Автор Тема: Mercedes E290td W210  (Прочитано 31212 пати)

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #15 на: 25 Септември 2011, 16:28:49 pm »
Кај мене фати корозија кај полумесеците само . Овој мерцедес има убав ентериер :)

Отсутен ace_ohrid

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #16 на: 25 Септември 2011, 16:30:00 pm »
Со еден резервоар од 65 литри врвам добри 750км дури и повеќе ама ете да речиме дека се толку.
(65/750)*100=8,6

ете дај му уш некој литар 9.5 нека се со то што пак ке напомнам 80% возам низ град.
220ката можно е да трошит појке зошто имат послаб мотор без турбо и појќе се мачит, а аутоматикот од вујкоти стајму уш 2 литри на овие 9,5 мој.
Недобивам ништо ако те лажам
pedal to the metal

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #17 на: 25 Септември 2011, 16:31:42 pm »
ентериерот е убаво распределен како и кај секој Мерцедес,само мене не ми се бендисува тоа што ентериерот е ист како кај w124,190-та....е сега ти возиш кола понов модел од 124-та,а се осекаш како да возиш 124-ка.....тоа мие малку бедно,али во главно е добро...која година е овај 96/97 ???
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #18 на: 25 Септември 2011, 16:32:46 pm »
2900 кубика , 6 клипа , тешка каросерија , турбо дизел и да троши толку . Ама чим така викаш ок нека е така .
Е220 кај мене трошеше 10 градска .

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #19 на: 25 Септември 2011, 16:37:31 pm »
2900 кубика , 6 клипа , тешка каросерија , турбо дизел и да троши толку . Ама чим така викаш ок нека е така .
Е220 кај мене трошеше 10 градска .
е 220 се мачи,а е290 е друга приказна
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9194
  • Аstra la vista baby !
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #20 на: 25 Септември 2011, 16:38:49 pm »
ентериерот е убаво распределен како и кај секој Мерцедес,само мене не ми се бендисува тоа што ентериерот е ист како кај w124,190-та....е сега ти возиш кола понов модел од 124-та,а се осекаш како да возиш 124-ка.....тоа мие малку бедно,али во главно е добро...која година е овај 96/97 ???

+1

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #21 на: 25 Септември 2011, 16:41:18 pm »
2900 кубика , 6 клипа , тешка каросерија , турбо дизел и да троши толку . Ама чим така викаш ок нека е така .
Е220 кај мене трошеше 10 градска .
е 220 се мачи,а е290 е друга приказна
Мечето има чичко ми е290 97ма ТД троши 13-14 градска , знам дека е220 се мачи спор е троши и тн , ама е290 не ме убедува никој дека троши 9 , сепак е мотор од 2900цм 6 цл и е гломазна и тешка кола !

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #22 на: 25 Септември 2011, 16:41:51 pm »
Аце, прв газда си му ?

Гледам бар според регистрацијата BU, одговара на годината на производство.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #23 на: 25 Септември 2011, 16:45:14 pm »
Аце, прв газда си му ?

Гледам бар според регистрацијата BU, одговара на годината на производство.
kuore Охрид а и Битола се далеку далеку помали градови од Скопје(знаеш и самиот) ;D ;D ;D,така да регистрациите во овие градови не се исто како и Скопје,поточно во Битола Бу се ставаа околу 2000/2001....барем така мислам,можеби грешам
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен ace_ohrid

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #24 на: 25 Септември 2011, 19:15:42 pm »
не сум прв газда од германија е земен, тогаш е увезен во мк 2001/2002 несум сигурен, иначе е 5 клипа, 97'. За годината има солиден интериер и не е толку едноставен како 124ка. немам добри слики од ентериерот ќе го сликам барем по мое е мн поелегантен од многу Е класи во кој сум влегол. Кожни седишта, возачко седиште со регулација на воздух, немат едно едино парче ефтина пластика, како што е со многу понови коли во коии сум влегол. За потрошувачката мислам дека немат потреба повеќе да се коментират, торшит онолку колку што ја возиш :D јас во тој поглед сум задоволен и то е то
pedal to the metal

