Автор Тема: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995  (Прочитано 13802 пати)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7794
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #15 на: 31 Мај 2015, 14:02:07 pm »
Не, прв пат слушам.

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995
« Одговори #16 на: 31 Мај 2015, 14:06:35 pm »
И јас за едните и другите прв пат слушнав. :D Мада сега разгледував по сајтовиве од продавнициве и гледав кој брендови ги држат и што нудат истите брендови, па да поднаучи човек нешто.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7794
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #17 на: 31 Мај 2015, 14:07:47 pm »
Точно точно и јас сега листав да видам по нет :-)

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995
« Одговори #18 на: 31 Мај 2015, 14:11:13 pm »
Ај со здравје да ја возиш и овде :)

Си треба саглам полирање си треба. Штета што волку страда ова црвенава боја.

Него коа ќе частиш? :D

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995
« Одговори #19 на: 31 Мај 2015, 14:15:16 pm »
Фала фала. Јбг тоа е. Иначе фелицијава е прва боја, само возачката страна, двете врати, предното крило и десниот стуб над полумесецот е фарбано, наводно нешто гребана, ова она и само таа е највеке го има изгубено сјајот. За удар не ми се верува пошто средишниот стуб ја има оригиналната боја како од останатиот дел. Можно е да си добие полирање, ке видиме понатаму, плус како ке идат и убедувањата на домашен план.

За частење, па што чекаш, знаеш кај живеам. ;D

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995
« Одговори #20 на: 31 Мај 2015, 14:21:47 pm »
Шо да ти честитам, ти честитав веќе... хехех
Удри и едно полирање....


Раткапните ако ти ги снема, кај мене ти се!!! Се изнабарав раткапни и не најдов... хех
А навлака имаш иста ко мојата на воланот...

п.с. 165ки носи? Оти многу височка ми стои?
Патем за сите фелицијаџии... за на плин наштеловајте вентили 0.15 со 0.20....  Да видите шо е промена на снага и потрошња (на позитивно, нормално...)
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995
« Одговори #21 на: 31 Мај 2015, 14:27:29 pm »
Фала и тука. Во упатството овие се препорачани димензии:
165/70 13
175/60 13
175/65 13
175/60 14

А моментално носи 175/70 13. И да релативно височки гуми се, мада имаат добра шара, предните ми се Нексен олсизн со 4 годишни времиња на нив има ознака, а задните ми беа некоја чудна марка, неможам да ги запамтам, ама зимски се тие.

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995
« Одговори #22 на: 31 Мај 2015, 14:45:37 pm »
165 70 се стандард за LX, пошто се со тесни бандаши... така да 175 70 се малкуцка повисочки отколку што е дозволено...
Такви се кај мене назад ... и да ти кажам поисполнето ми стојат калниците отколу со 165...
Ништо страшно...  само прај некоја ситна разлика што ти отчитува 100, а уствари возиш 103 на сат...
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995
« Одговори #23 на: 31 Мај 2015, 14:58:40 pm »
Честито Фило, сериозно си решил да ја стегнеш.

Доста цврсто возило но невероватен потрошач и ептен осетливо на корозија ..

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995
« Одговори #24 на: 31 Мај 2015, 15:07:54 pm »
Оти бе сите викате дека е потрошач, ко јас вадам 8 плин в град? Тоа е топ за кола стара 20 години...
Која потрошња ја знаете вие за овие??
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5653
Одг: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995
« Одговори #25 на: 31 Мај 2015, 16:02:25 pm »
Zborev preeska so komsija a i od nekoj prethodni soznanija felicija so normalna gradska voznja e okolu 9-10l plin taka da ovie brojki sto gi izvadivte se nekako previsoki..
Nesto ne vi e vo red

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995
« Одговори #26 на: 31 Мај 2015, 16:12:14 pm »
Честито Фило, сериозно си решил да ја стегнеш.

Доста цврсто возило но невероватен потрошач и ептен осетливо на корозија ..

Искрено да ти кажам, доле цело подвозје нигде нема корозија, се е коска здраво и затоа одма ја земавме без многу мислење.
Иначе за потрошувачката, ко што вика Влатче ~10 литри плин е сосема ок.

Иначе најверојатно раштелуван е плинот, а има и 2 причини за тоа.
Како што кажав, свекиците имаат поминато преку 50 000, а во упатството пишува на 30 000 да се менуваат, а штом е на плин ке биде уште побрзо, сигурно до 20 000 би терале.
Од друга страна филтерот за воздух ми е катран црн и додека ми работи во лер, позади низ ауспух се осека мирис на плин. Купив нов филтер, го ставив и колава ич немаше снага, во трета брзина гас до крај, не иде повеке од 50. Го вратив назад катран црниот филтер, колава влече топ.
Башка бев кај мајстор за плин да ми смени позади мерачот на боцата со мултивентил пошто со стариот не проага на атест и кога му ја кажав состојбата, ми рече смени и свекици, смени филтерот и донеси ја да го прештелувам плинот, затоа не ти работи со нов филтер.

165 70 се стандард за LX, пошто се со тесни бандаши... така да 175 70 се малкуцка повисочки отколку што е дозволено...
Такви се кај мене назад ... и да ти кажам поисполнето ми стојат калниците отколу со 165...
Ништо страшно...  само прај некоја ситна разлика што ти отчитува 100, а уствари возиш 103 на сат...

Јок, километражата повеке ми покажува него реалната и со вакви високи гуми. Возев 60, а на ГПС 57 ми покажуваше. Мада во апликацијата треба да нагодам податоци за ширина, должина и тежина на возило, нареден пат ке го направам тоа и ке измерам.


ЕДИТ: Никако да најдам упатство за карбураторот и неговиот начин на функционирање. Кога отвора второто грло, дали е механички или пак вакуумски. Кога ја возам, за нормално возење низ град, не ја стискам педалата за гас ни до пола, одма си повлекува, стигам нешто над 50 и одма 5-та ставам и со врвот на педалата за гас притисната си одржува 60 км/ч. И може со доста ниски вртежи да се вози, на факултетот на паркинг со 4-та возам ;D
« Последно менување: 31 Мај 2015, 16:19:26 pm FiLo »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995
« Одговори #27 на: 31 Мај 2015, 16:19:31 pm »
Абе јас сега видов дека уствари тазе ви е количево! Со среќа да си го возите, одличен избор сте направиле. Брат ми имаше иста ваква, Rally Red мислам дека се викаше бојата.

Со малку внимание, може и визуелно значително да ја подобриш. Едно (макар и во домашни услови) полирање и префарбај ги капаците од бандажите сребрени (иако се нудеа и црни и сребрени), и одма ќе изгледа барем 10 години понова.

Со среќа да си ја возиш, одлично и издржливо количе си купил!

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995
« Одговори #28 на: 31 Мај 2015, 16:22:52 pm »
Е фала. За капаците не ми смета, изгледот ми е сосема ок, стандард верзија. Нормално да се има пари нешто алуминиумско бандавче да се стави барем 1 бројче поголемо нема да е на одмет, али не е страшно.
За полирање штознам, не сум работел тоа, досега сум средил само 2 бандажи за опелот и тоа аматерско средување, за чистење ги исчистив, ама фарбањето после со обична четка и боја за 70 денари обична од продавница.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: Шкода Фелиција 1.3 LX 1995
« Одговори #29 на: 31 Мај 2015, 16:44:37 pm »
Тешко со домашно полирање, аматерски... Оксидиран е лакот скоро секаде така да треба професионалец да ја  среди како што треба.