Кај се врзува модулот!?? Кој ти го направи тука? Дај детали многу ми треба
Јас го направив сам, следев упУтство
Една жица е на +, една на - (директно на акумулатор), па има две жици за секој фар, секоја се поврзува на плусот на дугачките, треба пред тоа да се провери која жица во конекторот е за дугачките, кај мене на едниот фар е поврзано само дека се поврзани двата фара, има еден кабел кога ќе пуштиш позициони да се угасат дугачките и тоа се проверува кој кабел е на конекторот, каблите до фарот ги пресеков пред конекторот и со клемички ги додадот каблите од модулот, фали уште кабелот кој треба да се поврзе на контакт за да не светат цело време и кога е угасена колата нели
јас земал плусот од пепељарата не ми се сечеа тие што влегуваат во компјутерот, а пепељарата и така не се користи, додадов и осигурач на плусот, на тој од контакт нели иде преку упаљачот па не ставив. Ми фали уште копче да ставам за да можам да го угасам кога сакам.
Е сеа зезнато е што кај мене сијаличката за дугачки трепка на табла, нели лед е па нема доволно волтажа па си трепка.
Монтажата е лесна освен тој кабелот за контакт ама се средува, за што треба тука сум.
Кај мене на Голфот фабрички е така.. И што знам, некако не ми се свиѓа како изгледа. Мада почнувам и јас да ги користам DRL-ата наместо кратките преку ден.
Јас го ставив модулот дека сите можни сијалички светат преку ден, а нели потребни се само предните, приметив и дека сега потрошувачката е 0.5 додека работи во место од претходно 0.7