Автор Тема: Peugeot 206 1.4i  (Прочитано 14840 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11744
  • Архитект
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #75 на: 03 Јуни 2015, 11:08:44 am »
Овие моите се?

;D

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
  • 69
Одг:
« Одговори #76 на: 03 Јуни 2015, 17:25:48 pm »
Не, мoите се, a ти aкo сaкaш ке ти учинaм зa дa дoбиеш
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
  • 69
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #77 на: 07 Септември 2015, 09:28:17 am »
Деновиве направени неколку тековни одржувања.
Беше заменете ламела, потисна и друк лагер, како и семеринзи, а воедно турено ново масло во менувачот. Промената направена во CityCar. Вграден оригинален сет од Пежо.
Заборавив да ја сликнам фактурата, но ако некого го интересира, не е проблем.

Меѓу другото заменети и предни плочки Ferodo SL, масло ARECA S3000 10w-40 и филтри MECA-Filter масло и воздух. За кабина Filtron.
Тековна километража 79850 км.



Еве го и сликовито прикажано процесот на менување на плочките. Можеби некому ке притреба за утре задутре. Менувањето е релативно едноставно, со тоа што на крајот треба да се стегне штрафот кој ја држи шепата со момент клуч и 3 кила.

Еве споредба на старите и новите плочки. Менување на време :D





И стегањето на шапата:



Количето спремно наредни 10к за возење.
 ;D
« Последно менување: 07 Септември 2015, 22:06:48 pm SaleSk »
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #78 на: 07 Септември 2015, 21:48:07 pm »
наздравје сервисче, мислеше на 3 кила нели :) 30 кила се стега централниот на зглобот :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
  • 69
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #79 на: 07 Септември 2015, 22:03:14 pm »
Точно така. 3 кила или 30 њутни.
Фала на исправка :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7852
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #80 на: 08 Септември 2015, 00:33:07 am »
Побогу зашто вака ја направиле шепата, да се стега со момент клуч. Луди се французиве.

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #81 на: 08 Септември 2015, 01:58:09 am »
^Во принцип кај сите возила треба да се стега со момент клуч и тркалата исто, сако што кај нас ниеден мајстор не го применува тоа.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7852
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #82 на: 08 Септември 2015, 02:34:26 am »
Мислев зашто шепата воопшто да има штраф.
Кај мене на пунтото полесно е да смениш плочки одколку да оштрафиш тркало.

А за стегањето со момент клуч си потполно во право.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
  • 69
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #83 на: 08 Септември 2015, 07:39:08 am »
Жиле, незнам што е комплицирано???
Имаш еден штраф, го одвртуваш и ја подигаш шапата нагоре. Плочките се менуваат полесно него мина на пенкало :D
Ги местиш плочките назад, ја спушташ шапата и го стегаш штрафот. Стегањето е по пропис. Си пишува со колку кила се стега и тоа е тоа.
Шапата мора да е стегната со штраф, како инаку би се држела??? Не разбирам што мислиш :D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #84 на: 08 Септември 2015, 19:25:24 pm »

На ова мисли :D Во принцип иста е маката.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7852
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #85 на: 08 Септември 2015, 19:55:19 pm »
Е сале баш на таа штифната мислам. На многу коли е тоа така решено. Али нормално е кај французиве малку да ги компликуваат работите, ако не ги компликуваат тогаш не е француз :-)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
  • 69
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #86 на: 08 Септември 2015, 21:25:00 pm »
Ништо не е компликувано. Одлично е решено :) Мене повеќе ми се допаѓа решението со штраф.
Со штифна ми е побезвезе. Треба избијач, чекан, лупање...Исто како кај Yugo и 101 на времето. Мораш обавезно да имаш чекич. :D :D :D
Ова е културна работа, прецизна. Кључ, гедорче, момент клуч....
:D :D :D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7852
  • Плинаш!!!
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #87 на: 09 Септември 2015, 00:10:08 am »
Чекич = Србски клуч без него ништо :D
Мала шала! :D

Отсутен Stefan995

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 107
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #88 на: 09 Септември 2015, 00:39:56 am »
На кој начин го враќаш цилиндарот назад? Имаш посебен клуч за тоа ?

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
  • 69
Одг: Peugeot 206 1.4i
« Одговори #89 на: 09 Септември 2015, 00:45:31 am »
Ако е се во ред, со благо притискање со прсти се враќа без проблем. Ако е запечен и ти требаат специјални клешти за враќање, ондак цилиндарот е запечен и има некој проблем. Најчесто скината гумичка, навлезена прашина и ѓубре итн итн. Па ке треба некоја интервенција секако.
Инаку можеш и со столарска стега да се послужиш ако немаш клешта, само треба внимателно да поставиш подлошка за да стегаш, а најчесто тоа е старата плочка.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.