Гласање

Германско ауто или Јапанско ауто

Германско
38 (52.1%)
Јапанско
35 (47.9%)

Вкупно гласови: 73

Автор Тема: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D  (Прочитано 76560 пати)

Отсутен Lancerka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 303
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #225 на: 04 Ноември 2011, 18:45:26 pm »
.
« Последно менување: 29 Март 2013, 03:58:16 am Lancerka »

Отсутен Lancerka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 303
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #226 на: 04 Ноември 2011, 19:12:55 pm »
.
« Последно менување: 29 Март 2013, 03:59:07 am Lancerka »

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #227 на: 04 Ноември 2011, 20:07:10 pm »
Иста им е класата, различна им е изведбата. Едните се хеч другите се седан.

Точно, иста им е класата (Компактна класа) само изведбата им е различна.
Затоа ако правиме споредба, тогаш треба Голфот да се споредува со Лансер Спортбек бидејќи се Хечбеци, а Лансер Седан треба да се споредува со Џета бидејќи се Седани.
Ја мислам дека се` додека им е класата иста, без разлика на изведбата се` е споредливо :) И квалитет и пространост за патници и динамика,  и за дополнителна опрема, па дури и за цена (хеч 3 врати е 300-400е поефтин од тој со 5, овој е 300-400 поефтин од седан, а овоој пак 300-400е поефтин од караван). Најголемата разлика е во гепекот и тоа е тоа :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Lancerka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 303
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #228 на: 04 Ноември 2011, 21:13:41 pm »
.
« Последно менување: 29 Март 2013, 03:59:28 am Lancerka »

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #229 на: 04 Ноември 2011, 21:54:01 pm »

И не секогаш Хечбекот кој што е со 3 врати е поевтин од оној со 5 врати, има исклучоци како на пример Меган, Астра ... кај овие автомобили 3 вратните избедби се поскапи отколку 5 вратните изведби.

Навистина точно! Иако јас го сметам тоа за тренди qрчење (извини на израз) на производителите (или дилерите, треба да се провери). 5 врати имаат повеќе механика и електроника (брави, прозори итн.) и од тој аспект заслужуваат да бидат платени. Исто и просторот што го добиваш во гепек со седан или караван.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #230 на: 04 Ноември 2011, 22:07:50 pm »

И не секогаш Хечбекот кој што е со 3 врати е поевтин од оној со 5 врати, има исклучоци како на пример Меган, Астра ... кај овие автомобили 3 вратните избедби се поскапи отколку 5 вратните изведби.

Навистина точно! Иако јас го сметам тоа за тренди qрчење (извини на израз) на производителите (или дилерите, треба да се провери). 5 врати имаат повеќе механика и електроника (брави, прозори итн.) и од тој аспект заслужуваат да бидат платени. Исто и просторот што го добиваш во гепек со седан или караван.

Логикава ти е демек маица М треба да е 500 денари а маица L да е 600... Глупости. Ајде сега таа со три врати има предни седишта со механизам и поголеми шарки за вратите зашто се поголеми и потешки... Стопати посекси се и логично е да се поскапи Меганот, Ц4 итн.

Отсутен Lancerka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 303
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #231 на: 04 Ноември 2011, 22:19:30 pm »
.
« Последно менување: 29 Март 2013, 04:00:17 am Lancerka »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #232 на: 04 Ноември 2011, 22:20:33 pm »
Астрата со три врати НЕ е поскапа - иста е цената!

Отсутен Lancerka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 303
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #233 на: 04 Ноември 2011, 22:26:49 pm »
.
« Последно менување: 29 Март 2013, 04:00:35 am Lancerka »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #234 на: 04 Ноември 2011, 22:28:13 pm »
Се согласувам со Лансерка  :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #235 на: 05 Ноември 2011, 00:20:48 am »
Навистина точно! Иако јас го сметам тоа за тренди qрчење (извини на израз) на производителите (или дилерите, треба да се провери). 5 врати имаат повеќе механика и електроника (брави, прозори итн.) и од тој аспект заслужуваат да бидат платени. Исто и просторот што го добиваш во гепек со седан или караван.

Ама изгледот не е ист  :)
Меган со 3 врати и Меган со 5 врати исто е ?
Астра со 3 врати и Астра со 5 врати исто е ?

Некои автомобили многу поубаво изгледаат во 3 вратните изведби, и затоа изгледот треба да се плати.

