Автор Тема: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015  (Прочитано 83227 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг:
« Одговори #210 на: 17 Март 2016, 21:29:01 pm »
А да ставиш еден електролитски кондензатор пред камерата? Тој ќе ја одржи кратко време. Ама некаде после нејзиниот адаптер ќе треба за да не влече и колата од кондензаторот туку само камерата.

Нешто налик http://www.loging.mk/1202/174180/0/ShowProduct/Kondenzator
Рецимо за да одржи. Е сега незнам дали ти се гаси кажерата или се гаси адаптерот нејзин.

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #211 на: 18 Март 2016, 00:29:30 am »
eve go uredot
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00LN2BZL2?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_search_detailpage
`Does what it says on the box won't let your battery run out a have mine set to shut down when battery voltage gets to 11.8 volts and thats normally 2 days with camera recording constant.`
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #212 на: 18 Март 2016, 01:29:45 am »
Пробај директ камерата на клеми поврзана, и пали ... ако работи, тогаш е до уредот што кажав погоре. Ако и тогаш гаси .. барај алтернатива како на дени советот, или валјда преку батерија да иде, па да ја држи ОN додека немаш струја.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг:
« Одговори #213 на: 18 Март 2016, 07:18:18 am »
А кога ќе исклучи за колку време се пали? Или треба рачно да ја упалиш?

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #214 на: 18 Март 2016, 07:21:50 am »
Treba da se izvozat dobri dva/tri saati za da se vkluci kamerata sama. A od palenje na kola/gasenje na kamera posle naponot e konstantno 14.5+ za tie nekolku saati vozenje
Ne znam zaso ne se vkluci avtomatski stom se krene naponot nad 11.8V
Ovoj problem go nemav koga bese samo kamerata hardwired. Garminot i radarot gi stekavod koga kje zapalev kola.
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг:
« Одговори #215 на: 18 Март 2016, 08:42:39 am »
А колку ти е ударната струја на акумулаторот?

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #216 на: 18 Март 2016, 08:49:50 am »
А колку ти е ударната струја на акумулаторот?
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг:
« Одговори #218 на: 18 Март 2016, 10:40:19 am »
Јас би пробал со посилен акумулатор. Ако имаш некаде кај што продаваат да пробаш. Ама работата е што камерата ќе цица ден два. И ќе стигне акумулаторот на мирна кола до 12.3 волти рецимо. И пак на палење ќе падне под 11.8 и ќе се изгаси. Иако е поголем акумулаторот.

Проблемот јас го гледам искрено во уредов што не пали одма чим рипне напонот над 12v. Тука е заебанцијата според мене.
Пак ќе ти јави проблем во иднина иако сега може да го оправиш.

Ако вело време го цицаш додека стои ќе ти треба полнење на полнач минимум еднаш месечно или појак алтернатор... или да го исклучиш старт-стоп системот ако го имаш.

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #219 на: 18 Март 2016, 10:41:49 am »
info nekoj kolku baraat porsche za radio code posle otkacuvanje na akumulator?
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #220 на: 18 Март 2016, 13:13:14 pm »
300-400d min. Ако само вадиш клема нема да ти бара код. Ако праиш експеримент, Лонг прес пауер батон пред да гасиш струја, со тоа си го спремал за транспорт или исклучување и нема да бара код. Барем кај мене е така.

Според кажаното погоре, 99% ти е тоа релето. Земај го под рака, и кај електроничар, да разгледа шематски и верувам ке ти го реши проблемот.
Зајеби све тоа батерии алтернатори, чим запалиш секако скока напон кон 14.

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 873
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #221 на: 18 Март 2016, 18:50:43 pm »
Направив шема за како да си го средиш проблемот, пиши барем дали ти врши работа или не. Да не излезе за џабе цртав на пејнт. :)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг:
« Одговори #222 на: 18 Март 2016, 18:53:53 pm »
Не ти се покажува шемата.

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 873
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #223 на: 18 Март 2016, 20:34:24 pm »
Ја има на претходната страна. Тоа како дополнително коло + реле сум ставил на едната страна, мислев дека некој го составувал тука, а не дека е купечко. Така што, треба само релето од горната страна да се додаде и ќе ја напојува камерата кога ќе има колата контакт.

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #224 на: 18 Март 2016, 23:34:24 pm »
^ja sum vo singapur do 30ti. tek togas kje proveram:
uredot ima `monitor` funkcija koga ne se gasi vo nieden slucaj.edna vecer valjda kje izdrzi akumulatorot da ne se isprazni i da zapalam sabajle da vidam dali kje se izgasi kamerata. posle ova kje probuvam drugite opcii, a najverojatno kje napraam i asalna instalacija so `piggy back` osiguraci,da ne bidat goli zici zamotani okolu fabrickite osiguraci
tnx kako i da e.
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020