Пошто доста збориме за тјунингот, како, каде и колку е погоден или исплатлив и тн., еве ни овде прилика да ги искажеме своите размислувања во однос на PERFORMANCE и STYLING TUNING-от. Значи ова се две посебни дебати, ама за да не се отвараат две посебни теми, замислата е да се спојат во една, како што би било и идеално, нели
OK, значи факат дека атмосферците не се исплатливи за тјунинг, односно дека турбо дизелите предњачат у оваа работа, НО дали е тоа секогаш така или има исклучоци?
Мое лично мислење е дека за перформанс тјунингот најпогоден е моторот од Опел 2.0 LET TURBO 16V, а стајлинг автомобилот Speedster. Еве ја и добитната комбинација:
technical specifications
eDisplacement
1998 cc
power
204 HP/5600 rpm
torque
280/2400 rpm
tax horsepower
11
cylinders
4 Ligne
EU emission
Euro 4
maximum speed
243 km/h
0 -100 km/h
5 sec
consumption combined
8 l/100 km
CO²
214 g/km
tank capacity
36 l
l / w / h (mm)
3786 / 1708 / 1117
weight
870 kg
Oвој мотор само со чип (цена 300 евра) би го добил ОТПРИЛИКА ова (према податоците од SM chiptuning):
power
250 HP/5700 rpm
torque
351/2200 rpm
ИЛИ со некои дополнителни хардверски модификации (цена 600 евра):
power
330 HP/5780 rpm
torque
449/2270 rpm Да напоменам дека идејата е да се тјунира возилото, а и натаму нормално да служи за секојдневна употреба - НЕ САМО ЗА ТРКИ !!!
Спидстерот го зедов како најинтересен Limited Edition, што не значи дека овој мотор стриктно таму би го вградил... Како и да е, тежи само 870 кг
Податоците што ќе ги изнесувате да бидат поткрепени со факти, линкови, слики, цени, појаснувања и сл., со цел да се долови моментот на реалност, а не све ова да изгледа како еден неостварлив сон
Незнам, еве јас ја фрлив коцката ...