Автор Тема: Најпогоден мотор и автомобил за тјунинг за нормална експлоатација  (Прочитано 11550 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
     Пошто доста збориме за тјунингот, како, каде и колку е погоден или исплатлив и тн., еве ни овде прилика да ги искажеме своите размислувања во однос на PERFORMANCE и STYLING TUNING-от. Значи ова се две посебни дебати, ама за да не се отвараат две посебни теми, замислата е да се спојат во една, како што би било и идеално, нели ;) OK, значи факат дека атмосферците не се исплатливи за тјунинг, односно дека турбо дизелите предњачат у оваа работа, НО дали е тоа секогаш така или има исклучоци?
     Мое лично мислење е дека за перформанс тјунингот најпогоден е моторот од Опел 2.0 LET TURBO 16V, а стајлинг автомобилот Speedster. Еве ја и добитната комбинација:

technical specifications

eDisplacement
    1998 cc
power
    204 HP/5600 rpm
torque
    280/2400 rpm
tax horsepower
    11
cylinders
    4 Ligne
EU emission
    Euro 4
maximum speed
    243 km/h
0 -100 km/h
    5 sec
consumption combined
    8 l/100 km
CO²
    214 g/km
tank capacity
    36 l
l / w / h (mm)
    3786 / 1708 / 1117
weight
    870 kg







Oвој мотор само со чип (цена 300 евра) би го добил ОТПРИЛИКА ова (према податоците од SM chiptuning):

power
    250 HP/5700 rpm
torque
    351/2200 rpm

ИЛИ со некои дополнителни хардверски модификации (цена 600 евра):

power
    330 HP/5780 rpm
torque
    449/2270 rpm
 

     Да напоменам дека идејата е да се тјунира возилото, а и натаму нормално да служи за секојдневна употреба - НЕ САМО ЗА ТРКИ !!!
     Спидстерот го зедов како најинтересен Limited Edition, што не значи дека овој мотор стриктно таму би го вградил... Како и да е, тежи само 870 кг :)
     Податоците што ќе ги изнесувате да бидат поткрепени со факти, линкови, слики, цени, појаснувања и сл., со цел да се долови моментот на реалност, а не све ова да изгледа како еден неостварлив сон :D
     Незнам, еве јас ја фрлив коцката ... ;)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Дефинитивно. Јас би одел на истиот мотор, но не со тело на спидстер. Не ми се свиѓа ниту е практичен. Би одел на ова тело.

Спуштено за 3 ипол сантима од стандард, може некој најдискретен бодикит и спојлерче. Во црна боја со хромирани лајсни, затемнети прозори и секако комплет бело-плаво осветлување. Полутркачки седишта мора да има со лумбална поддршка.

Моторот да се доведе на  300кс.

Сето тоа треба да кошта помалку од 10к евра. :)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Како ги спои секојдневна употреба и Speedster :) Во него не можеш да влезеш и излезеш нормално, а не па да се возиш секој ден.

Што се однесува до факти и докази за погоре кажаното, има видео како пцујам додека искачам, а за секојдневна вожња нека каже Куле впечатоци.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Хахаха повеќе мислев на моторот, пошто тука знаат многу да забегаат ;)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
една ваква и ништо друго

[датотека избришана од администраторот]
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Не гледам ништо... кој мотор има стандард, што предлагаш за тјунинг-колку се добива, пари ... ;)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
стандард е 1.5 со 101кс/115кс,на кој треба доста модификации за да дојдиш до поголема бројка на КС,али без проблем се става 2.2 од Хонда Акорд Тајп Р(2000+ година),кој има околу 210кс....е сега јас на овој мотор би изведил некои модификации да ја добијам бројката од околу 350-400кс и доста мие.....е сега сето ова кошта многу пари,али кефот се плаќа....одприлика 15.000евра
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Хмм интересно ... Ипак мислам дека до сеа Deni води во однос на (перформанси+стајлинг) х Ауто/цена :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Џиџи, зошто ти се 300 коњи за нормална експлоатација?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Хехе де бе брат, никад доста - онака за ќеиф :) Коа ти треба да повлече - ДА ПОВЛЕЧЕ ;) Плус знаеш како е, гладна кокошка - просо сонува :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Џиџи, зошто ти се 300 коњи за нормална експлоатација?
Многу таман бројка си е 300кс според мене. Ниту ќе троши превише, ниту бара некој посебен сервис. А има доволно сила да нема потреба да се гази скоро никогаш, само по желба на корисникот. 10л/100км очекувам.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Џиџи, зошто ти се 300 коњи за нормална експлоатација?
Многу таман бројка си е 300кс според мене. Ниту ќе троши превише, ниту бара некој посебен сервис. А има доволно сила да нема потреба да се гази скоро никогаш, само по желба на корисникот. 10л/100км очекувам.
e 10l/100km 300 konja ke ti potrosat .....malce tesko toa
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Џиџи, зошто ти се 300 коњи за нормална експлоатација?
Многу таман бројка си е 300кс според мене. Ниту ќе троши превише, ниту бара некој посебен сервис. А има доволно сила да нема потреба да се гази скоро никогаш, само по желба на корисникот. 10л/100км очекувам.
e 10l/100km 300 konja ke ti potrosat .....malce tesko toa
Стратро имс слично со 2хх коња, толку е нормална вожња. Со мерачење по малце 12л, таман.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17452
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Мислам дека неговиот е фабрика, не е ремапиран.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Мислам дека неговиот е фабрика, не е ремапиран.
Мислам значи постојам...