Гласање

Германско ауто или Јапанско ауто

Германско
38 (52.1%)
Јапанско
35 (47.9%)

Вкупно гласови: 73

Автор Тема: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D  (Прочитано 76558 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #240 на: 05 Ноември 2011, 10:36:48 am »
Астрата со три врати НЕ е поскапа - иста е цената!

Сега не е поскапа бидејќи е стар модел ( збориме за Astra H ) и више не се произведува и затоа цените сега им се исти, што се вели прават чистка на лагерот, али затоа на времето кога искочија Астрата со 3 врати (ГТЦ) беше поскапа од Астрата со 5 врати.

100% сум сигурна дека пред 2-3 години Астра со 3 врати беше поскапа од онаа со 5 врати.

Кога ќе стигне новата Астра ( J ) со 3 врати на македонскиот пазар ќе видиш дека ќе биде поскапа во однос на онаа со 5 врати.

Никогаш не била поскапа, напротив, може да била 500 евра поефтина. Ја купував Астра Н во 2008 и тогаш цените им беа исти. Како и да е - ПОСКАПА НЕ БИЛА НИКАД.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #241 на: 05 Ноември 2011, 14:03:44 pm »
@Prcot: Убаво што ги има, ама не би рекол дека се баш конкуренција ;)

@Carrier166: Комплетно го разбирам муабетот и знам што сака авторот да каже, и се согласувам со тоа :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начи
« Одговори #242 на: 05 Ноември 2011, 14:26:25 pm »
Neznam sto ste zapnale za lanser i golf, sporedete go lanserot so nesto kako Astra sedan ili uste poubavo fokus sedan. A moze i so obicnite modeli kako fokusot osnoven, sega e iskocen i e skap, ama ke poeftini naskoro.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2705
  • Слобода или смрт
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #243 на: 05 Ноември 2011, 17:08:50 pm »
Астрата со три врати НЕ е поскапа - иста е цената!

Сега не е поскапа бидејќи е стар модел ( збориме за Astra H ) и више не се произведува и затоа цените сега им се исти, што се вели прават чистка на лагерот, али затоа на времето кога искочија Астрата со 3 врати (ГТЦ) беше поскапа од Астрата со 5 врати.

100% сум сигурна дека пред 2-3 години Астра со 3 врати беше поскапа од онаа со 5 врати.

Кога ќе стигне новата Астра ( J ) со 3 врати на македонскиот пазар ќе видиш дека ќе биде поскапа во однос на онаа со 5 врати.

Никогаш не била поскапа, напротив, може да била 500 евра поефтина. Ја купував Астра Н во 2008 и тогаш цените им беа исти. Како и да е - ПОСКАПА НЕ БИЛА НИКАД.

Оваа астра беше поефтина од онаа со 5 врати??


Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #244 на: 05 Ноември 2011, 18:06:48 pm »
Беше иста цена со таа со 5 врати (2008 год.), сеа го барам ценовникот - го чував некаде... Може и да ја провериш информацијата во било кој од салоните !!! Ја одбрав со 5 врати, а брат ми со 3 . А што ве чуди мене стварно не ми е јасно ??? Треба да е поскапа од таа со 5 врати, кога кај сите други треба да доплатиш ?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #245 на: 31 Јануари 2012, 18:51:46 pm »
Not a valid youtube URL

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #246 на: 31 Јануари 2012, 18:53:31 pm »
Добар старт! Ова за Стратро поклонче. :)

Манта, манта, манта... Све ми се Манта кад видим те...

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #247 на: 31 Јануари 2012, 19:48:04 pm »
Без двоумење-DEUTSCHE AUTO!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #248 на: 31 Јануари 2012, 19:52:13 pm »
Lugje da se razbereme VW do 2000/2001 godina pravese solidni motori (dizeli) a za benzinci ne stanuva ni zbor. Plin na VW benzinec MPI i MI ima problemi so elektroniikata ECU... Dizelite se edni od podobrite. Daleku pobezproblemni. 2.0 tdi BKP motor da ne ste pomislile da zemate ni vo son. Ama se vgraduva na B6 Passat a ne vo Golf taka da ke si menjate dizni redovno (edna e 700 EUR ! Piezo dizni na Siemens = shit), duri imam procitano za toa vo nekoj service bulletin.
Inaku poslednite salam dizeli za kaj nas se neprikosnovenite roto pumpni motori TDI 90KS (1Z) Golf 3, Audi, Vento... Toa e motorot.
2.0 si patat i od pukanje glavi, pa mesanje voda i antifreeze (Ova go ima i kaj Skoda)..
1.4 Benzincite vo VW Golf IV si imaat plasticni zatezaci na rebrastiot i patat od tenki masleni magistrali taka da so neredovna promivka na motorot brzo istiot ispusta dusa... Zatoa i se eftini. Vrvat i po 400000 - 500000Km ama ne se reliable...
1.9 TD si pati od poblemi so sajbnite na rebrast kais na radilicata - moze da dojde do defaziranje na palenjeto i posle ventili vo klipovi itn...
1.6 Golf IV si patat hronicno od menjacite, znae da gi izbie nitnite na diferencijal i posle nov menjac...
FSI motorite se odlicni, TSI isto taka (samo uste da ne im se turbinite potrosen materijal)
Toyota failures vo motori ima i toa:

