Lugje da se razbereme VW do 2000/2001 godina pravese solidni motori (dizeli) a za benzinci ne stanuva ni zbor. Plin na VW benzinec MPI i MI ima problemi so elektroniikata ECU... Dizelite se edni od podobrite. Daleku pobezproblemni. 2.0 tdi BKP motor da ne ste pomislile da zemate ni vo son. Ama se vgraduva na B6 Passat a ne vo Golf taka da ke si menjate dizni redovno (edna e 700 EUR ! Piezo dizni na Siemens = shit), duri imam procitano za toa vo nekoj service bulletin.
Inaku poslednite salam dizeli za kaj nas se neprikosnovenite roto pumpni motori TDI 90KS (1Z) Golf 3, Audi, Vento... Toa e motorot.
2.0 si patat i od pukanje glavi, pa mesanje voda i antifreeze (Ova go ima i kaj Skoda)..
1.4 Benzincite vo VW Golf IV si imaat plasticni zatezaci na rebrastiot i patat od tenki masleni magistrali taka da so neredovna promivka na motorot brzo istiot ispusta dusa... Zatoa i se eftini. Vrvat i po 400000 - 500000Km ama ne se reliable...
1.9 TD si pati od poblemi so sajbnite na rebrast kais na radilicata - moze da dojde do defaziranje na palenjeto i posle ventili vo klipovi itn...
1.6 Golf IV si patat hronicno od menjacite, znae da gi izbie nitnite na diferencijal i posle nov menjac...
FSI motorite se odlicni, TSI isto taka (samo uste da ne im se turbinite potrosen materijal)
Toyota failures vo motori ima i toa:
1.6 i 1.8 (Corola) fino lepo germanski motor - se menuva na 80000 Blokot na motorot (karikite Kobelsmit)... Toj motor si trosi maslo kako nikoj.
1.4 top motor na Toyota, 1.0 odlicen (mislam deka e so Bosch elektronika)....
Mercedes S350 TD .. znae da si pregee i posle toa frlaj motor. Pregrean dizel podobro da odi na otpad otkolku da se remontira. Problemi so elektronika (ova e 1995-96 godina modeli)..
Mercedes E klasa - 200D, 220D Lucas pumpa za gorivo = dosta problemi
karoserijata posle 7-8 godini si pocnuva da korodira
CDI - Problemi so dizni, posebno ako trebna da se izbijat (moze taka da zapecat i posle pocnuvaat makite)
Opel na primer 1.0 motorite (Suzuki tehnologija + Germanska Elektronika eden kup problemi so elektronikata, 1.2 isto, 1.4 16V super motori, 1.6 odlicni 1.8 isto taka.. Dizelite 1.7 isuzu super, 1.7TD isuzu super, 1.5 D znae da si pregree, 2.0 DTI pumpata si e potrosen materijal, CDTI diznite i elektronikata.
Japoncite se definitivno odlicni. No oni nisto ne izmisluvaat. Kopiraat i praat kopija podobra od originalot.
Toa bilo i ke bide sekogas. Za elektronika se neprikosnoveni. Ama dojde li vreme da se smeni nekoj senzor ili ne daj boze limarija - cenata e mnogu solena. Kolite vo consumer class im se konfekcija ama vrsat rabota.
Do 2000 germanec, posle 2000 Japonec.. Toa e vistinata. Mada denes i Korejcite imaat super motori no i dobri ceni.
Lexus e sam vrv