Било кое ЛЛ3 масло (кастрол, мобил, мотул) имаат горе-доле иста цена и можеби за 200-300 денари од литро поскапи од не ЛЛ3 масло со иста или слична градација. Тоа што во сервиси ставаат огромна маржа јебига. Јас можам да набавам оригинал 504/507 ЛЛ3 масло по 8-9 евра од литар а во официјален сервис истото ми го наплаќа 17 евра од литар. Овде 15 гледам по фактурава, така да секаде ребрат.
Него тoa peace of mind многу ме копка мене, ич не ми е јасно. Со таа логика, ако менувам масло на 10.000 ондак не е лошо да го сменам и на 7.000 и на 5.000 а воопшто не е лошо да го менувам на секое полнење гориво. Или по тврдењата на една легенда на форумов треба по работни часови да менуваме масло, санки ние трактори возиме, а тие што се ебавале инжинери, тимови, хемичари да направат масло со таква и таква спецификација се глупи и намерно сакаат да ни се заебе моторот ако менуваме масло како што они кажуваат.
Значи имаш тврдење од производител дека масла кои што исполнуваат таква и таква спецификација можат под одредени услови сервисниот интервал да им е на 30.000км. Во најлоши услови (еве да препоставиме нечист воздух, лошо гориво, возење само во град старт стоп, пуна гас цело време итн.) се намалува сервисниот интервал на 15.000км што нели прави смисла.
10.000км е ништо повеќе освен фрлање пари и полнење на туѓи џебови, каков пис оф мајнд
....евентуално ако се прави мала годишна километража би разбрал да се менува филтерот за воздух и кабина почесто а не според километража.