Значи колата ја однесов позади ПТТ кај Цеко ја виде колата ја наполни со фреон и виде дека предходнит Компресор Диши од некаде односно како што кажа тој бил дупнат или сум го удрил некаде најдов Половен Компресор му го однесов го извади мојот и на намонтира тој што му го однесов повторно ја наполнил со ФРЕОН и ми се јавија да одам да си ја земам колата била готова кога отидов ми каза Климата работи али Компресорот прави Уклучи Исклучи цело време додека Климата работи и ми кажа дека аводно Обртаите на моторот се мали и затоа Компресорот и правел така морале да се зголемат Обртаите<< отидов до неколку мајстори и не им беше логично да има проблеми Компресорот со обртаите на Моторот односно тоа немало никаква врска< ЧАРЕ!!!!
ако компресорот што си го земал, не е со сите, може така да прави... недоволно компресија вади, брзо прегрева и исклучува... или има затнати канали во него од икс причини, ке го прави истото...
ако дадеш гас, на повисоки обртаи, прави така или не?
во секој случај.. како што кажав... над притисок прави, а над притисок е дали од премногу фреон или затнат некој канал па прегрева, само тоа е... многу можно и компресорот да не е како што треба... сепак, половен е...
не ми одговори на прашањето ДАЛИ ДУВА ЛАДНО во кабината?