Автор Тема: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015  (Прочитано 83232 пати)

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #195 на: 13 Март 2016, 23:53:51 pm »
Bodyto ja secka strujata na palenje zatoa. Treba da najdis drug vod, da ne prai prekin, da ima nezavisno napojuvanje.

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #196 на: 13 Март 2016, 23:56:20 pm »
kamerata e vrzana na `always live` osigurac i zazemjiuvanje.
garminot i radarot se vrzani na osiguraci koi se `alive` samo so kontakt. tie mi trebaat samo dodeka sum vo kolata
kamerata mi treba da snima celo vreme,dodeka vozam i dodeka e izgasena i zaklucena kolata.
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1223
Одг:
« Одговори #197 на: 13 Март 2016, 23:58:32 pm »
Kazi kako ke se pokaze cobrata

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #198 на: 14 Март 2016, 00:02:40 am »
cobrata ja imam od letoto,dva pati me spasi,a vo bugarija pisti na 1,5 km pred cajkanite sto snimaat.
do pred mesec dena ja vklucuvav na cigaretta port samo koga idev na pat,sea e postojano vrzana bez da se gledaat kabli i nisto.
ti pokazuva brzina kompas,voltaza na akumulator, imas app za telefonot preku BT
za ovoj model stanuva zbor
http://www.cobra.com/products/spx/spx-7800bt
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #199 на: 14 Март 2016, 23:43:57 pm »
Sigurno always live dovodot ne e direkten od baterija. Ili pa na palenje, mnogu crpi i ti ja pagja strujata. Kaj mene xenonot bese direkt na baterija, so rele, pa na palenje pak seckase.

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #200 на: 14 Март 2016, 23:46:59 pm »
kje proverime i toa.tnx
edit.
zatoa i prasav,ako vlece mnogu pri palenje
dali ako stavam 68ah+ akumulator,kje se resi toa?
« Последно менување: 14 Март 2016, 23:57:37 pm lans »
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3847
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #201 на: 16 Март 2016, 14:05:59 pm »
Што акумулатор имаш сега, верувам посилен ти е од 68ah? Кај мене на 2.0 ТДИ без старт стоп беше 95ah фабричкиот.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #202 на: 16 Март 2016, 22:15:12 pm »

« Последно менување: 17 Март 2016, 00:06:58 am zeroSignal »
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен Alex.mkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 159
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #203 на: 17 Март 2016, 00:04:42 am »
Пробај паралелно да поврзеш уште еден акумлатор за  помош, и да ја запалиш да видиш дали проблемот е од падот на напонот на акумлаторот при старт? Види некој сетингс да не има на камерата да за исклучување при низок напон и ако не барајте главен довод на табалата со осигурувачи кој е и земај од него. На моето поло има слободни места на галавните осигурувачи на акумлатор што се па од таму си пуштав за некој екперименти :)

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #204 на: 17 Март 2016, 00:23:14 am »
kamerata ima ured-rele? sto go cuva akumulatorot od ostetuvanje. kamerata e napravena da raboti celo vreme,zatoa i staviv takov rele, za koga kje izmeri deka padnal naponot pod 11.8V,da ja iskluci kamerata za da ne go isprazni akumulatorot. bez toa rele, kamerata kje raboti dodeka ne crkne akumulatorot poso e vrzana na `always live` osigurac. druga opcija e da se vrze na osigurac sto e `live` na kontakt, kako upaljacite vo kolata. ama toa `defeat the purpose` a taa e da snima i koga e zaklucena i izgasena kolata za ako nekoj te udri dur si parkiran,da ima video zapis.
mene mi e cudno sto, raboti cela vecer na akumulator,znaci ne padnal naponot pod 11.8V
i sabajle stom ja zapalam, se gasi kamerata. moja pretpostavka e deka poso garminot i radarot mi se vrzani da se palat na kontakt,deka togas poso ima 3 uredi za napojuvanje, deka pagja naponot pri palenje.
ne sum 100% siguren sea,ama mislam deka od pocetok uredot-rele za kamerata ja vrzav na osiguracot od baterijata ili alarmot-always live.kje proveram stom se vratam vo mkd.
dali ako stavam polnac na akumulatorot i ja zapalam togas bi mozel da vidam dali e do padot na naponot pri palenje?
vakov polnac stanuva zbor
http://www.ctek.com/gb/en/chargers/MXS%205.0
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен Alex.mkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 159
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #205 на: 17 Март 2016, 00:45:18 am »
Како што гледам овај полнач има 5А моќност на полнење па ќе го појачаш при старт за толку, што е малку бидеќи на старт за задвижување на моторот (верглање) анласерот влече ненормални 200+Ампери при ладен старт. Најдобро е да пробаш со уште еден акумулатор за помош или со друг автомобил за помош паралено ќе го вршеш плус на плус а минус на минус

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 873
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #206 на: 17 Март 2016, 02:02:13 am »
Доколку ти е таква шемата со релето, тогаш стави уште едно реле, кое ќе вклучува напон на уредот кога ќе дадеш контакт. Значи калемот на релето врзи го со плусот на некој осигурач што вклучува на контакт.

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #207 на: 17 Март 2016, 05:28:21 am »
zoltata i crvenata zica se od `rele` za kamerata. crvenata e na battery/alarm, zoltata ne se sekjavam na sto ja staviv a ima i zazemjuvanje-crna na straf.
zatoa ima struja do `rele` celo vreme, dali od rele do kamera kje ima struja zavisi od toa dali e pod ili nad 11.8V momentalniot napon od akumulatorot.

gornoto i dolnoto zeleno `piggy back` se za garminot i radarot i se vrzani poednostavno samo crveno na `piggy back` a crno na straf.za ova kupiv dve zenski 12v priklucoci. po se izgleda kje treba da napravam `piggy back` i za zicite od kamerata,poso vaka se samo zamotani okolu osiguracite.

VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 873
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #208 на: 17 Март 2016, 13:13:43 pm »
Еве на што мислев. Изворот на 12 волти ќе го врзеш на некоја жица директно од акумулатор без осигурач, па ти дополнително ќе си ставиш осигурач на тоа коло. :)


Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
VW Passat 2.0TDI 150PS B8 2015
« Одговори #209 на: 17 Март 2016, 21:04:39 pm »
Pri palenje ti pagja naponot pod 11.8 i ti go gasi releto so toa i kamerata. Izadi go releto i probaj direkt bez nego. Drugo ne veruvam deka bi bilo.
Poz

Edit. Najdi rele so osetlivost/gasenje na 9v i probaj.