Onak druze seto ova sto mi go kazuvas e vo red ama koga Klimata raboti i Kompresorot pravi Ukluci Iskluci cela prednica zatresuva a pri voznja i mi secka cela kola i nervira.Dali ke treba da se zgolemat obrtaite kako sto rece majstorot kaj Ceko za da raboti najnormalno Kompresorot ili neznam drugo care deneska svrtev 5 majstori sto rabotat so klimi site razlicno kazuvaat stvarno mnogu nervira pri voznja i se osekja deka kolata zadrmuva koga Kompresorot pravi ukluci iskluci a na povisoki na pr na 2500 obrtai si raboti najnormalno.E sea ne mozam da letam po Skopjevo i da ja drzam na 2500 obrtai zaradi edna Klima.
јас се трудам да ти објаснам нешто... тебе те нервира, разбирам.. последно што можеш да направиш е уште еднаш, да идеш на проверка на ниво на фреон. тоа можеш да го направиш во дог секјурити. кажи им да ја прочитаат убаво спецификацијата на колата што ја пишува за колку фреон треба да има.. ке добиеш попуст затоа што си член на карклуб, а ке добиеш и фер однос, т.е. нема да ти измислат дека ти фали и да ти наплатат... ако се е во ред со климата, можно е да ти е преполнет системот.. ако ти увидат дека и нивото на фреон е ок, тогаш имаш следниве 2 опции:
1. навикни се дека така ке ти работи колата кога ке ти е пуштена климата, или
2. купи си нов компресор и следниот пат, такви работи не купувај половни...
половно се зима штоп, хауба, крило, гепек, шофершајбна итн итн... технички делови поготово такви потрошни материјали не... во животов половен дел не сум купил освен ако не сум имал избор да неможе да се најде, а за твоето пежо повеќе од сигурен сум дека може да се најде нов компресор и тоа на повеќе места...
што да ти кажам поише... на форум, на тема поставуваш прашање и очекуваш некој да ти каже како да си го решиш проблемот...
имај на ум дека ВОЗИШ ДИЗЕЛ ВОЗИЛО со 1.9 мотор, на кое не би требало да му претставува проблем вклучена клима... исто така не смее да сецка моторот никако, БЕЗ ОГЛЕД КОЛКАВО ОПТОВАРУВАЊЕ има истиот.. можно е само да осеќаш различно оптеретување на вклучи исклучи кога прави компресорот, но ти го пренесуваш како сецкање, а не е сецкање...
ако сепак е сецкање, тогаш треба и да си го провериш моторот што не е во ред со него и зашто сецка...
ако до 2500 обртаи компресорот прави исклучи-вклучи, а над тоа не, повеќе од сигурен сум дека со накачување на обртаите во лер НЕМА да се реши проблемот, освен ако некој не ти ги наштелува обртаите да ти бидат 2600 во лер.. тогаш дефинитивно нема да ти исклучува климата...
следно што ке ти ја посочам како можна опција е дека, многу е возможно, ако има некаков проблем компресорот, тешко да врти, па да ти го закочува до толку моторот што ти осеќаш сецкање, за брзо време ке го скине линискиот каиш...
последно што ке ти посочам е дека имаш расипан т.е. премногу осетлив ПРЕСОСТАТ, задолжен за мерење на притисок на фреон.. во некои возила ги има по 2, во некои возила еден со двојна функција... мери и исклучува и на превисок и на пренизок притисок...
топло ти препорачувам да идеш во дог секјурити, направи проверка за ниво на фреон, нека ја извакумираат климата, и наполнат колку што треба до пишаното ниво.. ни грам поише ни грам помалку... ке ти ги проверат и пресостатите (или еден ако е) и ке ти кажат дијагноза. ако и после тоа пак така ти прави, едноставно НАВИКНИ СЕ и чекај да видиш како ке се одвиваат работите понатака... а да.. и секогаш, ама СЕКОГАШ во вакви ситуации, пушти ја внатрешната перка во кабина на нај ладно и нај брзо да дува... помалку ке го осеќаш проблемот...