Автор Тема: Генерално за понов половен автомобил - Дали се исплати?  (Прочитано 7739 пати)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг:
« Одговори #15 на: 21 Јули 2015, 18:47:08 pm »
Нема веза фул или не, гледаме за 4000км колку и паѓа цената, а 4000 км се околу 2месеци вожња

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 289
Брат ти со овој буџет не знам што си го губиш уште времето тука со нас. Земи си што ти душа сака и ич не му се секирај. Имаш ти и за да ја купиш и одржуваш, не си ти за овде, без навреда...

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Ѕвони кај дечково, прашај дали е купен од Порше, сервис што како. :) Извади 19.000 евра кеш и свиркај си. :)

http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/2125328-VW-Passat-2-0--13-kako-od-salon

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5841
Добар опис

Цитат
Dzabe barate vakov e eden!

Отсутен DENDE - ARTEONED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5659
  • Formerly Lancered recently Arteoned!
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Site zbirat za toa deka nova kola brzo gubi cena, taka e.
Ali se lazete ako mislite deka i na polovna ne gubite.

Zasto?

Pa vkalkulirajte ja i sumata sto e platena kade sto e zamenet nekoj del koj ne bi se zamenil dokolku kolata e nova.
A neka.ne mi kazuva nikoj deka kaj kola so nad 150k km nisto ne se rasipuva, toa se prikazni za mali deca.
Znaci i na polovna se gubi pari ali neosetno :D

Jas bi na Octavia combi i ne bi razmisluval mnogu mnogu.
So taa cena se zema ubavo doterana.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5841
Според мене половна кола е за луѓе кои сакаат брзо да менуваат возила. На неколку месеци, купи продај шо се вика. Ако планираш колата да ја возиш повеќе години си се исплати нова па шо сака нека е. Нема споредба едноставно. А да купуваш нови коли и да ги продаваш нема смисла и е глупост, многу ќе изгубиш. Можеби повеќе се губи на нова за продажба, но доколку на половната си немал дефекти во спротивно не е така. А новата и да ја продаваш после 5-6-7 години да рече си изгубил да, ама си терал кејф тие години и јебига па и тоа се плаќа.
« Последно менување: 25 Јули 2015, 12:40:08 pm Allexxander »

Отсутен A4-B8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 544
Тој што има купено нова кола ќе убедува да купиш нова, тој што има купено половна ќе врти накај половна. За секој случај е различно, има некој не му е проблем да вози пониска класа кола под услов да е нова, додека има други на кои не им смета да возат повисока класа на возило, кое е половно по цена на ново од пониска класа...

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Ако се твои парите купи половна кола, ако плаќа татко ти - земи нова кола.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3134
On topic - се исплати.

Ако сакаш да добиеш највеќе за твоите пари (во случајов 20К) иди на понова половна. Тоа значи дека за тие пари би купил барем 1 класа погоре од она што би го купил на ново но значи и дека сервисот и деловите ќе се нешто поскапи. Ако мислиш дека можеш тоа да си го дозволиш иди на таа варијанта.

Лично но 10к не би дал за нова Шкода или Сеат а не па 20, лудост. За VW можда, за квази VW не.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Дадените примери во првиот пост кажуваат само едно, тоа што го изгубил првиот газда го добиваш ти. Се работи за автомобили кој на ново коштале над 40 000 ки и технолошки се на многу повисоко ниво од било кое ново ауто до 20 000 €. Негативна страна е што сервисите ќе коштаат 4-5 пати повеќе но луксузот си има цена.

Отсутен slavjanski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Секoјa кoлa си имa свoјa истoријa тaкa дa и двa денa кoлaтa дa јa имa некoј,и дa јa купиш пaк си купил пoлoвнa. Другo е кoгa ги дефлoрирaш ти нaјлoните и си првиoт штo јa вaди oд сaлoн стaртувaш дo 0 км и сo 0 дефекти.
Зaдoвoлствoтo кoштa пaри. Некoј земa кoлa сaмo зa oснoвнa пoтребa пa не му е прoблем дa е пoлoвнa сaмo дa не трoши мнoгу и сервиси дa не сaкa мнoгу. Али кoгa си oдделил пoјќе oд 10000 еврa вo случaјoв кaј тебе 20000 требa дa пoдрaзмислиш декa се рaбoти зa гoлемa сумa нa пaри. Вреднoстa нa пoлoвнa oд сaлoн стaрa 2 дo 3 гoдини немoже дa биде пoмaлa oд oкoлу 5 000 еврa нaјвеќе.
Кешoт врaце и прaвец вo сaлoните дa си oдбереш нoвo кoличе и вo следните 5 -6 гoдини ќе се изнaуживaш вo кoлa сo нaјнoвa технoлoгијa и никaкoв пoсериoзен дефект. Плус гaрaнции oвлaстен сервис oвa oнa...

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Среќна средина со татко ти ќе најдите.

Значи, си земате демо/тест возило од некој од главните импортери, со неколку илјади километри, не постаро од две години, со нула дефекти, а сеуште под гаранција.

Пример, не знам Шкода колку око ти држи, ама добра понуда:
Skoda Octavia RS 2.0 TDI 185HP

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Како човек што од блиску искусил и видел како се понашаат луѓе према демо-возила, не би препорачал набавка на такво возило.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3869
Zs? Na Busaviot meganot e test vozilo, a ako ne se lazam mislam deka on i prethodno imal pozitivni iskustva so test vozilo  ;D

Отсутен andrej_111

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 608
Се извинувам што ќе упаднам во муабетот, меѓутоа Октавијата е моја и сите километри и се направени од двајца - мене и татко ми. Не е класично демо возило, туку само е регистрирана како демо возило и се вози исклучиво за приватни потреби.
Aus Liebe Zum Automobil...