Автор Тема: Mercedes E290td W210  (Прочитано 31226 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #30 на: 25 Септември 2011, 20:31:29 pm »
Добре дојде Аце. Супер ти е аутото, само се разочарав кога прочитав за корозијата. Ништо страшно, се прави.
Едно прашање до сите: која ви е логиката на муабетот дека 220 има помал мотор и се мачи а 290 има поголем мотор и помалку се мачи и затоа помалку троши. Ајде малце потсетете се од механика, конверзија на енергии, ефикасност на моторот и така натаму. НЕМА ШАНСИ 290 да троши помалку од 220 под било кој режим на работа ни теоретски ни практично.
Него не се замарајте со таа тема. Ова возило не е предвидено да троши малку туку да нуди многу.
Фаланга,ме изненадуваш...исто е Рено Лагуна со 1.6 и 2.0 мотор.....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #31 на: 25 Септември 2011, 20:39:01 pm »
не сум прв газда од германија е земен, тогаш е увезен во мк 2001/2002 несум сигурен, иначе е 5 клипа, 97'. За годината има солиден интериер и не е толку едноставен како 124ка. немам добри слики од ентериерот ќе го сликам барем по мое е мн поелегантен од многу Е класи во кој сум влегол. Кожни седишта, возачко седиште со регулација на воздух, немат едно едино парче ефтина пластика, како што е со многу понови коли во коии сум влегол. За потрошувачката мислам дека немат потреба повеќе да се коментират, торшит онолку колку што ја возиш :D јас во тој поглед сум задоволен и то е то
значи горе долу бев во право за годината и регистрацијата....со ентериерот ме свати погрешно,не е целосно ист со 124,туку 70% маската е иста како кај 124-та,материјалите не мора да ги споменуваш сепак е Мерцедес.....
п.с не се нервирај , да не ти дојдам таму ќе видиш убаво :D ;D ;D ;D ;D

Отсутен ace_ohrid

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #32 на: 25 Септември 2011, 20:41:27 pm »
не сум прв газда од германија е земен, тогаш е увезен во мк 2001/2002 несум сигурен, иначе е 5 клипа, 97'. За годината има солиден интериер и не е толку едноставен како 124ка. немам добри слики од ентериерот ќе го сликам барем по мое е мн поелегантен од многу Е класи во кој сум влегол. Кожни седишта, возачко седиште со регулација на воздух, немат едно едино парче ефтина пластика, како што е со многу понови коли во коии сум влегол. За потрошувачката мислам дека немат потреба повеќе да се коментират, торшит онолку колку што ја возиш :D јас во тој поглед сум задоволен и то е то
значи горе долу бев во право за годината и регистрацијата....со ентериерот ме свати погрешно,не е целосно ист со 124,туку 70% маската е иста како кај 124-та,материјалите не мора да ги споменуваш сепак е Мерцедес.....
п.с не се нервирај ;) :D

Ма ич не се нервирам, уживај ;)
pedal to the metal

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #33 на: 25 Септември 2011, 20:42:59 pm »
не сум прв газда од германија е земен, тогаш е увезен во мк 2001/2002 несум сигурен, иначе е 5 клипа, 97'. За годината има солиден интериер и не е толку едноставен како 124ка. немам добри слики од ентериерот ќе го сликам барем по мое е мн поелегантен од многу Е класи во кој сум влегол. Кожни седишта, возачко седиште со регулација на воздух, немат едно едино парче ефтина пластика, како што е со многу понови коли во коии сум влегол. За потрошувачката мислам дека немат потреба повеќе да се коментират, торшит онолку колку што ја возиш :D јас во тој поглед сум задоволен и то е то
значи горе долу бев во право за годината и регистрацијата....со ентериерот ме свати погрешно,не е целосно ист со 124,туку 70% маската е иста како кај 124-та,материјалите не мора да ги споменуваш сепак е Мерцедес.....
п.с не се нервирај ;) :D

Ма ич не се нервирам, уживај ;)
Така е мајсторе . ! :D
И не го слушај овој Мечето , тој не е салам !! ;D

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #34 на: 25 Септември 2011, 20:46:15 pm »
Добре дојде Аце. Супер ти е аутото, само се разочарав кога прочитав за корозијата. Ништо страшно, се прави.
Едно прашање до сите: која ви е логиката на муабетот дека 220 има помал мотор и се мачи а 290 има поголем мотор и помалку се мачи и затоа помалку троши. Ајде малце потсетете се од механика, конверзија на енергии, ефикасност на моторот и така натаму. НЕМА ШАНСИ 290 да троши помалку од 220 под било кој режим на работа ни теоретски ни практично.
Него не се замарајте со таа тема. Ова возило не е предвидено да троши малку туку да нуди многу.

