Автор Тема: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit  (Прочитано 136727 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #60 на: 15 Јули 2015, 13:22:04 pm »
Барем да ги синхронизирале стартовите, вака што...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #61 на: 15 Јули 2015, 13:23:20 pm »
Вака само крајното време глеј го.


.. и смеј се.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #62 на: 15 Јули 2015, 13:29:34 pm »
2:41 vs 2:43.. Вкалкулирана е разликата при старт?

И да, као што спомнаа.. Ко да ме споредуеш мене со Иџе. Јачај се слободно.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #63 на: 15 Јули 2015, 13:49:47 pm »
...driven by Jim Mero...a GM engineer , not a professional driver.

https://www.linkedin.com/pub/jim-mero/90/457/889







Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #64 на: 15 Јули 2015, 13:55:46 pm »
He was a professional  driver in his early years, now he's  a Corvette  Engineer. Jim Mero has the record for all Corvette times at the Nürburgring.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #65 на: 15 Јули 2015, 14:00:05 pm »
Абе готово..Шумахер вода да му носи.

Next subject:


 ;D
« Последно менување: 15 Јули 2015, 14:09:16 pm Stratro »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #66 на: 19 Јули 2015, 18:43:35 pm »











« Последно менување: 19 Јули 2015, 20:30:09 pm Fic_CC »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #67 на: 21 Јули 2015, 14:32:45 pm »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #68 на: 29 Јули 2015, 15:29:44 pm »


Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #69 на: 29 Јули 2015, 19:50:37 pm »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #70 на: 30 Јули 2015, 12:20:26 pm »




Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #71 на: 30 Јули 2015, 12:49:23 pm »
Сосе спојлеров?

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #72 на: 30 Јули 2015, 13:06:39 pm »
На штрафче е тој, ќе го смениме одма.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #73 на: 30 Јули 2015, 13:36:34 pm »
Одличен е спојлерот.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Porsche über alles
« Одговори #74 на: 30 Јули 2015, 19:23:07 pm »
Porsche 911 Carrera RSR Turbo 2.1: the first monster

To help the development of the new 911 Turbo ahead of its launch for the 1975 model year though, Porsche wanted to prove the abilities of a turbocharged 911 in competition. To do so, they created this: the Porsche 911 Carrera RSR Turbo 2.1.

Designed to the FIA’s Group 5 rules, the car would have to race against bespoke sports prototypes from the likes of Matra and Ferrari. This wasn’t unfamiliar territory for Porsche though.

The year before, the Martini-liveried factory 2.8 RSRs were extensively modified with a wider rear track, huge ‘Mary Stuart’ ducktail wings, centrelock wheels and 3.0-litre engines, forcing them to race among the prototype ranks for the majority of the 1973 season.



911 Carrera RSR Turbo 2.1 (‘R13’, the chassis used to finish second at the 1974 24 Hours of Le Mans).























http://www.total911.com/porsche-911-carrera-rsr-turbo-2-1-the-first-monster/