Автор Тема: Peugeot 206 1.4i  (Прочитано 14693 пати)

Отсутен Stefan995

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #90 на: 09 Септември 2015, 01:06:49 am »
Знам за столарската стега и старата плочка, меѓутоа на тој начин само го буткаш назад. На интернет туторијали за менување на плочки обично имаат клуч со кој всушност цилиндарот се навртува назад. Конкретно се работи за Passat B5 и при промена на плочки немаше шанси само со благо притискање да се врати назад туку кај автомеханичар без никаков проблем го вративме со посебен клуч кој го навртува назад.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #91 на: 09 Септември 2015, 01:12:55 am »
Во принцип треба да го отвориш и казанчето за глицерин, за да не се створи притисок кога се враќа цилиндарот назад. По правила на нештата, како што реков, цилиндарот би требало да се врати и рачно без никаков проблем. Незнам како е кај пасат, никогаш до сега не сум имал прилика да менувам, но со сигурност знам дека постои специјална клешта за враќање на цилиндарот.
Штом истата постои, значи дека има случаи каде што враќањето оди тешко, како во твојот случај да речеме.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #92 на: 09 Септември 2015, 02:27:47 am »
Во принцип така е кај сите автомобили кои имаат дискови позади, и имаат рачна(паркинг) кочница која е вржана на истата шепа со ножната кочница. Кај тие возила има такво клипче кое се враќа назад со помош на притискање и вртење.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #93 на: 09 Септември 2015, 11:50:33 am »
Sale, ај шитни  го пежово.. на мене! Земи и на Габи Голф4 дизел од тие најјаките

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг:
« Одговори #94 на: 09 Септември 2015, 13:06:25 pm »
Дoнесен oд Немaчкa сo 147000 дизелче и женa, т.е. бaбa штo гo вoзелa? Вo сoстoјбa кaкo нoвa?
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #95 на: 08 Ноември 2015, 17:46:10 pm »
Еве и тука ке пишам, некогаш ако сум заборавил нешто да запишам си ја отварам темата и си фаќам белешка :)
Денеска убаво време, како измислено за да се поработи по дома околу колата.
На тапет беа гумите, односно нивна замена.
Извадени од најлони, спремени за претстојната зимска сезона.
Старите гуми вчера испрани заедно со колата кај Д&Б, извадени и спакувани во најлони за да ја дочекаат пролетта кога повторно ке бидат монтирани.
Еве како се одвиваше постапката на замена на сетот гуми.
:)
Демонтажа на старите:





Помошникот на дело:



Монтиран зимски сет со помош на помошникот :)
Нема лабаво, мора да се работи. Гумите светнати со МаФра, допумпани со 75% азот,21% кислород и останатите % разноразни честички, проверени, ставени раткапни, ставени везици, во гепек ланци, во казанче за брисачи Репсол средство до -13, спремни тип топ :) Уште снег да падне :) :) :)



Тркалата стегнати по правила и пропис со 90 Nm, а не додека да се слушне звук на квичкање како на времето што се правеше на стојадин :D :D :D





;)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #96 на: 08 Ноември 2015, 18:09:01 pm »
Kolku e razlikata od steganjeto po starski I so moment klucot ili nemas provereno?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #97 на: 08 Ноември 2015, 18:22:14 pm »
Зависи колку осет имаш на рака, али некаде околу 30 до 50 Nm,  па и повеќе.
Моите кога не можев да ги отштрафам сигурно беа преку 200 стегнати.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #98 на: 08 Ноември 2015, 18:36:40 pm »
Spored mene I moeto iskustvo strafovite najmnogu stradaat odnosno im gi ostetuvaat navojot vulkanizerite so nivnite pnevmatski pistoli.
Koga gi menuvav bandasite mi se skinaa 4 strafovi a pred toa site bea montirani na vulkanizer.
Na kamionite gi stegam so cevka od 2 metri I nikogas ne sum skinal ili ostetil straf ili muter (a klucevi mi se imaat iskrseno najmalku 2-3) bas poradi pnevmatskite pistoli...

Ne sum protiv zastafuvanje po propis ama I ona starskoto ne otstapuva mnogu (se razbira ako ne pretervas) pa podobro malku neka se postegnati odkolku da gledas trkala pred kola.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #99 на: 08 Ноември 2015, 18:48:12 pm »
Тркало ке видиш ако не си ги стегнал воопшто. Инаку пнеуматските пиштоли се смрт. Сите стегаат со нив на максимум. Реков дека сите тие имаат подесување со колку њутни да стегаат, ама нели, кој да ги подесува.
Секој штраф има граница до која може да поднесе одредено оптеретување. АКо го усукаш, исто како и да го нема. Наместо да дрши, може во било кој момент да се скине.
И јас порано не сум имал никогаш проблем да стегам со рака, али било умерено тоа стегање. Значи во тие граници :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.