Фаланга кога ќе возиш со 220ката на угорница со 4та на 3000 вртежи ќе потроши повеќе одколку со 290ката турбо дизел на 2000 вртежи во 5та и колата воопшто не ја осеќаш дека се мачи истото ова важи и за претекнување за на надолнина и двата не трошат така да направиси математика самиот ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #35 на: 25 Септември 2011, 20:52:06 pm »
Stig, gresis. Odnosno ne e sigurno dokazano deka si vo pravo so drugi zborovi.
Bitno e kolku brzo vozis na ugornicata i dali e toa so konstantna brzina. Posle se presmetuva kolku sila treba za da se odrzuva brzinata.
E sega ako treba ista sila vo dvata slucaevi i ako motorite se so ista efikasnost togas ke potrosi isto i so 290 i so 220. Arno ama 290 e pogolem potezok, dodava masa na kolata i ako e isto efikasen togas ke potrosi poveke gorivo. Nema beganje od ova pravilo.

Vo ovoj slucaj sto ne vidov na pocetokot e sto 290-kata imala turbo. Turboto ja zgolemuva efikasnosta na motorot. Za kolku tocno ne znam. Sto znaci vo slucajov mozno e i isto da trosat a mozno e i pomalku da potrosi so 290+turbo. Zavisi.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #36 на: 25 Септември 2011, 20:53:47 pm »
Фаланга,ме изненадуваш...исто е Рено Лагуна со 1.6 и 2.0 мотор.....
A?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #37 на: 25 Септември 2011, 20:54:43 pm »
Фаланга,ме изненадуваш...исто е Рено Лагуна со 1.6 и 2.0 мотор.....
A?
па според тебе која троши повеќе....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #38 на: 25 Септември 2011, 20:56:38 pm »
Pri ist rezim na vozenje 1,6 trosi pomalku.

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #39 на: 25 Септември 2011, 20:57:48 pm »
Pri ist rezim na vozenje 1,6 trosi pomalku.
+1
Нормално !

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #40 на: 25 Септември 2011, 20:58:55 pm »
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #41 на: 25 Септември 2011, 21:03:28 pm »
Stig, gresis. Odnosno ne e sigurno dokazano deka si vo pravo so drugi zborovi.
Bitno e kolku brzo vozis na ugornicata i dali e toa so konstantna brzina. Posle se presmetuva kolku sila treba za da se odrzuva brzinata.
E sega ako treba ista sila vo dvata slucaevi i ako motorite se so ista efikasnost togas ke potrosi isto i so 290 i so 220. Arno ama 290 e pogolem potezok, dodava masa na kolata i ako e isto efikasen togas ke potrosi poveke gorivo. Nema beganje od ova pravilo.

Vo ovoj slucaj sto ne vidov na pocetokot e sto 290-kata imala turbo. Turboto ja zgolemuva efikasnosta na motorot. Za kolku tocno ne znam. Sto znaci vo slucajov mozno e i isto da trosat a mozno e i pomalku da potrosi so 290+turbo. Zavisi.

Да ти кажам право не сум сигурен дали ќе потроши помалку 290ката ама сигурно на угорница ќе работи под дупло помалку вртежи и со многу помалку газење на педалата за гас ќе претекнува, имам направено еден тест на 400 километри со 1.9 SDI  и  1.9TDI  СДИ-то беше 68 коња потроши малку повеќе од ТДИ-то со 131кс моето мислење беше дека вториов на отворено ќе е поголем потрошувач арно ама со литар литар ипол имаше пониска потрошивачка а додека во град трошеа исто тди-то дури малку повеќе пошто не доаѓа низ град до израз неговиот вртежен момент од 310њм.

Да не му ја запустиме темата на дечкото добар ти е мерцедесот имав 6 месеци C220 CDI 2003 и можам да кажам дека поговорката мерцедес си е мерцедес е 1000 посто точна треба да го поседуваш за да се увериш во неговите квалитети џабе е некој кога ќе ти кажува колку неговиот мерцедес е добар ќе си помислиш дека е фалбаџија поздрав

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #42 на: 25 Септември 2011, 21:10:26 pm »
Pri ist rezim na vozenje 1,6 trosi isto.

Epa ne e taka :)
2.0 motorot e potezok, i e potrebno poveke gorivo za da se pridvizi samiot motor. Potoa sledi menuvacot koj isto taka e poglomazen. 2,0 ke potrosi poveke od 1,6. :)

Inaku zosto se proizveduvaat pomali motori?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #43 на: 25 Септември 2011, 21:14:00 pm »
Pri ist rezim na vozenje 1,6 trosi isto.

Epa ne e taka :)
2.0 motorot e potezok, i e potrebno poveke gorivo za da se pridvizi samiot motor. Potoa sledi menuvacot koj isto taka e poglomazen. 2,0 ke potrosi poveke od 1,6. :)

Inaku zosto se proizveduvaat pomali motori?
Фаланга,ова е последен пост на оваа тема,во Темата на пријателот од Охрида.....помали мотори се произведуваат заради подостапни цени на купувачите.....2.0 е потежок,али со комплетната тежина полесно се носи,а 1.6 ке се мачи,не е огромна,поточно не е ни голема разликата во КГ меѓу 2.0 и 1.6 во тежината
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #44 на: 25 Септември 2011, 21:16:06 pm »
OK, da ne trueme. Drug pat ke prodolzime