Jas iskreno ne veruvam deka pricinata e plinot. Bar ne od moe iskustvo. Vozam Lada 110 koja poveke od 8 godini i preku 80.000km se vozi na plin, a poslednite 3-4 godini isklucivo na plin! (izvadena e ben. pumpa)
Za toa vreme kola e cesto gazena. E sega, ne sum isprobuval na max brzina da vozam cel saat, ali pr. niz skopjevo moze da kazam deka dusha i e izvadena so najdolem del papuca do kraj. Istoto vazi i za na otvoreno, samo sto na ramno ja imam sterano 2 pati. Na pocetok koga bese taze namesten plinot na relacija Tetovo-Skopje stignav do 160 (max e 170 po katalog), no bev so majkami i sestra mi vo kola i se ukluci alarmot vednas :-/. Letovo na vrakanje od Kokino, od kluckata sto e kaj Nagoricane, pa se do vlez na Skopje kontaktno ja vozev 170, na negde 4100-4200 vrtezi.
Plus, za golem del od vremeto od koga e staven plinot, poradi toa sto od plinot znaat da e slucuvaat detonacii nadvor od motor, se prnja MAF sensorot i dava gresni informacii, i poveke od 5-6 godini se vozi so otkacen senzor, t.e. smesa koja sto nikoj ne znae dali e bogata, siromasna ili sto ti ja znam. Taka da, ako bese do plinot koj znae kolku pati ke tebase da menjam ventili za ova vreme.
No ete, drug motor pa moze i drugi uslovi, pa moze i tao da ima nekakva vrska. No tesko veruvam deka Ladinive ventili se poizdrzlivi od tie na Alfata. Kako i da e, se nadevam deka ke doznaes tocno sto e pricinata (ili nizata na pricini) poradi koja e nastanat defektot, ako nisto drugo barem i ti a i drugite da znaat na sto da pazat.