Лично мене Меганот со 5 врати ми е ептем обичен и секојдневен автомобил, не ми има оставено некој посебен впечаток, али затоа Меганот со 3 врати изгледа прекрасно ... разликата во надворешниот изглед е огромна.
Истото се случува и со Астра.

Је, јее знам за изгледот, Возам стило со 3 врати, она со 5 не би го ни погледнал.  Иако не се согласувам за меганот, таму sport tourer-от ми е најбољи :)
Како и да е, да се вратиме на основниот момент: Класата е иста, споредбите се (најчесто) прават по класи, а не по изведби. Изведбата ти е нешто што доаѓа како екстра опција : Аха, имаш Лансер хеч, ама немаш лансер со 3 врати и немаш лансер ван - минус во  однос на голф :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Lancerka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 303
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #236 на: 05 Ноември 2011, 04:45:25 am »
.
« Последно менување: 29 Март 2013, 03:57:27 am Lancerka »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #237 на: 05 Ноември 2011, 05:44:37 am »
Је, јее знам за изгледот, Возам стило со 3 врати, она со 5 не би го ни погледнал.  Иако не се согласувам за меганот, таму sport tourer-от ми е најбољи :)
Како и да е, да се вратиме на основниот момент: Класата е иста, споредбите се (најчесто) прават по класи, а не по изведби. Изведбата ти е нешто што доаѓа како екстра опција : Аха, имаш Лансер хеч, ама немаш лансер со 3 врати и немаш лансер ван - минус во  однос на голф :)

Grand Tour е кај Renault, Sport Tourer колку шо ми текнуе, е кај Opel :)

Абе ако гледаш вака... Колку од Голфовите што си ги видел на улица се со 3 врати, а колку се со 5? Онака, груб процент? Според мене, добар дел од купувачите на Голф, ја доплаќаат сумата за +2 врати, така да, не знам колку е Голфот во предност тука... Исто така, непостоењето на Лансер ван не го гледам како минус во однос на Голф (Варијант), пошто секако, ако кај нас некој купува компактен караван, Голфот не е баш во најтесниот избор, што поради цена, што поради други ствари.

П.С. Голф нема своја варијанта на „ЕВО“  ::)

The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3463
Одг: Германски версус Јапонски возила на к
« Одговори #238 на: 05 Ноември 2011, 09:36:32 am »
П.С. Голф нема своја варијанта на „ЕВО“  ::)

Голф нема варијанта на ЕВО но затоа има: Голф ГТИ, Голф Р32 и Голф Р  :)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #239 на: 05 Ноември 2011, 09:40:17 am »
Је, јее знам за изгледот, Возам стило со 3 врати, она со 5 не би го ни погледнал.  Иако не се согласувам за меганот, таму sport tourer-от ми е најбољи :)
Како и да е, да се вратиме на основниот момент: Класата е иста, споредбите се (најчесто) прават по класи, а не по изведби. Изведбата ти е нешто што доаѓа како екстра опција : Аха, имаш Лансер хеч, ама немаш лансер со 3 врати и немаш лансер ван - минус во  однос на голф :)

Grand Tour е кај Renault, Sport Tourer колку шо ми текнуе, е кај Opel :)


I stand corrected.

Цитат

Абе ако гледаш вака... Колку од Голфовите што си ги видел на улица се со 3 врати, а колку се со 5? Онака, груб процент? Според мене, добар дел од купувачите на Голф, ја доплаќаат сумата за +2 врати, така да, не знам колку е Голфот во предност тука... Исто така, непостоењето на Лансер ван не го гледам како минус во однос на Голф (Варијант), пошто секако, ако кај нас некој купува компактен караван, Голфот не е баш во најтесниот избор, што поради цена, што поради други ствари.

Муабетот е ако јас многу сакам Лансер (не дека сакам, ама теоретски...) ама сакам караван! Пошто сум степал три деца на брзинка (не дека сум, ама теоретски...) и? Шо праиме?! Ќе мора да си купам Субару Форестер... :D  

Изборот е намален, јас тоа многу им го замерам на жабарине.. Браво нема ни со 3 ни со 4 ни караван. Глобаллно гледано за тој модел, тоа е катрастрофално!

Цитат
П.С. Голф нема своја варијанта на „ЕВО“  ::)
Тука не се мешам, пошто не сум љубител на германските нити на јапонските возила, нек` си вадат очи самите ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.