1.6 i 1.8 (Corola) fino lepo germanski motor - se menuva na 80000 Blokot na motorot (karikite Kobelsmit)... Toj motor si trosi maslo kako nikoj.
1.4 top motor na Toyota, 1.0 odlicen (mislam deka e so Bosch elektronika)....

Mercedes S350 TD .. znae da si pregee i posle toa frlaj motor. Pregrean dizel podobro da odi na otpad otkolku da se remontira. Problemi so elektronika (ova e 1995-96 godina modeli)..
Mercedes E klasa - 200D, 220D Lucas pumpa za gorivo = dosta problemi
karoserijata posle 7-8 godini si pocnuva da korodira :(
CDI - Problemi so dizni, posebno ako trebna da se izbijat (moze taka da zapecat i posle pocnuvaat makite)

Opel na primer 1.0 motorite (Suzuki tehnologija + Germanska Elektronika eden kup problemi so elektronikata, 1.2 isto, 1.4 16V super motori, 1.6 odlicni 1.8 isto taka.. Dizelite 1.7 isuzu super, 1.7TD isuzu super, 1.5 D znae da si pregree, 2.0 DTI pumpata si e potrosen materijal, CDTI diznite i elektronikata.

Japoncite se definitivno odlicni. No oni nisto ne izmisluvaat. Kopiraat i praat kopija podobra od originalot.
Toa bilo i ke bide sekogas. Za elektronika se neprikosnoveni. Ama dojde li vreme da se smeni nekoj senzor ili ne daj boze limarija - cenata e mnogu solena. Kolite vo consumer class im se konfekcija ama vrsat rabota.

Do 2000 germanec, posle 2000 Japonec.. Toa e vistinata. Mada denes i Korejcite imaat super motori no i dobri ceni.

Lexus e sam vrv

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16710
  • Keep it 100
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #249 на: 31 Јануари 2012, 20:41:58 pm »
Not a valid youtube URL

Само шасијата е германска на Мантата

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #250 на: 31 Јануари 2012, 22:37:14 pm »
Бугар од каде ти се тебе овие информации?
Интересно е тоа „знае да прегрее“. Епа кој мотор не знае? И warp core на Enterprise знае да прегрее :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #251 на: 01 Февруари 2012, 08:25:03 am »
Nadoloplnuvanje: 1.0 motorite vo Opel se GM motori, ne se Suzuki, ne delat tehnologija so Suzuki.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #252 на: 01 Февруари 2012, 09:03:44 am »
nadopolnuvanje okolu problemot so menjacite na Golfovite, ne se na 1.6 motorite tuku na 1.4i  i 1.9sdi...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #253 на: 01 Февруари 2012, 09:08:22 am »
a ова за 1.4 за кој 1.4  важи од 90 до денес сигурно се направени модификации....

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #254 на: 01 Февруари 2012, 10:07:59 am »
1.0 motorite se vo princip Suzuki. Veruvaj go imam sretnato toa. 1.4 kaj Golf IV ne pati tolku od menjaci kolku 1.6 zasto diferencijalot e nitnuvan ! I strada posle 100000Km generalno no ne kaj site serii na menjaci taka da treba da se gleda i toa, zavisi i od nacinot na vozenjeto najmnogu. 1.9 SDI vo Polo ima problem so menjacite (onie so lostovi poradi tecenje na maslo od semeringot na biracot) ama i poradi faktot sto NIKOJ NE MENUVA MASLO VO MENUVAC i zatoa stradaat isto e i za Golf IV 1,9SDi. Drugi problemi generalno nema. Masloto vo menuvacite ne e za potcenuvanje zasto e spomnato vo servisnite knigi deka se MENUVA ! Motorite na VAG baraat maslo prilagodeno po 505.00 i 505.01 (do 2001 mislam bese) posle ima drugi. Zatoa treba da se stava propisno ulje... dobro ordzuvanje i nema problemi.