Оди на ауди.сом.мк и побарај го ценовникот за Q3, бмв-во е зделка на векот споредено со аудито.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: BMW X1 20d Xdrive
« Одговори #5 на: 08 Декември 2015, 15:03:34 pm »
Оди на ауди.сом.мк и побарај го ценовникот за Q3, бмв-во е зделка на векот споредено со аудито.
Штознам, така ли е? http://www.carclub.mk/2012/02/17/audi-q3-ednostavno-stil/

На тестов со DSG 2.0 177 quattro памтам 36.000 дека беше. http://www.carclub.mk/2012/02/17/audi-q3-ednostavno-stil/
А еве го и ценовникот: http://video.audi.at/files/mk/element/file_download/audi_q3_cenovnik_2015.pdf

Како и да е БМВ X1 оваа верзија (не старата) ми е подобра од Q3, и јас пре би го земал BMWто. Цените се астрономски во споредба со асални коли како што наведов погоре, и нема споредба. Ама меѓу нив ако споредуваш го бирам BMWто. Цените се комедии и на двете.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: BMW X1 20d Xdrive
« Одговори #6 на: 08 Декември 2015, 15:04:39 pm »
Дени, види колку е понапред седиштето на видеото од седиштата на сликата. :) Ти ем си повисок, ем сакаш да си легнеш во кола, не седат сите така. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: BMW X1 20d Xdrive
« Одговори #7 на: 08 Декември 2015, 15:06:47 pm »
Дени, види колку е понапред седиштето на видеото од седиштата на сликата. :) Ти ем си повисок, ем сакаш да си легнеш во кола, не седат сите така. :)
Затоа наведов дека „со потсобрани“ седишта. Ни женско не собираше. Ама ако викаш дека има уште некој цм плус, во ред. Можда има место да седне девојче позади.  :o

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: BMW X1 20d Xdrive
« Одговори #8 на: 08 Декември 2015, 15:10:19 pm »
Треба да се забрани на вакви тестови да се дискутира за тоа дали вредело  возилото или не. Или РЕАЛНО колку вредело некое возило?!?!? WTF is that? Што е тоа реално? Математички пресметано, колку се трошоците за да се произведе 1 возило и 5% профит? Не разбирам ова никако реално си вредело...по оваа логика бугати вејрон не вреди милионче, туку макс стотина илјадарки. Глу пос ти.

Иначе и ова како и секое БМВ ќе си се продава, дали дека има добри мотори, премиум ентериер, добра управливост или самиот имиџ е нешто што само на тој што ќе го купи му има логика. Јас пре би зел бмв тројка караван место ова, али ова се гледа апла дека е за богатите жени што треба да идат на педикир, сауна и после да ги земат децата од школо.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: BMW X1 20d Xdrive
« Одговори #9 на: 08 Декември 2015, 15:12:07 pm »
Треба да се забрани на вакви тестови да се дискутира за тоа дали вредело  возилото или не. Или РЕАЛНО колку вредело некое возило?!?!? WTF is that? Што е тоа реално? Математички пресметано, колку се трошоците за да се произведе 1 возило и 5% профит? Не разбирам ова никако реално си вредело...по оваа логика бугати вејрон не вреди милионче, туку макс стотина илјадарки. Глу пос ти.

Иначе и ова како и секое БМВ ќе си се продава, дали дека има добри мотори, премиум ентериер, добра управливост или самиот имиџ е нешто што само на тој што ќе го купи му има логика. Јас пре би зел бмв тројка караван место ова, али ова се гледа апла дека е за богатите жени што треба да идат на педикир, сауна и после да ги земат децата од школо.

Исто како шо Iphone реално вреди 400$ а се продава за 900$, им се можи па си наплаќаат.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #10 на: 08 Декември 2015, 15:14:21 pm »
Исто како што опел астра класик имаше 500еур разлика од влезна до излезна цена. А не 20.000 еур. Тоа е тоа.
Овие сувчињава пошто се за пување наменети имаат лудила од маржи. И локално и глобално. Затоа се толку катастрофа со реална вредност. :)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: BMW X1 20d Xdrive
« Одговори #11 на: 08 Декември 2015, 15:15:17 pm »
Цената неможе да ти биде единствен показател за тоа дали нешто вреди или не. Уствари општо зборчето ВРЕДНОСТ е толку опширно, генерално и нешто што секоја личност различно го перцепира, а па уште кога се прави паралела некаква вредност=цена е тогаш веќе се е загубено. Ајфон вреди толку колку што се продава. Нема "реално вреди", разберете еднаш. По логикава, сите треба шкода суперб 2.0 тди караван да возат. За (не)среќа.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: BMW X1 20d Xdrive
« Одговори #12 на: 08 Декември 2015, 15:17:04 pm »

Од 0:15. Овој е висок ко мене, грубо.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #13 на: 08 Декември 2015, 16:37:55 pm »
Мерката се зема од повисок човек за една кола. Затоа што ако ја правиш да го собира просечниот човек - пола од луѓето нема да ги собира. Затоа мерка земаш од некој повисок и затоа што така ќе ги собере 80% од луѓето.

Затоа е небитен просечниот човек во случај на мерење на кола. :)