мислам дека го турив негдe линкот веке, ама еве и тука... чисто да се долови ефектот на квалитетната вожња на волво-во... да напоменам дека поради непријатни дешавки во фамилијата моја, (по 3 недели боледување во болница лежење, ми почина стариот ама во србија ебате бељата) па во последниве 40 дена одприлика секој 2 ден сум до ниш и назад и вансериски до белград двапати,а во меѓувреме си терам се остало и тука и по грциите и бугариите... сакав да кажам дека ова на линкот подоле е стандард возење по автопат за цело време, со 4 души у кола и пун гепек ствари и пошто ми пукна од возење и онака, да стигнам што побрзо кај што сум тргнал... да беше некое друго возило, до сега сигурно ке му се ебнеше и мотор и се.... нејќам да набројувам кои и како за да не се навреди некој, ама убав дел од “лепотаните и лепушкастите“ возила нема да го издржат овој начин на возење...
Е ЗАТОА СЕ ПРЕПИШМАНИВ со продавањето на колава.. дискутираме со самоил (експерт за волво) и он ми вика кратко и јасно... овој тип мотор (како и на секое волво) фабрички е проектиран и засилен т.е. е направен за со турбини и вожњи да ги трпи без проблем до 250 на саат... твоето го возиш без турбина, не му ставиле едноставно и моторот како таков може да издржи цел резервоар со пуна гас до доле па и 5 резервоари да ги потрошиш со пуна гас до доле и нема да му биде ама баш ништо... воопшто не е оптеретен моторот иако држиш педала до доле или скоро до доле... и има логика... не за џабе рекле, шведски челик е нај добар челик во цела земјина топка... пази гарација на челикот од 40 години дека нема да дојде до замор или оштетување...
а да...јас имам чергиче и тоа доста дебело па неможе до доле да се стиска на гаста.. намерно го турив, за да не се изотепам негде