Автор Тема: Релиабилност на BMW E60 и E92  (Прочитано 26042 пати)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: Релиабилност на BMW E60 и E92
« Одговори #15 на: 04 Јуни 2015, 15:36:07 pm »
И кола што иде 9 сек до 100 е трома едвај оди.....?

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Релиабилност на BMW E60 и E92
« Одговори #16 на: 04 Јуни 2015, 16:22:01 pm »
БМВ серија 3 (Е90/92) - 2.0
БМВ серија 5 (Е60) - 3.0

Ова е непишано правило. Не заебавајте, БМВ 5ка со 2.0 моторче.. за таа кола, 2.0 е моторче :) За 3ка е измислено.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Релиабилност на BMW E60 и E92
« Одговори #17 на: 04 Јуни 2015, 16:31:42 pm »
3000 дизел е измислен мотор во секоја шасија :)

До сеа немам слушнато лоши муабети од никој во било која шасија. Од X5, Range Rover, Е46, E60 секаде се покажал како добар избор.

Не знам за потрошувачка. Мене ми кажуваат трошел 8 литра со рачен менувач, што е ништо за 3000 кубика кола. 1.9 трошат толку ако ги стискаш.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Релиабилност на BMW E60 и E92
« Одговори #18 на: 04 Јуни 2015, 16:34:41 pm »
bmw e39 3.0 дизел мануелец фејслифт градска од 9 до 11 литри, проверено и по борд и по полнење
No turbo, no fun :)

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг:
« Одговори #19 на: 04 Јуни 2015, 17:32:50 pm »
Темaтa е зa издржливoст, oстaвете пoтрoшувaчкa. Кaжете нештo зa DPF, DMF, турбини.

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Релиабилност на BMW E60 и E92
« Одговори #20 на: 04 Јуни 2015, 19:37:01 pm »
Бензинец еднашка се заебав што земав E46 и никад веќе. И се расипува повеќе и не иде и троши. Единствено зошто земав бензинец Е46 е бидејќи нејќев да ми тропа цела кола, али пак сега и новите дизели се помирни со поголема изолација така да 330D или 530D сакам. Повеќе накај 330D идам бидејќи сум по купе многу повеќе, не сум фамилиарен човек и не возам многу луѓе а сакам да ми е широко напред.

Така да 330D E92 гледам моментално

Е сега како стои менувачот на ова возило. Автоматикот издржлив е? Исто така дали E92 страда од DPF како што има проблеми со 5ката.

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: Релиабилност на BMW E60 и E92
« Одговори #21 на: 04 Јуни 2015, 19:55:46 pm »
што мотор ти беше 46ката?
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Релиабилност на BMW E60 и E92
« Одговори #22 на: 04 Јуни 2015, 20:24:46 pm »
што мотор ти беше 46ката?

N42 318i
Прв газда сум на колата, татко ми ја купи од салон во 2004. Нема 80к, почна се да црка се на нејзе, милион глупи сензори и ставале, ланецот 3 пати го праев, сите можни сензори ги сменив, (следниве делови не знам како се викаат на македонски) VANOS +гумици, Valvetronic Eccentric Sensor, Valvetronic Shaft Position Sensor, OIL Breather, Headgasket . И после сето тоа да зимам наследник на N42 т.е N45/N46 (На 320i) никад. Убаво му викаа на татко ми 320/330d на времето да земе, јас сега не ја правам истата грешка

Така да послаби мотори не, ниту бензинци. 330D/530D е sweetspot, 335d пак е многу појако и има две турбини (дупол проблем за во иднина :D)

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: Релиабилност на BMW E60 и E92
« Одговори #23 на: 04 Јуни 2015, 20:31:06 pm »
Исто така треба да го избегниш N47 како мотор:

The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Релиабилност на BMW E60 и E92
« Одговори #24 на: 04 Јуни 2015, 21:27:30 pm »
Сакаш да ти е широко, а ја гледаш помалата кола? Does not compute.
« Последно менување: 05 Јуни 2015, 00:53:47 am DarthJe5us »

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: Релиабилност на BMW E60 и E92
« Одговори #25 на: 05 Јуни 2015, 00:14:14 am »
30d ти е прав избор, додека 35д е истиот само со турбинче плус :)
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Релиабилност на BMW E60 и E92
« Одговори #26 на: 05 Јуни 2015, 00:34:12 am »
Сакаш да ти е широко, а ја гледаш помала кола? Does not compute.
Syntax Error:  Како е 3 серија мала кола? Таман е али купе уште повеќе таман. 5 ката пак е поголема фамилиарна

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Релиабилност на BMW E60 и E92
« Одговори #27 на: 05 Јуни 2015, 08:14:01 am »
E90 пред E60 во секое време. Крис Бенгл треба доживотно казни да плаќа за таков дизајн на BMW ко` што е Е60.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #28 на: 05 Јуни 2015, 08:17:36 am »
Леле Симо што кажа сега, ова ни на развигорче форум не би се кажало.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Релиабилност на BMW E60 и E92
« Одговори #29 на: 05 Јуни 2015, 10:02:08 am »
Да потркепам со мислења на релевантни луѓе, може и они пишувале за „развигорче“, не би знаел: http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Bangle#Design_philosophy

Цитат
Bangle's successor as chief designer Adrian van Hooydonk has shepherded succeeding generations of BMW nameplates into the evolutionary phase of design while also reincorporating traditional BMW cues such as L-styled taillights and a strong family resemblance; for instance the contrast between the E60 and F10 iterations of the 5 Series

Цитат
Peer comments

    J Mays, Ford's chief creative officer, dislikes Bangle's designs, but admits Bangle has been significant in reshaping modern cars.[1]
    Marc Newson, an industrial designer and car enthusiast, described Bangle's BMW Z4 as having been designed with a machete.[18]
    Patrick le Quément, chief designer at Renault, said: "[Bangle is] certainly the most talked about designer. His designs have a great deal of presence, and they're well proportioned. He's been highly influential. My only concern is his use of concave surfaces: they're hollow shapes and lack that tightly muscled look I feel helps design."[1]
    Martin Smith, head of design for Ford of Europe, describes Bangle as an instigator of the trend toward "surface entertainment" in cars; the Ford Iosis bears some resemblance to Bangle-styled BMWs but it was not criticized as much as Bangle's designs.[1]
    Dr Klaus Draeger, BMW AG's Board Member for Development, said: "Christopher Bangle has had a lasting impact on the identity of BMW Group's brands. His contribution to the company's success has been decisive, and together with his teams he has mapped out a clear and aesthetic route into the future,"[19]
    Robert Cumberford, former GM designer and Design Editor for Automobile, wrote in 2004 that Bangle is "a man with the courage of his convictions and of solid character, and he is worthy of our admiration for that alone." [20]

Ако малку ги следиш од порано BMW ентузијастите, ќе знаеш дека дизајните на Крис Бенгл не се многу омилени меѓу нив. Едно време и петиции потпишуваа против Бенгл.

Цитат
Time magazine named the E65 as one of the 50 Worst Cars of All Time for its rear end styling and iDrive functionality, while there were several online petitions pressing BMW to sack Bangle.

И E90 е под капата на Бенгл, ама веќе се гледа „напредок“ и „слушање“ на критичките гласови, така да според мене, дизајнерски е 3 пати подоборо изведено ауто од најружната серија 5, во историјата на BMW.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.