Ммммда, како на пример овие американски градови, меѓу другите...
In Munich 80% of the 2,300 kilometers of urban road network are in zone 30, remaining roads are limited at 50 km/h.
Graz, Austria, became the first European city to implement a citywide 30 km/h limit on all roads except its largest.
Уствари, не, овие беа тие со застарени знаци од времето на Тито...
https://en.wikipedia.org/wiki/30_km/h_zone#PrevalenceА сега, озбилно: мојата идеја е следна: бидејќи кај нас знакот за
максимална брзина се третира како знак за
минимална брзина, и сите ги надминуваат лимитите за - да речеме - 20 км/ч (и полицијата тоа најчесто го толерира), ако се симне лимитот на 110/30, сите ќе возат 130/50 што е поокеј од 160/80.
Запамтете: големата коњажа служи да додаде безбедност во сообраќајот за побезбедно претицање шлепери на угорници, а не за поставување брзински рекорди. Лимитите се тие што се не заради перформансите на автомобилот, туку заради m*v^2/2