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #25 на: 25 Септември 2011, 19:27:58 pm »
Добре дојде Аце. Супер ти е аутото, само се разочарав кога прочитав за корозијата. Ништо страшно, се прави.
Едно прашање до сите: која ви е логиката на муабетот дека 220 има помал мотор и се мачи а 290 има поголем мотор и помалку се мачи и затоа помалку троши. Ајде малце потсетете се од механика, конверзија на енергии, ефикасност на моторот и така натаму. НЕМА ШАНСИ 290 да троши помалку од 220 под било кој режим на работа ни теоретски ни практично.
Него не се замарајте со таа тема. Ова возило не е предвидено да троши малку туку да нуди многу.

Отсутен ace_ohrid

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #26 на: 25 Септември 2011, 20:00:53 pm »
220 има помал обртен момент на повисоки вртежи, што значит ке требат да го возиш со малку појке гас. Турбината ја намалуват доста потрошувачката, носит повеќе воздух во клиповите, а волуменот на цилиндарот е тој што значит доколку додајш нешто, нешто ќе требат да одземиш, во случајов гориво и така со помалку гориво прајт исти или посилен потисок. како што спомнав погоре моментално имам проблем со луфтмасерот и турбото моментално не уклучуват и со тоа порасна потрошувачката, а возам со од прилика некој 90-100кс.
На крај краишта како што викаш не е возило праено за да трошит малце, мада јас сум задоволен имам Yugo и трошит мн појќе од мерцедесов, така да и да го трошит тие 14 литри пак би бил задоволен :D
« Последно менување: 25 Септември 2011, 20:03:58 pm ace_ohrid »
pedal to the metal

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #27 на: 25 Септември 2011, 20:04:52 pm »
2.9 TD 5цилиндри неуморлив мотор од мерцедес .. покажан ... потрошња смешна за аутово значи .. нема шо да се лажиме, убава 290 има вредност, а и има причина за тоа, ширум е познато за тој мотор, исто како за 3.0д на бмв :)

Отсутен ace_ohrid

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #28 на: 25 Септември 2011, 20:11:44 pm »
Engine
Engine location   front along
Fuel   diesel
Fuel supply system   High Pressure Injection
Max power   70 kW (95 HP) at 5000 rpm
Max torque   150 N·m at 3100 rpm

Engine design, number of cyls   linear 4
Displacement   2155 cc
Bore   89 mm
Stroke   92 mm
Cam design   DOHC
Valves per cyl   4
Total number of valves   16
Compression ratio   19.5 : 1

еве тоа што зборував 220ка имат Max torque   150 N·m at 3100 rpm  додека 290 300Nm na 1800 вртежи
« Последно менување: 25 Септември 2011, 20:14:30 pm ace_ohrid »
pedal to the metal

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #29 на: 25 Септември 2011, 20:30:46 pm »
не сум прв газда од германија е земен, тогаш е увезен во мк 2001/2002 несум сигурен, иначе е 5 клипа, 97'. За годината има солиден интериер и не е толку едноставен како 124ка. немам добри слики од ентериерот ќе го сликам барем по мое е мн поелегантен од многу Е класи во кој сум влегол. Кожни седишта, возачко седиште со регулација на воздух, немат едно едино парче ефтина пластика, како што е со многу понови коли во коии сум влегол. За потрошувачката мислам дека немат потреба повеќе да се коментират, торшит онолку колку што ја возиш :D јас во тој поглед сум задоволен и то е то
значи горе долу бев во право за годината и регистрацијата....со ентериерот ме свати погрешно,не е целосно ист со 124,туку 70% маската е иста како кај 124-та,материјалите не мора да ги споменуваш сепак е Мерцедес.....
п.с не се нервирај ;) :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D